حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

لیونل مسی ستاره سال ۲۰۲۲ ورزش جهان شد

  • کد خبر: ۱۴۰۸۶۷
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
لیونل مسی ستاره سال ۲۰۲۲ ورزش جهان شد
لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین به عنوان ستاره ورزش سال ۲۰۲۲ از سوی بی بی سی انتخاب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، لیونل مسی ۳۵ ساله آرژانتین را به سمت اولین قهرمانی خود در جام جهانی پس از ۳۶ سال در قطر هدایت کرد. مهاجم پاری‌سن ژرمن پس از به ثمر رساندن هفت گل در پنجمین جام جهانی خود، برنده توپ طلای مسابقات شد؛ جایزه‌ای که به بهترین بازیکن اهدا می‌شود.
ستاره سابق بارسلونا حالا دیگر توسط بسیاری از اهالی فوتبال به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ شناخته می‌شود. مسی دو بار در فینال جام جهانی گلزنی کرد و همچنین یک پنالتی را در ضربات پنالتی به گل تبدیل کرد و آرژانتین پس از تساوی ۳-۳ هیجان انگیز فرانسه را ۴-۲ در ضربات پنالتی شکست داد.
ستاره سال ورزش جهان بی‌بی‌سی توسط هیئتی به ورزشکاری اعطا می‌شود که در طول سال به برجسته‌ترین موفقیت ورزشی در صحنه جهانی دست یافته است. در همین راستا اکنون بی بی سی لیونل مسی را به عنوان بهترین ستاره سال دنیا انتخاب کرده است. برنده سال ۲۰۲۱، راشل بلک مور، ایرلندی بود.
گفتنی است مسی در جام جهانی بعدی در سال ۲۰۲۶، ۳۹ ساله خواهد شد و پیش از این اشاره کرده بود که فینال در قطر آخرین بازی ملی او خواهد بود. اگر اینطور باشد واقعاً دوران او در تیم ملی آرژانتین پایان شگفت انگیزی داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->