تعطیلی ۴۰۰ معدن شن و ماسه در خراسان رضوی دلایل اعتراض خریداران پژو پارس ایران خودرو چه بود؟ ماجرای افزایش حق مسکن ۱۴۰۳ کارگران چه بود؟ | معاون وزیر کار مُنکر شد اخبار فروش حواله خوردو جانبازان تکذیب شد قیمت توافقی با دلار ترجیحی | کالا‌ها با دلار چند تومانی وارد می‌شوند؟ یک کیلو گوشت مرغ، چند؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ موادمعدنی دنیاست خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امیدبخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار
سرخط خبرها

اطلاعیه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره قیمت بنزین (۲۸ آذرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۰۷۸۶
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
اطلاعیه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره قیمت بنزین (۲۸ آذرماه ۱۴۰۱)
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در واکنش به شایعه افزایش قیمت بنزین اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با وجود شایعات در فضای مجازی درباره افزایش قیمت بنزین، قیمت این فرآورده نفتی تغییر نخواهد کرد و با توجه به فعالیت تمام پالایشگاه‌های کشور، تأمین آن نیز پایدار است.

به گزارش ایسنا، در متن این اطلاعیه آمده است: «در ماه‌های گذشته چند بار شایعه افزایش قیمت بنزین به بهانه‌های مختلف در فضای مجازی منتشر شده است؛ شایعاتی که هر بار تکذیب شده، اما باز هم پایانی برای آن قابل تصور نیست.

در روزهای اخیر نیز دوباره شایعه کمبود بنزین در کشور دست به دست می‌شود. این در شرایطی است که مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از تولید پایدار و مستمر بنزین خبر داد و حتی اعلام کرد که تولید و توزیع بنزین سوپر از سر گرفته شده است. همچنین هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین گرفته نشده و بنزین سهمیه‌ای همچنان با قیمت ۱۵۰۰ تومان در هر لیتر و بنزین آزاد نیز ۳۰۰۰ تومان خواهد بود.

تمامی پالایشگاه‌های کشور با ظرفیت کامل در حال تولید هستند و تولید بنزین نیز بالای ۱۰۰ میلیون لیتر در روز برآورد می‌شود.»

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->