فرهاد و فرزاد طه‌زاده ۲ برادر متهم در معرض خطر اعدام قریب‌الوقوع هستند؟+ عکس

  • کد خبر: ۱۳۹۹۹۹
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
  • ۱
فرهاد و فرزاد طه‌زاده ۲ برادر متهم در معرض خطر اعدام قریب‌الوقوع هستند؟+ عکس
رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان غربی درباره پرونده فرهاد و فرزاد طه‌زاده ۲ برادر متهم که در جریان اغتشاشات اخیر بازداشت شدند، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های اخیر اسامی مختلفی در فضای مجازی منتشر و ادعا می‌شود که این افراد به در معرض اعدام هستند؛ این در حالی است که پس از بررسی‌ها مشخص می‌شود این اخبار صحت نداشته و صرفا جهت جوسازی و بازی رسانه‌ای رسانه‌های ضد انقلاب است.

خبرسازی‌های دروغ این رسانه‌ها به جایی رسیده است که بازه زمانی انتشار اخبار دروغ دیگر نیز برای آن‌ها اهمیت ندارد، به‌طریکه امروز یک خبر دروغ را منتشر می‌کنند که صبح فردا مشخص خواهد شد ادعایشان کذب بوده است و هدف آن‌ها صرفا ایجاد فضاسازی علیه ایران بوده و از کارکرد رسانه کاملا خارج شده‌اند.

فرهاد و فرزاد طه‌زاده ۲ برادر متهم در اشنویه در معرض خطر اعدام قریب‌الوقوع هستند؟+ عکس

برهمین اساس، سایت تجزیه‌طلب هه‌نگاو که در خبرسازی و انتشار اخبار دروغ سرآمد است، روز گذشته مدعی شد، برای ۲ برادر به نام‌های فرهاد و فرزاد طه زاده در شهرستان اشنویه استان آذربایجان غربی حکم اعدام صادر شده است.

این سایت مدعی شد این ۲ برادر «در خطر اعدام قریب‌الوقوع» هستند.

فرهاد و فرزاد طه‌زاده ۲ برادر متهم در اشنویه در معرض خطر اعدام قریب‌الوقوع هستند؟+ عکس

هچنین بی بی سی فارسی نیز به نقل از یک منبع آگاه از اعلام کرده بود که حکم اعدام فرهاد و فرزاد طەزادە صبح امروز چهارشنبه ۲۳ آذر ماه اجرا خواهد شد.

هاکان دمیر نماینده پارلمان آلمان در توییتر نوشت: «من کفالت برادران فرزاد طه زاده و فرهاد طه زاده را به عهده می‌گیرم. آن‌ها قرار است فردا (چهارشنبه) اعدام شوند. آن‌ها سه‌شنبه هفته پیش محکوم شدند. من از سفیر ایران می‌خواهم این اعدام‌ها را متوقف کند!».

فرهاد و فرزاد طه‌زاده ۲ برادر متهم در اشنویه در معرض خطر اعدام قریب‌الوقوع هستند؟+ عکس

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اذربایجان غربی در رابطه با جزییات پرونده فرهاد و فرزاد طه زاده اظهار کرد: ادعای رسانه‌های معاند مبنی بر صدور حکم اعدام برای این ۲ برادر صحت ندارد و این خبر کذب است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تاکید کرد: در شهرستان اشنویه هیچ حکم اعدامی برای فردی در رابطه با اغتشاشات اخیر صادر نشده است.

عتباتی ادامه داد: فرهاد و فرزاد طه‌زاده در جریان اغتشاشات اخیر در شهرستان اشنویه دستگیر شده‌اند و پرونده آن‌ها در مرحله بازپرسی قرار دارد و هنوز دادگاهی برای این افراد تشکیل نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ک
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
0
0
دوتا مردن .برادران طه زاده قهرمانان مارا بکشید بضررتونه فقط .مثله تا همین الان
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->