برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

فیلم «پرونده باز است» کیومرث پوراحمد به جشنواره فجر می‌رسد؟

  • کد خبر: ۱۴۰۱۰۶
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹
فیلم «پرونده باز است» کیومرث پوراحمد به جشنواره فجر می‌رسد؟
کیومرث پوراحمد کارگردان فیلم سینمایی «پرونده باز است» در خصوص روند فیلمبرداری این پروژه سینمایی در فاصله کمتر از دوماه مانده تا آغاز جشنواره فیلم فجر توضیحاتی داد.

به گزارش شهرآرانیوز، کیومرث پوراحمد کارگردان باسابقه سینمای ایران که در حال آماده‌سازی فیلم سینمایی «پرونده باز است» برای حضور در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر بود، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت این پروژه توضیح داد: به دلیل مشکلاتی که برای هماهنگی یکی از لوکیشن‌ها در مسیر تولید این فیلم به‌وجود آمده است، در حال حاضر تصویربرداری فیلم به طور کامل متوقف شده است و آنچه می‌توانم اعلام کنم این است که فیلم «پرونده باز است» به احتمال زیاد به جشنواره فجر امسال نمی‌رسد.

پوراحمد تأکید کرد: اینکه ادامه فیلمبرداری چه زمانی مقدور خواهد بود و بعد از آن فرآیند پس از تولید چقدر زمان خواهد برد، واقعاً مشخص نیست و نمی‌توان به‌صورت قطعی درباره این موارد اظهارنظر کرد اما با توجه به حجم پست‌پروداکشن کار و تعداد روزهای باقی مانده از فیلمبرداری، قاعدتاً فیلم به جشنواره امسال نخواهد رسید.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در هر حال هرگونه تصمیم‌گیری درباره حضور هر فیلمی در جشنواره برعهده تهیه‌کننده است، درباره خبرهای قبلی منتشرشده مبنی‌بر رونمایی از فیلم در جشنواره فجر امسال توضیح داد: منشأ این خبرها، فرآیند تکمیل فرم برای حضور در جشنواره فجر است که هر سال از سوی تهیه‌کنندگان صورت می‌گیرد. با توجه به زمان‌بندی تولید فیلم ما و اینکه فیلمبرداری کار کلید خورده بود، تهیه‌کننده فیلم فرم حضور در جشنواره را پر کرد. تکمیل این فرم معمولاً ارتباطی با کارگردان ندارد و من در این زمینه تصمیم‌گیر نیستم.

کیومرث پوراحمد در تازه‌ترین فیلم سینمایی خود سراغ یک سوژه جنایی رفته است که داستان اصلی آن به یکی از پرونده‌های جنجالی سال‌های اخیر نیز ارجاعاتی دارد.

در فیلم سینمایی «پرونده باز است» به تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی بازیگرانی چون پژمان بازغی، محمدرضا غفاری، نسیم ادبی، علی باقری، فرهاد قائمیان، پویا نجفی، متین ستاری، مهبد جهان‌نوش، امیرعلی سیفی حضور دارند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->