تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی برزیل و کرواسی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر

  • کد خبر: ۱۳۸۸۸۶
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
ساعت و تاریخ بازی برزیل و کرواسی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر
تیم‌های برزیل و کرواسی، اولین رقابت مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی را در قطر برگزار خواهندکرد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های جام جهانی قطر، تیم‌های ملی برزیل و کرواسی، برگزارکننده اولین رقابت‌ مرحله یک چهارم نهایی خواهندبود. این دیدار از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه برگزار می‌شود.

برزیل که یکی از بخت‌های مسلم قهرمانی است، با وجود مصدومیت خسوس موفق شد در مرحله قبلی با نتیجه قاطع ۴ بر ۱ از سد کره جنوبی بگذرد‌.

این تیم در مرحله گروهی نیز عملکرد خوبی داشت و به جز باخت مقابل کامرون در بازی تشریفاتی، در بازی با صربستان و سوئیس پیروز از زمین خارج شد.

در آن سو اما کروات‌ها با تاکتیک همیشگی راهی مرحله بعدی شدند. آنها در شبی که ژاپن عملکردی عالی داشت، به لطف ضربات پنالتی موفق شدند حریف آسیایی خود را از پیش رو بردارند.

کرواسی در ۹ بازی خود در جام جهانی کار را به ضربات پنالتی کشانده و در ۸ بازی پیروز شده‌است! رکوردی خیره‌کننده برای شاگردان دالیچ.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->