سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی، باعث تسلط به ابزار هنر و ادب برای تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد محمدرضا اربابی: در نمایش «میتینگ»، با نسل جوانی رو‌به‌رو هستید که مسائل روز را می‌شناسد نگاهی به فیلم‌سینمایی «ایلیا، جست‌وجوی قهرمان» اثر سیدعلی موسوی‌نژاد| درکی درست از بازخوانی تاریخ وحقیقت
سرخط خبرها

ادگار جونز در نقش «کارول کینگ»، ترانه‌سرای نامدار آمریکایی

  • کد خبر: ۱۴۰۳۶۴
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
ادگار جونز در نقش «کارول کینگ»، ترانه‌سرای نامدار آمریکایی
دیزی جسیکا ادگار جونز، هنرپیشه انگلیسی، نقش کارول کینگ خواننده و ترانه‌سرای باسابقه آمریکایی را بازی می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دیزی ادگار جونز در فیلم سینمایی بیوگرافی که از نمایش موزیکال زیبا -Beautiful اقتباس شده، در نقش کارول کینگ موفق‌ترین ترانه سرای آمریکا در نیمه دوم قرن بیستم ظاهر می‌شود.

فیلم سینمایی زیبا را لیزا چولودنکو - Lisa Cholodenko نامزد جایزه اسکار برای بچه‌ها خوب هستند را کارگردانی خواهد کرد. از جمله آثار بنام ادگار جونز می‌توان به پا‌های سرد، جنگ دنیاها، کمدی دلهره آور تازه، مینی سریال جنایی زیر پرچم بهشت و درام معمایی موفق در گیشه جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند اشاره کرد.

تئاتر موزیکال زیبا در اکتبر ۲۰۱۳ در تئاتر کوران سانفرانسیسکو با کارگردانی مارک برونی با بازی جسی مولر در اجرای برنده جایزه تونی در نقش کارول کینگ به روی صحنه رفت.

کارول کینگ - Carole King به عنوان یکی از موفق‌ترین ترانه سرایان آمریکایی محسوب می‌شود. در فاصله سال‌های ۱۹۵۵ تا ۱۹۹۹، ۱۱۸ ترانه او در میان ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد قرار گرفت.

همچنین ۶۱ ترانه او در جداول فروش برتر بریتانیا به محوبیت رسید که او را به موفق‌ترین ترانه سرا در انگلیس، بین سال‌های ۱۹۵۲ و ۲۰۰۵ تبدیل کرد.

او فعالیت در عرصه موسیقی را از سال ۱۹۶۰ و در کنار همسر خود آغاز کرد و از همان بدو فعالیت به محبوبیت زیادی رسید. پس از مدتی او به انتشار آلبوم‌های فردی روی آورد که خود او وظیفه نواختن پیانو و خوانندگی را بر عهده داشت.

کارول در عرصه خوانندگی نیز موفق عمل کرد و آلبوم دوم او توانست به مدت ۱۵ هفته صدرنشین جدول فروش باقی بماند که تا تبدیل به یک رکورد برای یک خواننده زن شد؛ رکوردی که تا ۲۰ سال بعد پابرجا بود. کارول کینگ تا به امروز ۲۵ آلبوم منتشر کرده و موفق به کسب ۲ جایزه گرمی شده است و نام او به واسطه ترانه هایش در تالار مشاهیر موزه راک اند رول ثبت شده است.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->