حباب سکه در اولین روز اردیبهشت ماه چقدر است؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین باشگاه کشاورزی شهری ایران در مشهد ۴ ساله شد عرضه اموال منقول در نخستین مزایده ۱۴۰۳ اموال تملیکی خراسان رضوی نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت
سرخط خبرها

آیا حقوق آذرماه کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری با معوقات واریز می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۳۹۴۰۱
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
  • ۹
آیا حقوق آذرماه کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری با معوقات واریز می‌شود؟
در شرایطی که لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری پس از حدود یک ماه بررسی و تصویب مجلس، قرار بود از ابتدای آذر ماه اجرایی شود و دریافتی مشمولان این قانون افزایش یابد، تاکنون این اتفاق نیفتاده که گویا دلیل آن ثبت نشدن اطلاعات از سوی دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش شهرآرانیوز، از ۱۷ مهر ماه که لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری به مجلس تقدیم شد تا ۱۴ آبان ماه که مصوبه مجلس در این زمینه - البته با تغییر و تحولاتی- به تایید شورای نگهبان رسید تقریبا یک ماه طول کشید.

بر این اساس، مقرر شد از حدود ۹۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۵۰ هزار تومان البته به اضافه حق عائله‌مندی و اولاد به حساب مشمولان این قانون واریز شود.

بر اساس مفاد این مصوبه حق عائله‌مندی ۵۰ درصد و حق اولاد ۱۰۰ درصد افزایش یافته و به مبلغ متناسب سازی اضافه می‌شود که این مبالغ به ترتیب به ۶۱۱ هزار تومان و ۲۱۱ هزار تومان رسیده است.

در مفاد حذف و اضافات یا اصلاحاتی دیگری هم از سوی نمایندگان مجلس در این قانون اتفاق افتاد، در نهایت این قانون پس از تایید در تاریخ ۱۷ آبان ماه از سوی رئیس‌جمهور ابلاغ شد و قرار بود، کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری با حقوق دریافتی‌شان در ماه جاری (آذر ماه) واریزی‌های جدید ناشی از اجرای این قانون را هم دریافت کنند.

در روز‌های پایانی ماه گذشته، ولی اسماعیلی - نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس - در این باره گفته بود که اجرای قانون افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان از مهرماه خواهد بود و به احتمال زیاد این قانون از آبان ماه اجرا می‌شود و دولت معوقه مهر را نیز پرداخت می‌کند.

اما با وجود برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و وعده داده شده، این قانون هنوز اجرا نشده و با وجود پیگیری خبرنگار ایسنا از سازمان برنامه و بودجه کسی در این زمینه پاسخگو نبود.

مهدی عیسی‌زاده - رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس - هفته گذشته درباره علت عدم اجرای این قانون گفته بود که استدلال دولت برای اجرا نشدن قانون افزایش حقوق کارکنان در آبان ماه این بود که دستگاه‌های اجرایی اطلاعات خود را ثبت نکرده‌اند حال اینکه دولت از ابتدای سال به کامل بودن سامانه مربوطه اشاره داشت.

به گفته او، این موضوع در کمیسیون اجتماعی پیگیری و جلساتی نیز تشکیل شد؛ دولت به ما قول داده که افزایش حقوق کارکنان در آذرماه اعمال شود و معوقات مهر و آبان ماه هم پرداخت شود. امیدواریم به این قول و وعده خود عمل کنند. البته افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری از آبان ماه اعمال شده است.

حالا با توجه به اینکه حدود ۱۰ روز تا پایان آذر ماه باقی مانده است باید دید آیا متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری برای ماه آینده اجرایی و معوقات به حساب کارکنان واریز می‌شود؟

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه هاشمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
0
0
کسی میدونه حقوق کی واریز میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
0
0
سلام حقوق آذرماه بازنشستگان کشوری کی واریز میشود؟
ایوب اقلیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
0
0
انتظار کشیدن افزایش حقوق ارزشی ندارد بازنشستگان کشوری صد سال دیگر نمی توانندآسایش مالی داشته باشند این بار سنگین در دوش ما برداشته نمی شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
0
0
با سلام چرا بازنشسته هارو با این حقوق های کم، اونم وقتی مقداری اضافه میشه که بازار زودتر گرونی ایجاد کرده و کنترلی نیست مدام وعده ابن ماه و اون ماه رو میدین خدا گواهه با. 31رسالذخدمت با این حقوق دیگه از12 برج ببعد به بذبختی گذران میکنیم از گدشت و میوه که خدارا شکر محرومیم شما بگویید چه کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
0
0
چرا معوقات اذر ماه با حقوق واریز نشد
ع بر دالحسین قاسمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
0
0
بازنشسته کشوری ام با دوهمسر وهشت نفر عائله کهدر حال حاضر چهار فرزندم در آستانه ازدواج قرار دارن تو ا خدا بااین حقوق ناچیز وتورم بازار چگونه انتظار فرزندانم را برآورده کنم جز اینکه آرزوی مرگ کنم تا عروسز شونو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
0
0
مسخره کردین کارمندارو خجالت بکشید خدایی روتون میشه مدام میگید چندر غاز این ماه اون ماه هنوزهم خبری نیست بسه دیگه یا بدید یاهم جمع کنید این موضوع مسخره رو دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
0
0
معوقات هم مثل بقیه چیزا خوردن بی انصافا
کارمند بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
0
0
فقط حقوق پرداخت شد اضافه را دزدیدند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->