نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم
سرخط خبرها

فابین اونیل، بازیکن سرشناس اروگوئه‌ای در ۴۹ سالگی درگذشت

  • کد خبر: ۱۴۱۸۶۶
  • ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
فابین اونیل، بازیکن سرشناس اروگوئه‌ای در ۴۹ سالگی درگذشت
ستاره‌ای که زیدان زمانی او را تکنیکی‌ترین بازیکن خوانده بود، در اثر اعتیاد به الکل زندگی خود را تباه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، فابین اونیل، فوتبالیست سابق اروگوئه‌ای که سابقه بازی در یوونتوس را داشت، در ۴۹ سالگی به دلیل نارسایی کبدی ناشی از اعتیاد به الکل درگذشت.
چاروا لقب اونیل در اروگوئه بود. داستان عجیب زندگی او از بازی با پیراهن یونتوس در اروپا و میلیونر شدن تا فقر و تنگدستی و سپس اعتیاد به الکل و سیروز کبدی را شامل می‌شد.
اونیل یکشنبه در ۴۹سالگی بعد از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با سیروز کبدی پیشرفته تسلیم شد و از دنیا رفت. او دوران فوتبالی کوتاهی داشت و در ۲۹سالگی به دلیل مصدومیت مجبور به بازنشستگی شد. او مدتی هم در یوونتوس بازی کرد، ولی نتوانست آنطور که انتظار داشت بدرخشد و بعد از یک فصل از این تیم جدا شد و به پروجا رفت. زین الدین زیدان ستاره آن زمان فوتبال جهان ددر مرود اونیل گفته بود که او تکنیکی‌ترین بازیکنی است که تا به حال دیده است.
چاروا در خاطراتش گفته بود از دوران فوتبالش موفق شده بود مبلغ قابل توجهی پس‌انداز کند. او می‌گوید میلیونر شده بود، ولی بعد با تصمیم‌های اشتباه همه سرمایه‌اش را به دلیل زندگی ناسالم و اعتیاد به الکل از دست داد و مجبور شد با فقر به زندگی ادامه دهد.
فابین اونیل از محلات فقیر در اروگوئه خودش را بالا کشید، به سطح بالای فوتبال اروپا رسید و دستمزد قابل توجهی گرفت، اما در نهایت نتیجه همه تلاش‌هایش را از دست داد و به نقطه اول بازگشت. او در یک مصاحبه گفته بود: «روز‌هایی که فوتبال بازی می‌کردم به جایی رسیده بودم که ۱۵ میلیون دلار در حساب بانکی‌ام داشتم. ولی همه را به دلیل تصمیم‌های بد خرج کردم و از دست دادم. تنها خوشحالی‌ام این است که به خیلی‌ها هم کمک کردم. من امروز فقیرم و هیچ چیز ندارم. وقتی با کسانی مواجه می‌شوم که روزی به آن‌ها کمک کرده بودم حتی جواب سلامم را نمی‌دهند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->