کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

آل کثیر تمدید نمی‌کند

  • کد خبر: ۱۳۸۴۱۳
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
آل کثیر تمدید نمی‌کند
عیسی آل کثیر همچنان دعوت باشگاه پرسپولیس برای ثبت قرارداد را نادیده گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، روز قبل در طرفداری نوشتیم که با وجود درخواست یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس، عیسی آل کثیر به باشگاه پرسپولیس نرفت و هنوز از حضور در باشگاه خودداری می‌کند.

این درحالی است که با وجود عمل جراحی سنگین آل کثیر و ادامه مصدومیت او، یحیی گل محمدی که در مصاحبه‌ای اعلام کرد مدیون آل کثیر است از او خواست به باشگاه برود تا قرارداد امضا کند و باشگاه پرسپولیس نیز با توجه به نیاز سرمربی از این بازیکن دعوت کرد تا به باشگاه رفته و مذاکرات خود را آغاز کند.

اما آل کثیر نه به ساختمان شیخ بهایی رفت و نه دیگر جواب تلفن باشگاه را داد تا شایعاتی در خصوص پیوستن او به تراکتور شنیده شود. به هرحال این یک واقعیت است که یحیی گل محمدی با حضور ۴ مهاجم قبراق و سرحال نیاز چندانی به پرکردن لیست خود با نام عیسی آل کثیر ۳۳ سال‌ای که هنوز شرایط بازی ندارد، نداشت. اما سعی کرد به گونه‌ای دین خود را به این بازیکن اداکرده و باشگاه پرسپولیس نیز با تماس‌هایی که داشت تلاش کرد حسن نیت خود را به آل کثیر نشان دهد.

اما به نظر می‌رسد آل کثیر تصمیم دیگری دارد. هرچند آن‌هایی که شناخت خوبی از آل کثیر دارند معتقدند این بازیکن قطعا پرسپولیسی خواهد شد، اما بنا به دلایلی از جمله رها نشدن کامل از بند مصدومیت قصد دارد در زمان مناسب تری قراردادش را ثبت کند.

گفتنی است این مهاجم ۳۳ ساله با وجود حضور چند باره در تمرینات پرسپولیس، در هیچکدام از تمرینات گروهی شرکت نکرد تا مشخص شود برای رسیدن به شرایط آرمانی کار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->