انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بیژن طاهری: ساپینتو دربی‌باز است

  • کد خبر: ۱۴۰۲۶۲
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
بیژن طاهری: ساپینتو دربی‌باز است
سرپرست تیم استقلال براین باور است که غیبت تماشاگران در دربی ۹۹ باعث کاهش جذابیت این بازی بزرگ خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال و پرسپولیس به زودی در دربی ۹۹ رخ در رخ هم قرار خواهند گرفت. دیداری سخت و سرنوشت‌ساز که بی شک برنده آن را با امید بیشتری به سمت قهرمانی درلیگ برتر سوق خواهد داد. بیژن طاهری، سرپرست تیم استقلال در گفت و گویی کوتاه با ایران ورزشی درباره شرایط آبی‌ها پیش از بازی حساس سه شنبه حرف‌هایی به زبان می‌آورد: «ما خوب تمرین کردیم و درتلاشیم با بهترین فرم بدنی به این بازی برسیم. دربی حال و هوای خاص به خودش را دارد و اگر هرتیمی از لحاظ روحی و روانی در وضعیت مناسبی باشد، بدون شک شانس بیشتری برای برتری دراین بازی مهم خواهد داشت. دراین بازی ما نباید اسیرجو سازی‌ها بشویم و باید با قدرت مقابل حریف بازی کنیم. بدون اشتباه و با کمترین ریسک.»

طاهری درباره اینکه با وجود حضور ساپینتو دراولین دربی خود درفوتبال ایران آیا می‌تواند از پس این بازی برآید، این پاسخ را داد: «ساپینتو با فضای دربی بیگانه نیست. او هم در دورانی که فوتبال بازی کرده و هم در دورانی که مربی بوده بار‌ها درچنین فضایی قرار گرفته است. ساپینتو مربی کم تجربه‌ای نیست و می‌تواند بار سنگین مربیگری استقلال دراین بازی را به دوش بکشد. او مربی با تجربه‌ای است و قطعا استقلال را برای پیروزی دراین بازی به میدان خواهد فرستاد. البته بازیکنان هم تلاش زیادی انجام داده‌اند. آن‌ها دراین مدت به خوبی تمرین کردند و من به موفقیت تیم‌مان دردربی بسیار امیدوارم.»

طاهری درباره اینکه آیا تماشاگران اجازه حضور در ورزشگاه آزادی را خواهند داشت، گفت: «ما دوست داریم بازی با تماشاگر باشد. دربی بدون تماشاگر هیچ جذابیتی ندارد. این موضوع را انتقال هم دادیم و امیدواریم زمینه سازی مناسب برای بازگشت تماشاگران به ورزشگاه انجام شود. به هرحال تصمیمی است که اتخاذ شده و ما تمکین خواهیم کرد. امیدوارم نبود تماشاگران باعث پایین آمدن کیفیت این بازی نشود. به هرحال هر دو تیم تماشاگرانی دارند که دوست داشتند دراین بازی درکنارشان باشند که حالا میسر نیست.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->