تعریض پل دهرود؛ اولین اتفاق خوب عمرانی ۱۴۰۳ مدیریت شهری مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود
سرخط خبرها

برای جمع‌آوری ضایعاتی‌ها چاره ای اندیشیده شود

  • کد خبر: ۱۴۲۷
  • ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۱
برای جمع‌آوری ضایعاتی‌ها چاره ای اندیشیده شود
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

شهرداری
شهروند: حال که شهرداری آسفالت معابر را کلید زده است، از شهردار مشهد خواهش می کنم درباره احداث و آسفالت ادامه بولوار خاقانی تا بولوار نماز نیز اقدام کند. با ١٣٧ تماس گرفتیم و علت اجرا نشدن پروژه را نبود اعتبار بیان کردند، در صورتی که این پروژه از پروژه های واجب شهر است و ترافیک میدان دلاوران و بولوار فکوری را به شدت کاهش می دهد.
0915000667 من هر روز از مترو استفاده می کنم. برای شارژ من کارت کارمزد می گیرند. طبق اعلام روزنامه شهرآرا قرار بود این رقم دریافت نشود. برای خیلی ها که کارگر یا دانشجو هستند و در شرایطی که به دست آوردن پول خیلی سخت است، دریافت این رقم واقعا درست نیست.
شهرآرا: طبق اعلام مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری، این مبلغ از چندروزقبل و به دنبال ابلاغ مصوبه شورای شهر، دیگر دریافت نمی‌شود.
0915000756 چند سالی بود که تعداد افرادی که نان خشک و مواد بازیافتی و زباله خانگی جمع می کردند یا وانت بارهای گردآوری ضایعات فلزی، در کوچه پس کوچه های شهر مشهد، کاهش پیدا کرده بود و به تبع آن، برای مدتی از مشکلات بهداشت محیط، آلودگی های زیست محیطی و آلودگی های صوتی راحت بودیم! اما طی ماه های اخیر، به دلیل شرایط عمومی اقتصادی کشور و رونق یافتن مجدد بازار سیاه درآمدزایی با طلای کثیف، در محله های مختلف شهر شاهد حضور مجدد این افراد، آن هم به صورت شبانه روزی هستیم! به نظر می رسد برای کنترل رشد این جمعیت، به جای گشت زنی های مأموران شهرداری در سطح شهر با هدف مقابله با این قبیل کسب و کارها، متولیان امور اجتماعی باید از نماینده عالی دولت در شهر مشهد (یعنی فرمانداری مشهد) بخواهند برای حل اساسیِ این مشکل عمومی شهری چاره ای بیندیشند.
0936000158 تقاضا می کنم برای جلوگیری از ترافیک و دود و سر و صدا در زیرگذرهای حرم، تقاطع های شارستان به سمت حرم مطهر مسدود و فقط اتوبوس و تاکسی ها اجازه تردد در زیرگذر را داشته باشند. این رویه تردد خودروهای تک سرنشین، فلسفه وجود بی آرتی و مترو را زیر سؤال برده است و اکثر مواقع به علت ترافیک خودروهای شخصی، تردد اتوبوس های شرکت اتوبوس رانی با مشکل مواجه می شود.
شهروند: اینکه شهرداری اقدام به روکش و آسفالت مجدد معابر کرده است، اقدامی بسیار مناسب و درخور تحسین است اما خیلی از کوچه های این شهر همچنان بدون آسفالت است. مثل کوچه های خیابان تقویه در منطقه 12. شهرداری اعلام می کند تا تمام زمین ها تبدیل به ساختمان نشود، این منطقه را آسفالت نمی کند. گناه ساکنان فعلی این منطقه که عوارض شهرداری را هم می پردازند چیست؟
0915000248- از شهرداری منطقه ۲ به دلیل ایجاد فضای سبز در باند کندرو صدمتری، حد فاصل انتهای ابوطالب و میدان امام حسین(ع)(بین چراغچی۲۶،۲۸،۳۰) تشکر می کنم.
0915000125 فضای سبز و پارک بولوار خادم الشریعه در محدوده شهرداری منطقه 10 بسیار کم است. تنها یک پارک کوچک دارد که پاسخ گوی جمعیت محله نیست.
شهروند: در خیابان سیدی بین دایی ۱۱ و ۹ در حاشیه پیاده رو به زمین خوردم و هر دو پایم زخمی شد. با ۱۳۷ تماس گرفتم، اعلام کردند این خرابی مربوط به صاحب ملک است و باید آن را درست کند. صاحب ملک پیرزنی تنها و فقیر است که توان ساختن پیاده رو را ندارد. حالا چه کسی باید پاسخ گو باشد؟ امیدوارم مسئولان رسیدگی کنند تا دیگر این اتفاق برای عابران پیاده نیفتد.


شهرستان
0915000405 از مسئولان مربوط درخواست می کنم حتما پیگیری کنند با چه استدلال و توجیهی رئیس شورا و دهیار روستای حصار جلال از توابع تربت حیدریه بخش جلگه رخ کیلومتر 100 جاده مشهد تربت حیدریه، از مردم روستا مبلغ 2 میلیون تومان پول بابت خدمات دریافت می کنند؟
شهروند: شهر جدید گلبهار با جمعیت هشتاد هزار نفری که روز به روز نیز بر آن افزوده می شود، نیاز به پردیس سینمایی دارد.


محیط زیست
0915000605 فاجعه محیط زیست و از بین رفتن جنگل ها، تا20 سال دیگر دامنگیر ما خواهد شد. این نتیجه زیاده خواهی و بی مسئولیتی مسئولان شهری و کشوری است. اگر به جای حقوق های نجومی، اختلاس های میلیاردی، رشوه ها و... پول بیت المال را خرج استخدام جنگلبان و توسعه جنگل ها بکنند یا امکانات اطفای حریق در جنگل ها را افزایش دهند، این فاجعه اتفاق نخواهد افتاد.


صدا و سیما
شهروند: گزارش شبکه خبر درباره گله های مردم در سینماها راجع به فیلم های در حال اکران عالی بود. واقعا دیدن بعضی از این فیلم ها برای بزرگ سالان جز افسردگی و شرمساری چیز دیگری ندارد، چه رسد به نسل جوان؛ همه اش دعوا و خیانت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->