قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

دشان: مراکش عالی دفاع می‌کند، ولی به آن‌ها گل می‌زنیم

  • کد خبر: ۱۳۹۸۱۶
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
دشان: مراکش عالی دفاع می‌کند، ولی به آن‌ها گل می‌زنیم
دیدیه دشان در نشست خبری بازی با مراکش ضمن تمجید از بازی دفاعی حریف گفت که تلاش می‌کنند فردا دروازه این تیم را باز کنند و کاملا آماده این چالش هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، فردا تیم ملی فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی باید به مصاف مراکش برود. فرانسه در یک چهارم نهایی توانست ۲-۱ انگلیس را از پیش رو بردارد و حالا باید به مصاف پدیده جام برود.
دیدیه دشان، مربی فرانسه، در نشست خبری این بازی گفت: «مراکش تیمی است که به سختی گل می‌خورد و ما می‌خواهیم این روند را تغییر دهیم. آن‌ها عالی دفاع می‌کنند، ولی نقاط قوت دیگری هم دارند. در واقع هرچند تیمی هستند که بیشتر دفاع می‌کنند، ولی شما با دفاع کردن نمی‌توانید به نیمه نهایی جام جهانی برسید. مراکش توانسته به تمام حریفانش ضربه بزند و ما بازی‌های این تیم را به خوبی آنالیز کرده ایم و تلاش می‌کنیم به آن‌ها گل بزنیم.»
دشان در مورد تفاوت فرانسه نسبت به دوره گذشته گفت: «از مقایسه خوشم نمی‌آید. فعلا که مثل دوره قبل به نیمه نهایی رسیده ایم و می‌خواهیم به فینال برویم و بازهم قهرمان شویم. طبعا برخی بازیکنان دیگر در تیم حضور ندارند. تا به اینجا عالی و کامل نبوده ایم، ولی افتخار می‌کنم که مربی این تیم هستم.»
کمبود بازیکنان باتجربه نسبت به دوره قبل: «هرگز نمی‌توان پیش بینی کرد که بازیکنان در چنین مقطعی از بازی‌ها چطور می‌توانند بر اضطراب و هیجان خود غلبه کنند. در تیم بازیکنانی دارم که وظایف‌شان را به درستی انجام می‌دهند و روند مثبتی بر تیم حاکم است.»
دشان در مورد جو ورزشگاه که به سود مراکش خواهد بود، گفت: «بله، می‌دانم که ورزشگاه در اختیار مراکشی‌ها خواهد بود و به شدت تیم‌شان را تشویق خواهند کرد. البته برای ما تفاوتی با بازی‌های قبل ندارد و کاملا آماده ایم. جو ورزشگاه بر ضد ما خواهد بود و به خوبی از این قضیه مطلعیم. ما بازی خودمان را خواهیم کرد.»
دشان درمورد سبک بازی تیمش گفت: «هدف ما بازی به بازی تفاوت نخواهد کرد. ما همیشه می‌خواهیم توپ را در اختیار داشته باشیم، ولی در برخی مقاطع حریف توپ را دارد و حمله می‌کند. مراکش هم دوست دارد بر توپ و میدان مسلط باشد. در هر صورت این یک بازی فوتبال است و نه چیز بیشتر.»
نقش گریزمان در فرانسه: «آنتوان این توانایی را دارد تا جریان بازی را برای ما عوض کند. او از نقش جدیدش در تیم که پشت مهاجمان بازی می‌کند راضی است. اولین وظیفه گریزمان بازپس گیری توپ نیست، ولی این کار را هم خوب انجام می‌دهد. او همیشه تیم را در اولویت قرار می‌دهد و بازیکنی بخشنده و فداکار در نیانه زمین است.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->