سرخط خبرها

غیاثی: بزرگ‌ترین جشنواره ورزشی بانوان مشهد برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۱۴۱۸۱۶
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
غیاثی: بزرگ‌ترین جشنواره ورزشی بانوان مشهد برگزار می‌شود
ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﺳﻼﻣﺖ و ﺗﺮﺑﯿﺖﺑﺪﻧﯽ شهرداری مشهد از برگزاری بزرگ‌ترین جشنواره ورزشی بانوان در تاریخ شهرداری مشهد خبر داد.

ﺳﯿﺪﺣﺴﯿن غیاثیﭘﺮﺳﺖ در گفتگو با شهرآرانیوز درباره مسابقات محلات که در حال برگزاری است، اظهار کرد: بزرگ‌ترین جشنواره ورزشی بانوان مشهدی با عنوان شهدای سلامت در ۱۲ رشته والیبال، فوتسال، مینی‌فوتبال، بسکتبال، هندبال، دارت، دوومیدانی، بدمینتون، تکواندو، پینت‌بال، آمادگی جسمانی و دوچرخه‌سواری با همکاری آستان قدس رضوی و هیئت‌های ورزشی مربوط در حال برگزاری است.
 
وی افزود: ثبت‌نام این مسابقات از ولادت حضرت زینب(س) آغاز شده است و تا دهه مبارک فجر به پایان می‌رسد. فینال مسابقات فوتسال که با حضور ۳۸ تیم آغاز شد، یکشنبه ۴ آذرماه برگزار خواهد شد و مسابقات والیبال با حضور ۸۸ تیم از همان روز آغاز می‌شود. مسابقات بسکتبال و مینی‌فوتبال نیز از هفته آینده آغاز خواهد شد.
ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﺳﻼﻣﺖ و ﺗﺮﺑﯿﺖﺑﺪﻧﯽ شهرداری مشهد درباره استقبال از این مسابقات بیان کرد: شاهد استقبال بسیار خوبی بوده‌ایم که برای اولین بار رده سنی ۱۲ سال نیز می‌‎توانند در این مسابقات شرکت کنند.
 
غیاثی در ادامه گفت: با توجه به استقبالی که از جام رمضان وجود دارد، پیش‌بینی می‌شود آمار قابل توجهی در مسابقات شهدای سلامت نیز وجود داشته باشد. هم‌اکنون افراد می‌توانند برای حضور در این رقابت‌ها ثبت‌نام کنند و پس از تکمیل ثبت‌نام‌ها آمار دقیق آن‌ها اعلام می‌شود.
 
وی هدف از برگزاری این جشنواره را شادی و نشاط اجتماعی برشمرد و تأکید کرد: در این دوره در حوزه ورزش حداقل بانوان ما مورد کم‌لطفی قرار گرفتند. تلاش ما بر این است که با امکانات موجود در شهرداری مشهد، رویکرد ویژه دوره ششم شورا و شهرداری مشهد فعالیت‌های این‌چنینی را افزایش دهیم.
 
ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﺳﻼﻣﺖ و ﺗﺮﺑﯿﺖﺑﺪﻧﯽ شهرداری مشهد ادامه داد:  با توجه به محدودیت‌هایی که در کشور ما برای ورزش بانوان وجود دارد، امید است پایگاه‌هایی را که در شهر وجود دارد، مانند مجموعه مادر و کودک به بانوان اختصاص دهیم و بتوانیم زیرساخت‌های ورزش بانوان را افزایش دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->