انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ترکیب و تاکتیک استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۹

  • کد خبر: ۱۴۰۷۷۹
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
ترکیب و تاکتیک استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۹
ترکیب و تاکتیک استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۹ مشخص شده است. استقلال ۳-۳-۴ بازی خواهد کرد و پرسپولیس ۱-۳-۲-۴.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ترکیب استقلال و پرسپولس تا حد زیادی برای دربی ۹۹ مشخص است.

سرمربی پرسپولیس در چارچوب دروازه از علیرضا بیرانوند استفاده خواهد کرد. درخط دفاع مرتضی پورعلی گنجی و ولسیانی دو بازیکن مرکزی خواهند بود. دفاع راست سرخ‌ها دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری دفاع چپ خواهند بود.

دو هافبک دفاعی پرسپولیس نیز دراین میدان به ترتیب میلاد سرلک که پای رفتن به جام جهانی شد و کمال کامیابی نیا خواهند بود.

سه بازیکنی که سرمربی سرخ‌ها مقابل دو هافبک دفاعی خود قرار خواهد داد نیز سروش رفیعی (پشت تک مهاجم)، مهدی ترابی و سعید صادقی خواهند بود.

به احتمال زیاد حامد پاکدل نیز درنوک پیکان هجومی پرسپولیس قرار خواهد گرفت هرچند که برای این پست می‌شود روی عالیشاه و عبدی نیز حساب کرد.

دراین سو نیز ترکیب استقلال تا حد زیادی مشخص است. سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال درمیدان دربی خواهد بود. دردفاع میانی حضورداسیلوا قطعی است، اما مشخص نیست که عارف غلامی به این بازی خواهد رسید یا به جای او از سیاوش یزدانی استفاده خواهد شد.

گفته می‌شود مرادمند هم برای بازی دراین پست کم شانس نیست. دفاع راست استقلال دراین بازی کوین یامگا است و دردفاع چپ هم جعفرسلمانی را خواهیم دید. درخط میانی روزبه چشمی درکنار آرش رضاوند ومهدی مهدی پور بازی خواهند کرد.

سه بازیکن هجومی استقلال هم محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهی خواهند بود.

یک ابهام دیگر نیز درترکیب استقلال وجود دارد وآن اینکه شاید حردانی به دفاع راست منتقل شود تا یامگا بتواند یک خط جلوتر بازی کند. این ترکیب نشان می‌دهد که استقلال با چیدمان ۳-۳-۴ بازی خواهد کرد و درمقابل سرخ‌های پایتخت با آرایش ۱-۳-۲-۴ تیم خود را به میدان دربی خواهند فرستاد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->