آگهی حراج پایان‌نامه‌های ۳۰میلیون تومانی آتش سوزی پژو ۲۰۶ داخل پارکینگ در مشهد گرم‌ترین نقطه جهان، باز هم برای ایران ثبت شد (۷ مرداد ۱۴۰۳) مهمترین نکات درباره رفتار با فرزندان طلاق چای در روزهای گرم جایگزین آب نمی‌شود درمان تالاسمی از طریق ژن درمانی در آینده نزدیک نرخ عوارض خروج از کشور افزایش یافت + جدول (مرداد ۱۴۰۳) خسارت گرمای ۵۰ درجه به شبکه برق سرخس (۷ مرداد ۱۴۰۳) ماجرای جمع‌آوری واکسن‌های تاریخ‌‌مصرف‌گذشته کرونا در اهواز چه بود؟ (۷ مرداد ۱۴۰۳) نجات یک نفر از خودسوزی در عسلویه + فیلم نتایج اولیه آزمون‌های نهایی پایه دهم اعلام شد + لینک مشاهده نتایج (۷ مرداد ۱۴۰۳) کاخ سعدآباد تا روز چهارشنبه (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است همه چیز درباره سکته گرمایی در روزهای داغ تابستان معدوم سازی یک تن مواد غذایی فاسد در مشهد ماجرای فوت بیماران دیالیزی بر اثر سرم‌های آلوده به کجا رسید؟ وقوع حادثه برای پرواز کیش به تهران (۷ مرداد ۱۴۰۳) کشف ۲ میلیارد ریال کالای پزشکی قاچاق در تایباد (۷ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۳۷۸۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۱ خودروی متخلف توقیف شدند (۷ مرداد ۱۴۰۳) سرعت باد در خواف به ۷۲ کیلومتر بر ساعت رسید (۷ مرداد ۱۴۰۳) آتش سوزی در کارخانه یخچال سازی در تبریز (۷ مرداد ۱۴۰۳) محسن چاوشی ۲۰ زندانی کرمانی را آزاد کرد (۷ مرداد ۱۴۰۳) انتقال بخشی از زائران اربعین از طریق دریا | هنوز قیمت بلیت شناور‌ها مشخص نیست
سرخط خبرها

آیا مدارس و ادارات تهران فردا چهارشنبه (۲۳ آذرماه ۱۴۰۱) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۱۳۹۸۶۹
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
  • ۳
آیا مدارس و ادارات تهران فردا چهارشنبه (۲۳ آذرماه ۱۴۰۱) تعطیل است؟
گفته می شود در صورت عدم بارش در تهران و تشدید وضعیت آلودگی هوا فردا چهارشنبه ۲۳ آذر ماه تمام مقاطع تحصیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات پایتخت احتمالا تعطیل می شود.

به گزارش شهرآرانیوز، تهران از ابتدای هفته جاری با شدت یافتن آلاینده‌های جوی و عبور شاخص آلودگی از عدد ۱۵۰، درگیر مسئله آلودگی هواست به‌گونه‌ای که مدارس استان تهران از روز شنبه هفته جاری تعطیل و کلاس‌ها به صورت غیرحضوری تشکیل شده است.

اما اینکه فردا شاخص آلودگی هوای تهران وضعیت بهتری نسبت به روز‌های اخیر داشته باشد یا وضعیت این شاخص بدتر شود، بسته به وضعیت نزولات جوی از امشب تا فردا دارد چرا که بر اساس آنچه سازمان هواشناسی اعلام کرده از صبح امروز یک سامانه بارشی جدید از نوار غربی وارد کشورمان شده و استان تهران هم از امروز تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار دارد.


فوری: مدارس و دانشگاه‌های تهران و البرز فردا چهارشنبه (۲۳ آذر ۱۴۰۱) تعطیل شد


با این اوصاف، احتمال آغاز بارش‌ها در تهران از ابتدای امشب تا فردا چهارشنبه وجود دارد؛ در صورت درست از آب درآمدن پیش‌بینی سازمان هواشناسی و آغاز بارش باران در تهران، قطعاً فردا شاهد بهبود محسوس وضعیت هوای پایتخت خواهیم بود و تمام مدارس نیز به‌صورت حضوری تشکیل خواهد شد.

اما در صورت عدم بارش در تهران و با تشدید وضعیت وارونگی هوا و عبور شاخص از عدد ۱۹۰ در صبح فردا چهارشنبه ۲۳ آذر ماه، احتمال تعطیلی سراسری در تهران اعم از تمام مقاطع تحصیلی مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات، بخش‌های دولتی و برخی از مراکز خصوصی بسیار محتمل خواهد بود.

به گزارش تسنیم، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران امروز از صدور هشدار نارنجی آلودگی هوا در پایتخت خبر داد؛ شاخص کیفیت هوای تهران هم‌اکنون با عدد ۱۶۳ در حد "ناسالم برای تمام گروه‌ها" قرار دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
گیل دخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
0
0
کاشکی باز بوددددد
سودابه سوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
0
0
باسلام چرا ادارات رو تعطیل نمیکنید ما نمیتونیم هرروز بچه هامون ب اداره ببریم لطفا پیگیری کنید اگ هوا برا کودکان مضر است برای ماهم همین طور
حجت
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
0
0
چرا تعطیل نمیکنید مگر ما کارمندان ادم نیستیم ریه نداریم نتفس نمیکشیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->