حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

کی‌روش با جیب پر از ایران رفت

  • کد خبر: ۱۳۸۱۸۸
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
کی‌روش با جیب پر از ایران رفت
سرمربی پرتغالی تیم ملی در بی اطلاعی هیئت رئیسه ایران را ترک کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرمربی تیم ملی فوتبال در حالی کشور را ترک کرد که اکثر اعضای هیات رئیسه اطلاعی از نحوه تسویه حساب و بحث پیرامون ادامه همکاری با این مربی نداشتند!

به گزارش شهرآرانیوز، کارلوس کی روش در سومین حضور متوالی خود روی نیمکت تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی نتوانست این تیم و رؤیای فوتبالی هواداران را برای صعود به مرحله حذفی را تحقق ببخشد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران پس از بازگشت همراه با ملی‌پوشان و پس از بازدید از کاخ موزه سعدآباد چمدان‌های خود را بار دیگر بست تا بدون اینکه پاسخی بابت دلایل فنی خود در جریان شکست مقابل انگلیس و آمریکا و پیروزی مقابل ولز بدهد کشور را ترک کرده باشد.

کی روش در حالی تهران را ترک کرد که بخش قابل توجهی از قرارداد کوتاه مدت سه ماهه خود را همراه با پاداش پیروزی مقابل ولز به صورت نقدی دریافت کرد. با این حال سرمربی تیم ملی ایران نشستی با هیأت رئیسه نداشت و اکثر آن‌ها در جریان گفتگوی مهدی تاج با کی روش بر سر نحوه ادامه همکاری نیز نبوده‌اند.

حال باید دید آیا تاج که پروژه بازگشت او با شکست واضح و کامل روبرو شد همچنان اصرار به حفظ مرد پرتغالی خواهد گرفت یا دوران این مربی برای همیشه در تهران به اتمام رسید.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->