کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

نارضایتی گل‌محمدی از عملکرد بیرانوند

  • کد خبر: ۱۴۰۱۶۴
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
نارضایتی گل‌محمدی از عملکرد بیرانوند
دروازه‌بان تیم ملی عملکرد خوبی در بازی اخیر پرسپولیس نداشت.

 به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس در شرایطی روز سه‌شنبه در بازی دوستانه به مصاف سپاهان رفت که علیرضا بیرانوند بدون ماسک در ترکیب ثابت سرخپوشان به میدان رفت.
علی بیرو در این بازی روی هر دو گل سپاهان عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت تا جاییکه یحیی گل‌محمدی اصلا از او رضایت ندارد.
مربیان پرسپولیس از بیرو انتظار دارند نقطه قوت تیم‌شان باشد نه پاشنه آشیل، آن هم در شرایطی که او دومین جام جهانی اش را سپری کرده و با تجربه‌تر از هر زمان دیگری است.
بیرو به طور حتم گلر اصلی پرسپولیس در دربی خواهد بود و عملکرد ضعیف او در این مسابقه مطمئنا با واکنش هواداران پرسپولیس مواجه خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->