اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد زارع‌پور: ۹۹.۳ درصد استعلامات برخط در انتخابات بدون مشکل انجام شد سعید جلیلی پس از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری پیام داد واکنش پزشکیان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پرداخت وام ودیعه مسکن به حدود نیم میلیون مستاجر | تصویب سقف ۲۵ درصدی اجاره‌بها پنج بمب برجای مانده از داعش در دیوار مسجد النورى عراق کشف شد نگاهی به برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی دور دوم ریاست جمهوری در مشهد تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری توصیه موسوی به رئیس‌جمهور آینده: رابطه حسنه با همسایگان جزء لاینفک امنیت ملی است
سرخط خبرها

نماینده مجلس: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و ساماندهی استخدام کارکنان را به‌طور جدی پیگیری می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۴۰۹۵۰
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
  • ۱
نماینده مجلس: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و ساماندهی استخدام کارکنان را به‌طور جدی پیگیری می‌کنیم
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، به تشریح اقدامات این کمیسیون در حمایت از بازنشستگان و کارکنان پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی عیسی زاده رییس کمیسیون اجتماعی پس از بازدید از بخش‌های مختلف شهرستان بناب با حضور در نشست شورای اداری این منطقه گفت: کمیسیون اجتماعی مشکلات تمام اقشار جامعه در سراسر کشور را پیگیری می‌کند بنابراین هر زمان که نیاز باشد آماده همکاری برای رفع مشکلات حوزه اجتماعی این منطقه هستیم.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس، ادامه داد: دولت مکلف است همسان‌سازی حقوق‌ها را اجرا کند بنابراین علل عدم اجرای این مهم را باید مورد بررسی قرار داد که هم از طریق کمیسیون اجتماعی و هم فراکسیون بازنشستگان و امور اجتماعی مجلس پیگیری خواهیم کرد. ضمن اینکه لازم است دولت دیدگاه‌ها و محاسبات خود در این زمینه متناسب با نرخ تورم به مجلس ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما در آستانه بررسی برنامه هفتم توسعه قرار داریم و قطعا مطالبات بازنشستگان که قشری زحمتکش هستند را به منظور تامین رفاه آن‌ها در قالب برنامه هفتم پیگیری خواهیم کرد.

عیسی‌زاده با اشاره به وضعیت حاشیه نشینی و اعتیاد به عنوان دو آسیب اجتماعی در کشور، تصریح کرد: ما قوانین مترقی در حوزه مقابله با اعتیاد و تبعات ناشی از آن داریم که باید به طور دقیق اجرا شوند، همچنین بررسی لایحه تامین امنیت زنان نیز به منظور حمایت از این قشر در دستورکار کمیسیون اجتماعی مجلس قرار دارد.

وی اظهار کرد: هفته گذشته در سفر به استان فارس از رییس صندوق بازنشستگی قول گرفتیم که شرایط بهره‌مندی بازنشستگان از هتل‌های زیرمجموعه این صندوق را دو بار در سال برای بازنشستگان فراهم کند و در این راستا به بازنشستگان این منطقه هم قول می‌دهیم که خانه امید را تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ساماندهی استخدام کارکنان دولت از دیگر موضوعاتی است که به منظور تبدیل آن به قانون به طور جدی پیگیری می‌کنیم و تنها تامین منابع مالی در این زمینه محل اختلاف بین مجلس و دولت بوده که البته از نظر ما در مجلس مشکلی در آن وجود ندارد چرا که درحال حاضر این عزیزان حقوق‌بگیر همین دستگاه‌ها هستند و قطعا راهکاری برای ایجاد توافق نظر و رفع این مشکل ارائه خواهیم داد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مسئولان باید دلایل وجود تمام مشکلات و اقداماتی که در جهت رفع آن‌ها ارائه می‌شود را شفاف با مردم در میان بگذارند و در کنار مردم باشند، کما اینکه رییس جمهور و اعضای کابینه دولت سیزدهم برای بررسی مشکلات به صورت میدانی در بین مردم حضور می‌یابند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
0
0
سلام
طرح ساماندهی کارکنان ضد فساداقتصادی و تبعیض و برده داری نوین است
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->