ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان + عکس حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرز لبنان توسط حزب الله + فیلم ۳۰۰ تحریم جدید آمریکا علیه نهادهای روسی، چینی و دیگر کشورها به بهانه جنگ اوکراین زلنسکی یکی از مقام‌های سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم آمریکا: همسایگان اسرائیل از عادی سازی روابط سود بسیاری خواهند برد حمایت مجدد ترامپ از جنایات اسرائیل در غزه شهادت ۲۹ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفت و گو کردند حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است شمال عراق از سوی ترکیه بمباران شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با داعش بازداشت کرد حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی - انگلیسی به شمال یمن (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پلیس سیستان و بلوچستان: رئیس بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر پس از ۴ سال زندگی مخفیانه در کوه‌ها دستگیر شد

  • کد خبر: ۱۴۱۶۷۵
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
پلیس سیستان و بلوچستان: رئیس بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر پس از ۴ سال زندگی مخفیانه در کوه‌ها دستگیر شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری رئیس بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر پس از ۴ سال زندگی مخفیانه در کوه‌ها خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمد قنبری صبح امروز در نشستی خبری اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون در حوزه مبارزه با مواد مخدر بالع بر ۷۸ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است. ۵۶  باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در این مدت در استان منهدم شده؛ همچنین در این مدت چهار هزار و ۱۷۸ عملیات علیه قاچاقچیان انجام شده است.

وی ادامه داد: ۶۱ مورد از این عملیات‌ها توام با درگیری بوده و تاکنون ۶۵ قبضه سلاح، ۹ فرستنده بی‌سیم، ۵۰۱ دستگاه موتور سیکلت و ۱۴۳ تیغه خشاب از قاچاقچیان کشف شده است. از ابتدای سال تاکنون پنج نفر از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر در استان دستگیر شده‌اند؛ همچنین رئیس بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر پس از ۴ سال زندگی مخفیانه در کوه‌ها دستگیر شده است.  

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه علاوه بر مبارزه با سرشبکه‌های قاچاق با خرده‌فروشان نیز برخورد شده است، گفت: در این ارتباط یک هزار و ۱۴۸ نفر دستگیر شده‌اند. همچنین امسال بیش از ۶ هزار نفر از معتادین تاکنون دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل شده‌اند.

قنبری در رابطه با امنیت حاکم در استان گفت: فضای استان به لحاظ امنیت مثبت است و با وجود بستر‌هایی که دشمن برای تولید ناامنی روی آن مانور می‌دهد با کمک و هوشیاری مردم و تلاش صادقانه نیرو‌های امنیتی امنیت قابل قبولی در استان حاکم است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با اتحادی که بین قومیت‌های مختلف استان وجود دارد تیر خرابکاران به سنگ خورده و نتوانسته‌اند در استان به اهداف خود برسند. یکی از عواقب خطرناک احساس ناامنی در بیرون استان ضربه به اقتصاد استان است چرا که دشمنان در پی خرابکاری در فضای مجازی و تخریب چهره استان هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->