اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟ ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد عملیات ویژه گردان‌های القسام در «کرم ابوسالم» + فیلم انفجار، کابل افغانستان را لرزاند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی ادامه دارد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) موساد و شاباک به شکست نظامی در غزه اذعان کردند شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس حماس: به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار حمله فوری به رفح شد آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد! صدور بیش از ۱۳۰۰ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه + فیلم حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ یمنی در حملات ارتش عربستان زخمی شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
سرخط خبرها

مکرون در ملاقات با مسیح علی‌نژاد درباره تغییر نظام سیاسی ایران چه گفت؟+ فیلم

  • کد خبر: ۱۴۱۱۵۰
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
مکرون در ملاقات با مسیح علی‌نژاد درباره تغییر نظام سیاسی ایران چه گفت؟+ فیلم
لادن برومند از همراهان مسیح علی‌نژاد روایتی از اظهارات در دیدار با مکرون را بازگو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ۲۰ آبان امسال مصی علی‌نژاد به همراه چند نفر دیگر از جمله لادن برومند رئیس بنیاد برومند با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه دیدار کردند.

سفر علی‌نژاد و هیئت همراه وی به فرانسه و دیدار با رئیس‌جمهور این کشور، به همت مؤسسه‌ای به نام JFK (سازمان عدالت برای کردستان) صورت گرفته است. این سازمان توسط برنارد هنری لِوی تأسیس و اداره می‌شود و تمرکز ویژه‌ای بر احزاب تجزیه‌طلب کُرد دارد که نشان می‌داد هزینه و برنامه‌ریزی آن با تجزیه‌طلبان بوده است. هنری لوی که یک فرانسوی یهودی است، در اکثر اتفاقات منطقه و هرجا سخن از جنگ و تجزیه در غرب آسیا باشد خودش را می‌رساند.

در حوادث سال ۲۰۱۱ در لیبی خواستار به رسمیت شناخته شدن شورای انقلاب ملی لیبی و مداخله ناتو در این کشور بود.  در بحران سوریه خواستار مداخله نظامی بود و در زمان برگزاری همه‌پرسی در اقلیم کردستان، با خانواده بارزانی دیدار کرد. در زمان جدایی سودان جنوبی نیز در کنار رهبر شورشیان جنوب سودان عکس یادگاری گرفت.

لادن برومند شب گذشته در مصاحبه با BBC بخشی از صحبت‌های مکرون در این دیدار را به طور ناخواسته در مناظره با یک مهمان دیگر فاش کرد. وی گفت مکرون در این دیدار اعلام کرده که نه وظیفه داریم، نه اعتقاد داریم و نه مایلیم که نظام سیاسی شما را تغییر دهیم!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->