برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟
سرخط خبرها

یحیی سیستم سرخ‌ها را در دربی تغییر می‌دهد؟

  • کد خبر: ۱۳۸۳۰۱
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
یحیی سیستم سرخ‌ها را در دربی تغییر می‌دهد؟
یحیی گل‌محمدی در نیمه اول دیدار دوستانه با فجرسپاسی شیراز از سیستم ۲-۴-۴ استفاده کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس فصل جاری را بسیار خوب آغاز کرده و توانسته است در ۱۱ بازی ۲۴ امتیاز بگیرد و صدرنشین لیگ برتر شود. با این وجود عمده انتقاد از تیم یحیی گل‌محمدی، عدم ارائه بازی‌های تهاجمی و تماشاگرپسند بوده است.

البته منتقدان به این امر هم اعتراف کرده‌اند که پرسپولیس لیگ بیست و دوم در زمینه جمع آوری امتیاز عملکرد خوبی داشته است. شاید همین انتقادات یحیی گل‌محمدی را به فکر انداخته است که از دو مهاجم در ترکیب اصلی خودش استفاده کند.

آمادگی یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته دو مهاجم خارجی پرسپولیس نیز مزید بر علت شده است که یحیی گل‌محمدی به فکر استفاده از دو مهاجم بیفتد. این سیستم شاید هجومی و تماشاگرپسند باشد، اما به همان اندازه می‌تواند خطرناک هم باشد و آمار گل خورده پرسپولیس را بالاتر ببرد.

نکته قابل تأمل اینکه اولین بازی پرسپولیس در هفته دوازدهم مقابل استقلال است و شاید بازی با دو مهاجم مقابل تیم ساپینتو سخت باشد، ولی اگر یحیی گل‌محمدی به دنبال بردن دربی باشد از سیستم ۲-۴-۴ استفاده کند.

سرمربی حالا با تجربه پرسپولیس خوب می‌داند پیروزی در دربی چقدر ارزشمند است، اما بهتر از آن واقف است شکست مقابل استقلال می‌تواند چه تبعات سختی برای او در بر داشته باشد.

برهمین اساس شاید سخت باشد که حدس زد برنامه تاکتیکی سرمربی پرسپولیس برای دیدار با استقلال در روز ۲۹ آذرماه چیست؟ به هر حال یحیی گل‌محمدی مشغول آزمایش سیستم‌های مختلف است و در همین دیدار با فجرسپاسی شیراز از سیستم ۲-۳-۱-۴ هم استفاده کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->