وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند تحریم‌‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه ایران سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت) اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) عملیات «وعده صادق» و آینده نظم منطقه‌ای صباح زنگنه: اسرائیل به‌دنبال تنش در منطقه است| نیاز به فهم بهتر روابط بین‌الملل داریم صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه به شهادت رسید همسر شهید سید مصطفی خمینی درگذشت (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افکار عمومی جهان مصمم به متوقف‌کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است تأکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام
سرخط خبرها

واکنش وزیر ارشاد به عدم صدور ویزای آمریکا برای مقامات ایرانی: کاملاً موافقیم؛ همین روند را ادامه بدهند+ فیلم

  • کد خبر: ۱۴۱۰۵۴
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
واکنش وزیر ارشاد به عدم صدور ویزای آمریکا برای مقامات ایرانی: کاملاً موافقیم؛ همین روند را ادامه بدهند+ فیلم
وزیر ارشاد در واکنش به عدم صدور ویزای آمریکا برای مقامات ایرانی گفت: کاملا موافقیم، همین روند را ادامه بدهند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در واکنش به عدم صدور ویزای آمریکا برای مقامات ایرانی و بستگان درجه‌یک آنان، اظهار داشت: ما کاملاً موافقیم. همین کار را ادامه دهند.

وزیر ارشاد همچنین با بیان اینکه من آخرین وضعیت فعالیت‌های هنری را به‌روز و در لحظه دارم، گفت: ده‌ها هزار هنرمند فعال در کشور داریم که در حوزه‌های مختلف مانند موسیقی، سینما و تئاتر فعالیت می‌کنند. در بین ده‌ها هزار نفری که کار می‌کنند، ممکن است چند نفری هم به هر دلیلی خودشان را از این امر مستثنی کنند. برخی هم بخواهند علاوه بر اینکه منافع خودشان را از قبل تامین کرده‌اند به هر دلیل دنبال تعاملاتی خارج از منطق در این حوزه باشند و بخواهند دیگران را هم تحت فشار قرار دهند. این کار همیشه بوده است و الان با وجود مسائل اخیر با دوز بالاتری رخ می‌دهد.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در حال اجراست و دوستان خوب ما و هنرمندان مشغول کار هستند، خاطرنشان کرد: اساساً تا بوده هنرمندان پیشتاز فعالیت‌های اجتماعی بودند. ما قدرشناس هنرمندانی هستیم که برخلاف فشار‌های جریان‌های معاند محکم پای کار‌های فرهنگی و هنری هستند و به مردم خود خدمت می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->