ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

توئیتر تصمیم جنجالی‌اش برای ممنوعیت لینک‌دادن به شبکه‌های اجتماعی رقیب را لغو کرد

  • کد خبر: ۱۴۰۷۲۲
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
توئیتر تصمیم جنجالی‌اش برای ممنوعیت لینک‌دادن به شبکه‌های اجتماعی رقیب را لغو کرد
توییتر با انتشار پستی در وبلاگش می‌خواست لینک‌دادن به شبکه‌های اجتماعی رقیب را ممنوع کند؛ تصمیمی که حالا با نتایج یک نظرسنجی لغو شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - دیشب توییتر با انتشار پست در وبلاگ خود و یک رشته توییت، از یک سیاست جنجالی خبر داد: ممنوعیت لینک‌دادن به شبکه‌های اجتماعی رقیب. اما حالا توییتر پس از حجم بالای انتقادها، تصمیم گرفته است از این سیاست عقب‌نشینی کرده و با حذف پست و رشته توییت، یک نظرسنجی برای آن برگزار کند

توییتر دیشب گفته بود که می‌خواهد مانع از تبلیغ رایگان شبکه‌های اجتماعی رقیب در پلتفرم خودش شود و به همین دلیل لینک‌های فیسبوک، اینستاگرام، ماستودون، Tribel، Post، Nost و Truth Social دونالد ترامپ را از حساب‌هایی که هدف اصلی‌شان پروموت محتوا در این پلتفرم‌ها باشد، حذف می‌کند.

طبق این سیاست، کاربران دیگر نمی‌توانستد در بیو (Bio) توییتر به پروفایل خود در سایر شبکه‌های اجتماعی لینک بدهند. علاوه بر این، امکان توییت محتوایی که کاربران را به دنبال‌کردن آن‌ها در پلتفرم‌های دیگر ترغیب می‌کنند، وجود نداشت. توییتر همچنین گفته بود استفاده از ابزار‌های لینک‌دهی در بیو مانند Linktree و Lnk.Bio را محدود می‌کند. این شبکه اجتماعی همچنین می‌خواست تخطی از این سیاست را با تعلیق موقت و دائمی اکانت پاسخ دهد. اما حالا توییتر عقب‌نشینی کرده است.

توییتر پس از چندین ساعت، پست و رشته توییت مربوط به سیاست جدیدش را حذف کرد و به‌جای آن، حساب ایمنی توییتر یک نظرسنجی برای این تغییر سیاست برگزار کرده است.

در این نظرسنجی، توییتر از کاربران پرسیده که آیا باید سیاستی برای جلوگیری از ایجاد یا استفاده از حساب‌های موجود با هدف اصلی تبلیغ سایر شبکه‌های اجتماعی وجود داشته باشد یا خیر.

در این نظرسنجی که تا ۲۰ ساعت دیگر ادامه دارد، بیش از ۱۳۰ هزار نفر شرکت کرده‌اند که ۸۵.۶ درصد آن‌ها با ایجاد چنین سیاستی مخالف هستند. با توجه به نتیجه‌ای که تا به این لحظه به‌دست آمده، بعید است توییتر بتواند سیاست مدنظرش را اجرایی کند.

در کنار این نظرسنجی، مالک جدید توییتر، ایلان ماسک هم یک نظرسنجی برگزار کرده است. ایلان ماسک در این نظرسنجی خواستار نظر کاربران درباره ادامه مدیریتش در توییتر شده و گفته است هر نتیجه‌ای که این نظرسنجی داشته باشد، از آن پیروی می‌کند. تا به این لحظه بیش از ۱۲ میلیون نفر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند که ۵۶.۳ درصد آن‌ها خواهان کناره‌گیری ماسک هستند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->