پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است
سرخط خبرها

سکه امامی ۱۷ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان شد (۱۴ آذرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۸۳۵۹
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
سکه امامی ۱۷ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان شد (۱۴ آذرماه ۱۴۰۱)
 قیمت طلا و سکه امروز هم افزایشی است؛ به نحوی که در هر دو بازار قیمت‌ها در حال فتح کانال‌های جدید هستند و سکه بهار آزادی توانسته است رکوردشکنی کرده و در کانال ۱۷ میلیون تومانی قرار گیرد. نیم سکه نیز توانسته است کانال تازه‌ای را فتح کند.

به گزارش شهرآرانیوز، قیمت طلا و سکه در بازار تهران، معاملات روز جاری را با افزایش آغاز کرده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار اکنون با قیمت یک میلیون و ۶۰۲ هزار تومان معامله می‌شود؛ قیمت طلا امروز در زمان بازگشایی روی نرخ یک میلیون و ۵۹۴ هزار تومان بود.

قیمت سکه نیز امروز روندی صعودی را در پیش گرفته است. معاملات سکه امامی که روز گذشته روی قیمت ۱۷ میلیون و ۵۷۶ هزار تومان بسته شده بود، امروز در سطح ۱۷ میلیون و ۷۰۴ هزار تومان بازگشایی شد. در حال حاضر سکه امامی با قیمت ۱۷ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان معامله می‌شود و حباب آن دو میلیون و ۴۵۳ هزار تومان است.

قیمت سکه بهار آزادی هم امروز در مسیر افزایشی حرکت کرد و رکورد تاریخی خود را شکست؛ در حال حاضر قیمت سکه بهار آزادی روی رقم ۱۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملات روز گذشته این نوع سکه ۱۶ میلیون و ۸۵۹ هزار تومان بوده و امروز نیز سکه بهار آزادی روی قیمت ۱۶ میلیون و ۹۰۳ هزار تومان بازگشایی شده بود. حباب سکه بهار آزادی در حال حاضر یک میلیون و ۷۱۴ هزار تومان است.

نیم‌سکه هم امروز رکورد تازه‌ای را ثبت کرد و به ۱۰ میلیون تومان رسید. آخرین قیمت معاملات نیم‌سکه در روز گذشته ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود و امروز هم روی قیمت ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بازگشایی شد. بر همین اساس نیم‌سکه توانسته است روند رشد خود را ادامه دهد و حالا به کانال جدید وارد شود. حباب نیم‌سکه در حال حاضر دو میلیون و ۳۳۰ هزار تومان است.

در سمت دیگر بازار، قیمت ربع سکه هم به کانال جدید وارد شده و امروز ۷ میلیون تومانی شده است. ربع سکه در آخرین معامله روز گذشته ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت خورده بود. در همین حال این نوع از سکه امروز روی قیمت ۶ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بازگشایی شده بود. در حال حاضر حباب ربع سکه به سه میلیون و ۱۵۱ هزار تومان رسیده است.

در همین حال قیمت سکه گرمی هم امروز افزایشی بوده و به سطح سه میلیون و ۶۱۵ هزار تومان رسیده است. آخرین قیمت معاملات سکه گرمی در روز گذشته سه میلیون و ۶۱۰ هزار تومان بوده است.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->