دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد
سرخط خبرها

«جواد اوجی» وزیر نفت امروز سکته کرد+عکس (۲۴ آذر ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۰۲۲۷
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
«جواد اوجی» وزیر نفت امروز سکته کرد+عکس (۲۴ آذر ۱۴۰۱)
وزیر نفت دولت سیزدهم امروز در حاشیه جلسه دولت دچار حمله قلبی شد. این اتفاق همزمان با دو چالش اساسی در وزارتخانه نفت یعنی تامین گاز مورد نیاز کشور در فصل زمستان و همچنین تعیین برآورد‌ها از درآمد نفتی کشور در بودجه ۱۴۰۲ رخ داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ظهر امروز پنجشنبه ۲۴ آذر ماه، جواد اوجی، وزیر نفت دولت سیزدهم، در حاشیه جلسه دولت دچار حمله قلبی و راهی بیمارستان شد.

خبرگزاری دولت بعد از انتشار گسترده این خبر در رسانه‌ها از شرایط جسمانی جواد اوجی گزارش داد و اعلام کرد که حال او مساعد است. 

 اداره کل روابط‌عمومی وزارت نفت نیز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حال جسمی وزیر نفت که ظهر امروز (پنج‌شنبه، ۲۴ آذرماه) دچار حمله گذرای قلبی شده، مساعد است.

در متن این اطلاعیه آمده است: جواد اوجی، وزیر نفت ظهر امروز به دلیل فشارهای سنگین‌کاری، با علائم حمله گذرای قلبی در حاشیه یکی از نشست‌های دولت، در یکی از بیمارستان‌های دولتی تهران بستری شد.

خوشبختانه پس از رسیدگی پزشکان و کادر درمان و انجام اقدام‌های لازم، در حال حاضر شرایط وی پایدار است و در سلامت به سر می‌برند.

«جواد اوجی» وزیر نفت امروز سکته کرد+عکس (۲۴ آذر ۱۴۰۱)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->