سرخط خبرها

پوشش مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش در بیش از ۱۰ شبکه ملی و بین‌المللی

  • کد خبر: ۱۳۸۹۷
  • ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
پوشش مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش در بیش از ۱۰ شبکه ملی و بین‌المللی
با تعامل مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی بیش از ۱۰ شبکه ملی و بین‌المللی به پوشش مستقیم مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش از حرم مطهر رضوی پرداختند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ همزمان با برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران، شهید قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان در جوار بارگاه منور رضوی، بیش از ۱۰ شبکه استانی، ملی و بین‌المللی از تصاویر ارسالی مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی بهره‌مند شدند.

حضور شکوهمند مردم شهر مشهد در این مراسم تا جوار بارگاه منور رضوی توسط سیمای خراسان رضوی و ادامه این مراسم در حرم مطهر رضوی توسط مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی به‌صورت کامل پوشش داده شد.

در این مراسم ضمن استقرار چهار دوربین در صحن‌های جامع رضوی، آزادی و روضه منوره، استفاده از تصاویر پهبادی، تجهیزات تصویربرداری کرین جهت انتقال تصاویر، بهره‌مندی از سامانه تصویری روباتیک در نقاط مختلف حرم مطهر رضوی، اکیپ‌هایی متشکل از تصویربرداران، صدابرادارن و اکیپ فنی متشکل از کارشناسان فیبر نوری، لینک ماهواره، نودال، پخش و ضبط مراسم نیز حضور داشتند.

این مراسم با همکاری این مجموعه توسط اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های کشور‌های اسلامی از ساعت ۱۲ ظهر ضبط و به صورت مستقیم تا ساعت ۲۱ از طریق آنتن ماهواره پخش شد.

گفتنی است؛ این مراسم با حضور تهیه کننده شبکه قرآن در حرم مطهر رضوی پیش از مراسم و از شبکه‌های یک، دو، سه، خبر، آموزش، خراسان رضوی و برخی از شبکه‌های استانی و شبکه‌های پرس‌تی‌وی، العالم و الکوثر از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به‌صورت کامل و یا مقطعی بر روی آنتن رفت.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->