حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ماجرای توهین لیونل مسی به هلندی‌ها چیست؟

  • کد خبر: ۱۳۹۱۶۵
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
ماجرای توهین لیونل مسی به هلندی‌ها چیست؟
واکنش عجیب لیونل مسی مقابل نیمکت تیم ملی هلند، به نوعی هواخواهی این بازیکن از ریکلمه بود.

به گزارش شهرآرانیوز،  لیونل مسی ستاره آرژانتینی‌ها در جدال با هلند بود. جایی که در دقیقه ۳۵ ابتدا با پاسی دیدنی مولینا را به گل اول بازی رساند و در ادامه نیز در دقیقه ۷۳ موفق شد گل دوم تیمش را از روی ضربه پنالتی رقم بزند. مسی بعد از اینکه هلندی‌ها موفق شدند با دو گل دیرهنگام بازی را به تساوی و در نهایت ضربات پنالتی بکشانند نیز، با خونسردی غیرقابل تصوری توانست پنالتی‌اش را تبدیل به گل کند تا شب او این چنین تکمیل شود.

مسی، اما در پایان بازی حسابی از خجالت فن خال سرمربی تیم ملی هلند درآمد؛ او ابتدا در کنفرانس خود با اشاره به روی آوردن این مربی هلندی به بازی مستقیم و تعویض بازیکنان قدبلند اینطور انتقاد کرد: فن خال مدعی شده که آن‌ها فوتبال خوبی بازی کرده‌اند، اما تنها کاری که کردند این بود که توپ را بلند برای بازیکنان بلندقامت‌شان ارسال کنند.

مسی که بابت اظهارات فن خال پیش از بازی که مدعی شده بود او بازیکنی است که در زمان در اختیار داشتن توپ خطرناک است و بدون توپ زمانی است که باید از فرصت سود برد عصبانی به نظر می‌رسید در جریان بازی کاملا نشان داد که از این انتقادات ناراضی به نظر می‌رسد. اولین اقدام او بعد از گلزنی در جریان بازی بود که به سمت نیمکت هلند رفت و جشن گل ویژه و عجیبش را شکل داد. او در پایان بازی نیز به سمت سرمربی هلند رفته و اظهارات تند و انتقادآمیزی را متوجه وی کرد.

ماجرای توهین لیونل مسی به هلندی‌ها چیست؟

اما بحث دیگری اکنون درباره این واکنش‌های لیونل مسی در جریان بازی با هلند و برابر لوییس فن خال شکل گرفته است. سرمربی هلندی که پیش از این نیز با بازیکنان آرژانتینی دچار چالش شده بود. دی‌ماریا و خوان ریکلمه از جمله این بازیکنان بودند که در دوره همکاری با فن خال با مشکلات بزرگی مواجه شده بودند و گفته می‌شود واکنش کنونی مسی نیز بی ارتباط با این موضوع نبوده است.

فن خال در دوره حضور و سرمربیگری منچستریونایتد با آنخل دی‌ماریا و همچنین دوران مشترک کار با خوان ریکلمه در بارسلونا، با این دو ستاره آرژانتینی مشکلاتی داشت که اکنون به نظر می‌رسد کاپیتان آلبی سلسته در بهترین زمان ممکن در مقام دفاع از دوستانش درآمده است.

ریکلمه که به عنوان ستاره راهی بارسلونا شده بود، با حضور فن خال به شکلی عجیب جایگاه خود را از دست می‌دهد و در نهایت نیز در مسیر خروج از باشگاه قرار گرفته و سر از ویارئال درآورد. این در حالیست که او در آن مقطع با دریافتی ۱۵ میلیون پوندی یکی از خرید‌های گران قیمت بارسلونا محسوب می‌شد.

ماجرای توهین لیونل مسی به هلندی‌ها چیست؟

فن خال البته درباره لیونل مسی هم اظهارنظری جنجالی داشت؛ او در مصاحبه‌ای با ال پایس در سال ۲۰۱۹ انتقاداتی تند را متوجه لیونل مسی کرده بود: به بارسلونا نگاه کنید... چند قهرمانی را به دست آورده‌اید که آن‌ها می‌گویند بهترین بازیکن جهان است؟ نیمار رو ببین... پی اس جی چند بار قهرمان شده؟ من مسی و نیمار را به‌عنوان فوتبالیست‌های فردی دوست دارم، نه به‌عنوان بازیکنان تیمی. من به بازی جمعی اعتقاد دارم. مسی را به عنوان یک بازیکن انفرادی دوست دارم. او بهترین بازیکن تک نفره جهان است، زیرا آمار او شگفت‌انگیز است. من این را دوست دارم! اما چرا او پنج سال است که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشده است؟ به عنوان کاپیتان باید از خود بپرسید که چرا تیم در اروپا برنده نمی‌شود.

این اظهارنظر‌ها باعث شد تا لیونل مسی و دوستانش بهترین فرصت را در جدال با هلند و در جام جهانی داشته باشند تا با هر اقدام موفق خود و در نهایت در پایان بازی با عبور از حریف، فن خال را مورد آماج حملات انتقادآمیز و فرصت طلبانه خود قرار دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->