پلمب ۱۱ واحد صنفی بدلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته بروز مالاریا در ۴ استان برای اولین بار | موارد مالاریا در همسایگان شرقی؛ زنگ خطر برای کشور کوتاه‌شدن قد و علائم قوزپشتی، نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند تأکید بر توجه والدین به تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک در ضربان قلب افراد میان‌سال خدا کند انصاف از تبعید برگردد چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه‌های مشهد خالی شد
سرخط خبرها

احکام نهایی رتبه‌بندی معلمان چه زمانی صادر می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۴۱۴۷۹
  • ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
  • ۴
احکام نهایی رتبه‌بندی معلمان چه زمانی صادر می‌شود؟
تاکنون رتبه آموزشیارمعلم برای تمام فرهنگیان صادر شده است؛ اما چرا احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان صادر نشده است؟

به گزارش شهرآرانیوز، فرآیند رتبه‌بندی معلمان در حال اجراست و تا کنون رتبه آموزشیارمعلم و مزایای آن به تمام فرهنگیان تعلق گرفته است.

با این حال هنوز احکام نهایی معلمان صادر نشده است، یوسف نوری؛ وزیر آموزش و پرورش به‌تازگی در دیدار با فرهنگیان شهرستان کنگاور استان کرمانشاه گفته است: اجرای کامل این قانون زمان‌بر است، لذا از فرهنگیان انتظار داریم برای اجرای کامل آن صبور باشند. در حال رتبه‌بندی ۹۰۰ هزار معلم سراسر کشور در یک بازه زمانی چندماهه هستیم که کار خیلی سخت و زمان‌بری است. 

همچنین محسن زارع؛ رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره اینکه چرا احکام نهایی رتبه‌بندی معلمان صادر نمی‌شود، اظهار کرد: نیاز است اعضای هیئت‌های ممیزه، رتبه افراد را تعیین کنند و پس از آن احکام صادر شود.

وی افزود: برای تعیین رتبه افراد باید هیئت‌های ممیزه تشکیل شود.

زارعی درباره اینکه چرا هیئت‌های ممیزه تشکیل نشده است، گفت: هیئت‌های ممیزه در برخی از مناطق تشکیل شده است، اما اینکه چرا به‌شکل کشوری انجام نشده است در جلسات مربوطه این موضوع بررسی و مقرر شد سریعتر هیئت‌های ممیزه کشوری تشکیل و کار تعیین رتبه‌ها انجام شود.

منبع: تسنیم

بیشتر بخوانید:  معلمانی که معوقه و علی‌الحساب رتبه‌بندی را این ماه نگرفته‌اند، به کجا مراجعه کنند؟ (۳ دی‌ماه ۱۴۰۱)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
با سلام در دولت قبلی سال 98 ترمیم افزایش حقوقها برای کارکنان دولت به میزان 50درصد صورت گرفت و برای معلمان این افزایش با تخطی از قانون صورت نگرفت و اکنون نیز با این رتبه بندی مبلغ ناچیز بین 2 تا 2ونیم زدند و افزایش فوق العاده ویژه نیز بر اساس قانون تعلق نداده اند و رتبه بندی نهائی نیز فعلا معلوم نیست کی اجرای شود.
امیری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
برای تشکیل هیات ممیزه چرا امروز و فردا می کنبد بگید می خواهیم بهانه بیاوریم سال تمام شود وقتی وزیر مبگه در عرض دو شبانه روز حکم زدن وشبانه کار کر ن همین کار را دوباره انجام بدین چرا نمی کنید
رعنا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
مسخره ها
م.ر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
1
جناب وزیر شما که میگفتید رتبه ی نهایی دوساعت کار داره پس چی شد ؟ موندی توش
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->