ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس جلالی در استقلال ماندنی شد + عکس واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید تاریخ و ساعت بازی تیم‌های فوتسال فرش آرا و سن ایچ (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) | نبرد هم‌پله‌ها اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! علیرضا رضایی: از اعتبار کشتی خراسان دفاع می‌کنیم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟
سرخط خبرها

استقبال فوق‌العاده از بازیکنان مراکش و دریافت مدال افتخار از پادشاه + عکس

  • کد خبر: ۱۴۱۰۵۳
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
استقبال فوق‌العاده از بازیکنان مراکش و دریافت مدال افتخار از پادشاه + عکس
شیر‌های اطلس در بازگشت به کشورشان از سوی مردم مراکش مورد استقبال فوق‌العاده‌ای قرار گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال مراکش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عملکردی فوق‌العاده از خود به نمایش گذاشت و با پیشروی به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها تبدیل به اولین تیم آفریقایی شد که به جمع چهار تیم پایانی این رقابت‌ها می‌رسد. مردم مراکش شب گذشته (سه‌شنبه) در پایتخت این کشور یعنی شهر الرباط استقبالی فوق‌العاده از قهرمانان خود انجام دادند تا از شیر‌های اطلس بابت این دستاورد شگفت‌انگیزشان قدردانی کنند.
همچنین اعضای تیم ملی مراکش به همراه مادران خود با پادشاه این کشور دیدار و بالاترین مدال افتخار در این کشور را از دستان او (محمد ششم) دریافت کردند. محمد ششم در این مراسم به شیر‌های اطلس برای ثبت این شاهکار شگفت‌انگیزشان تبریک گفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->