افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد + ویدیو یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟
سرخط خبرها

چالش بزرگ پیش‌روی معاون اسبق استقلال

  • کد خبر: ۱۳۹۶۳۸
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
چالش بزرگ پیش‌روی معاون اسبق استقلال
شاید پای یکی از معاونان سابق استقلال به یک پرونده حقوقی باز شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، اگر چه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل فعلی استقلال سال‌ها متهم بود که بدهی‌های زیادی روی دست مدیران قبلی استقلال جای گذاشته است، اما دوره مدیریت مصطفی آجورلو بدتر از زمان فتح‌الله‌زاده بوده و حتی باعث تعجب او شده است.

از دو برابر شدن هزینه‌های فصل جاری، چندین برابر شدن قرارداد بازیکنان، پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان گرفته تا پرونده‌هایی که اخیرا در رسانه‌ها یک به یک افشاگری می‌شوند. در این بین، قرارداد بالای یک میلیاردی یکی از معاونان سابق آجورلو چالش زیادی ایجاد کرده است.

این مدیر که به تازگی برکنار شده است، علاوه بر اینکه در هتل زندگی می‌کرد و باشگاه استقلال برای او خودرو نیز کرایه کرده بود، در برخی پرونده‌ها نیز دست داشت که یکی از آن‌ها ارسال فیش جعلی برای هروویه میلیچ، باشگاه کورتریک بلژیک و سانتاکلارای پرتغال بوده است.

در این بین، شنیده می‌شود ممکن است گزارش اقدام‌های او به مراجع قضایی و دستگاه‌های نظارتی نیز داده شود چرا که کار‌های او هزینه‌های زیادی روی دوش باشگاه استقلال گذاشته است. برخی مدیران استقلال هم به فتح‌الله‌زاده گفته‌اند به خاطر آجورلو سکوت کرده بودند وگرنه آنقدر حرف زیاد است که ممکن است برخی از آن‌ها دردسرساز شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->