مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

یک استقلالی به زودی لژیونر می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۳۹۲۲۴
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
یک استقلالی به زودی لژیونر می‌شود؟
ستاره ملی‌پوش استقلال به احتمال فراوان به زودی لژیونر خواهد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، یکی از بازیکنانی جوانی که برای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر بازی کرد، ابوالفضل جلالی، مدافع چپ استقلال بود. این بازیکن که در لیست نهایی کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی قرار گرفت، در دیدار با آمریکا به میدان رفت و توانست تا حدودی نگاه خیلی‌ها را در جناح چپ جلب کند.

جلالی به غیر از یک صحنه که توپ را از دست داد و مرتکب خطا شد و کارت زرد گرفت در بقیه موارد موفق عمل کرد و برخی از منتقدان مدعی شدند که جلالی باید از ابتدا بازی می‌کرد. بازیکن جوان استقلال که برخلاف حضورش در تیم ملی در استقلال این فصل توسط ساپینتو کمتر به بازی گرفته شده، دو فصل پیش از سایپا توسط فرهاد مجیدی به استقلال آمد.

پس از پایان بازی‌های ایران در جام حهانی، بازیکنان استقلال ضمن تماس با جلالی و تبریک به او، به هم بازی خود گفتند که به زودی پیشنهاد‌هایی را دریافت خواهد کرد و لژیونر می‌شود. جلالی در صورتی که بتواند عضو تیم ملی بماند می‌تواند از سهمیه تمدید خدمت سربازی استفاده کند و لژیونر شود. این در حالی است که او در میانه راه با استقلال قرار دارد و بعید نیست پیشنهادی برسد و استقلالی‌ها با آن موافقت کنند تا از این طریق درآمد کسب کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->