کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۸ تیر) + آموزش چرا گربه‌ها بیشتر به انسان‌ها میومیو می‌کنند؟ جزئیاتی جدید از اپل واچ سری ۱۰ | صفحه نمایش بزرگتر و طراحی نازک‌تر قیمت گلکسی بادز ۳ و گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ مشخص شد قابلیت ترجمه همزمان تماس‌ها با Galaxy AI به واتساپ اضافه می‌شود کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۷ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۷ تیر) + آموزش وعده‌های مسعود پزشکیان درباره اینترنت و مسئله فیلترینگ چه بود؟ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (شنبه ۱۶ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۱۶ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (جمعه ۱۵ تیر) اولین تصاویر از گلکسی بادز ۳ سامسونگ پیش از رونمایی رسمی + عکس حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در گوگل پیکسل ۹ | قدرت شناسایی حتی هنگام رطوبت و چرب‌بودن دست علت ریزش قیمت بیت کوین در روز‌های اخیر چیست؟ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۱۵ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۱۴ تیر) معرفی بازی معمایی Boxes: Lost Fragments + دانلود اندروید و IOS مشخصات باتری و توان شارژ گوشی شیائومی ۱۵ پرو فاش شد کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۱۴ تیر) + آموزش ال‌جی پلتفرم خانه هوشمند Homey را خرید کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر)
سرخط خبرها

اینستاگرام شدوبن یا حذف پست‌ها از سیستم پیشنهاد محتوا را به کاربران اطلاع‌ می‌دهد

  • کد خبر: ۱۳۸۹۳۹
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
اینستاگرام شدوبن یا حذف پست‌ها از سیستم پیشنهاد محتوا را به کاربران اطلاع‌ می‌دهد
اینستاگرام از این به بعد حذف پست‌ها از سیستم پیشنهاد محتوا را به کاربران اطلاع‌رسانی می‌کند. پست‌هایی که ناقض قوانین باشند، توسط الگوریتم در بخش‌هایی مثل اکسپلور نمایش داده نمی‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز - براساس نوشته‌ ورج، اینستاگرام ازاین‌پس حذف پست‌های کاربران از بخش پیشنهاد محتوای مبتنی‌بر الگوریتم را به آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌کند. تولیدکنندگان محتوا و کسب‌و‌کار‌ها با مراجعه به بخش تنظیمات می‌توانند به قابلیت جدید دسترسی پیدا کنند و بفهمند که پست‌هایشان از بخش‌های مختلف اینستاگرام حذف شده است یا نه.

در صورتی که حسابی تجاری دارید، با مراجعه به منوی تنظیمات و سپس بخش حساب کاربری و وضعیت حساب، می‌توانید پست‌های حذف‌شده از سیستم پیشنهاد محتوا را ببینید. اینستاگرام با تکیه بر الگوریتم نرم‌افزاری، برخی از پست‌ها را برای افرادی که فالور شما نیستند نیز نمایش می‌دهد، بااین‌حال اگر پست‌ها ناقض قوانین باشند، از بخش پیشنهادی خارج می‌شوند. این شرایط در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی به «شدوبن (shadowban)» معروف است.

الگوریتم نرم‌افزاری اینستاگرام پست‌ها را نه‌تنها در فید (صفحه‌ی اصلی) بلکه در بخش اکسپلور نیز به‌نمایش درمی‌آورد. این الگوریتم در سال‌های اخیر به‌شدت مورد توجه بوده، چون متا، شرکت مادر، ازطریق آن قصد دارد بهتر از قبل با تیک‌تاک رقابت کند. متا می‌خواهد تا پایان سال آینده‌ی میلادی تعداد محتوا‌های پیشنهادی را در فید بیش از دو برابر افزایش دهد.

به‌منظور حضور در صفحه‌ی اکسپلور و سایر بخش‌های اینستاگرام، پست‌ها باید از رهنمود‌های این شبکه‌ اجتماعی و یک‌سری قوانین دیگر تبعیت کنند. براساس قوانین، کاربران می‌توانند پست‌هایی را که حاوی صحنه‌های خشونت‌بار هستند (مثل دعوای چند نفر) پست کنند، اما این محتوا توسط الگوریتم به بقیه‌ی کاربران نشان داده نخواهد شد. تولیدکنندگان محتوا و کسب‌و‌کار‌ها می‌توانند پست را ویرایش یا حذف کنند و همچنین در صورت لزوم درخواست تجدیدنظر بدهند.

شماری از تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام مدت‌ها است که ادعا می‌کنند این شبکه‌ی اجتماعی یک‌سری پست‌های هدفمند را بیشتر نمایش می‌دهد. با اضافه شدن قابلیت جدید، احتمالاً شفافیت بیشتری در این زمینه ارائه می‌شود.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->