جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

چرا پخش برنامه چالشی «شیوه» از شبکه چهار سیما متوقف شد؟ (۱۳ آذرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۸۲۰۴
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
چرا پخش برنامه چالشی «شیوه» از شبکه چهار سیما متوقف شد؟ (۱۳ آذرماه ۱۴۰۱)
پخش برنامه چالشی «شیوه» که در وقایع اخیر بازخورد‌های فراوانی پیدا کرد و روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رفت نیز متوقف شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، برنامه «شیوه» که طی دو ماه اخیر با مدلی مناظره‌ای و چالشی درباره مبانی و نظریه‌های مرتبط با جامعه و حکومت روی آنتن شبکه چهار می‌رفت مدتی است که از کنداکتور شبکه چهار حذف شده است.

این برنامه با اجرای عطالله بیگدلی ابتدا هر شب و سپس شب‌های زوج روی آنتن رفت و توانست محل بحث بسیاری از مسائل بنیادین جامعه در وقایع اخیر شود. مباحثی که برخی از آنها برای اولین بار در تلویزیون مطرح و نسبت به آنها تحلیل و نقد صورت می‌گرفت. حتی برخی از مهمانان این برنامه نیز پس از سال‌ها به تلویزیون آمدند و برنامه توانست در مدت زمان پخش دو ماهه خود محل کنش و واکنش چهره‌های فرهنگی و استادان دانشگاه باشد.

این برنامه از ابتدای برگزاری رقابت‌های جام جهانی قطر از آنتن کنار رفت و قرار است با اتمام جام جهانی دوباره به شبکه چهار سیما بازگردد.

امروز ۱۳ آذر هم روابط عمومی شبکه چهار سیما درباره برنامه «زاویه» و پخش شبانه آن اطلاع رسانی کرد که قرار است در فصل جدید از این برنامه، جام جهانی از منظر علوم انسانی و اندیشمندان این حوزه مورد بحث قرار می‌گیرد و موضوعاتی مانند خصوصی سازی ورزش، نسبت فوتبال و جامعه و… واکاوی شوند.

در این خبر آمده است: همچنین در بخشی از فصل جدید زاویه کتاب‌های متناسب با موضوع برنامه نیز معرفی و بررسی خواهند شد. مجله علوم انسانی زاویه در فصل جدید با تغییراتی در فرم و محتوا تلاش می‌کند تا موضوعاتی را انتخاب کند که تناسب بیشتری با فضای عمومی جامعه و نیز موضوعات روز داشته باشند.

این برنامه به میزبانی سید مهدی ناظمی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->