آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع)
سرخط خبرها

حجت‌الاسلام نظافت: مسئولان باید منش شهید سلیمانی را مدنظر خود قرار دهند

  • کد خبر: ۱۴۳۱۷۰
  • ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶
حجت‌الاسلام نظافت: مسئولان باید منش شهید سلیمانی را مدنظر خود قرار دهند
مدیرعالی مدارس علمیه حضرت مهدی‌(عج) گفت: باید تلاش کنیم گفتمان فکری شهید سلیمانی را منتشر کنیم و مسئولان را تحت فشار همین افکار عمومی قرار دهیم تا منش و راه شهید سلیمانی را مدنظر خود قرار دهند.

گروه فرهنگ | شهرآرانیوز؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد نظافت در ویژه‌برنامه سالگرد شهدای مقاومت که در دانشگاه امام رضا(ع) برگزار شد، با اشاره به امتیازات شهید سلیمانی بیان کرد: مجلس شهدا مجلس ذکر است. تمام شهدا نور چشم ما هستند، اما شهید سلیمانی به‌مثابه یک راه و مکتب معرفی شده است. شهید سلیمانی در ظرفیت خودش مظهر جامعیت اسلام است.

وی افزود: شهید سلیمانی نسبت به تمام خوبی‌ها عطش دارد. او در خوبی‌ها قناعت نداشت، همان‌طور که دین اسلام به قناعت به خوبی‌ها رضایت ندارد. شهید سلیمانی به کم راضی‌ نبود و همتش ‌بلند بود و از همان دوران نوجوانی با کار خوبی که آشنا می‌شد، سعی می‌کرد خودش را به آن آراسته کند.

مدیرعالی مدارس علمیه حضرت مهدی(عج) تصریح کرد: بزرگ‌ترین سهم شهید سلیمانی در تمام خوبی‌ها مجاهده در راه خدا بود. شهید سلیمانی علاوه بر مجاهده در راه خدا اهل نماز شب و توسل بود و از لذت اشک و معنویت برخوردار بود.

نظافت اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید پیامبر و یارانش با دشمنان خدا دشمن هستند و با دوستان خدا دوست هستند. شهید سلیمانی مظهر این آیه از قرآن کریم بود و او با هر جوان ایرانی همانند یک دوست برخورد می‌کرد و به‌دنبال جذب حداکثری بود. او با گناه دشمن بود، اما با گنهکاران دشمن نبود.

وی ادامه داد: اگر مردم و مسئولان مکتب شهید سلیمانی را پیاده کنند، قطعا فرج تعجیل می‌شود و گام‌های روبه‌جلوی فراوانی خواهیم داشت که دشمنان را ناامید خواهیم کرد.

مدیرعالی مدارس علمیه حضرت مهدی(عج) یادآور شد: شهید سلیمانی عمر خود را هدر نمی‌داد و همان‌طور که دلش برای جبهه اسلام می‌تپید، اهل مطالعه، هنر و فرهنگ بود و سعی می‌کرد جبهه فرهنگی انقلاب را نیز تقویت کند. او هیچ‌کس را از قطار انقلاب پیاده نکرد.

نظافت گفت: انسان باید همانند شهید سلیمانی عدالت‌خواه باشد. این‌گونه نباشد که عکس شهید سلیمانی را به دیوار بزنیم و نام او را بر لب داشته باشیم، اما هم‌فکر او نباشیم.

وی اضافه کرد: باید تلاش کنیم گفتمان فکری شهید سلیمانی را منتشر کنیم و مسئولان را تحت فشار همین افکار عمومی قرار دهیم تا منش و راه شهید سلیمانی را مدنظر خود قرار دهند.

نظافت خاطرنشان کرد: این انقلاب محصول خون شهد‌است. این مراسم‌های برای سالگرد شهید سلیمانی باید سبب شود تا هزاران قاسم سلیمانی دیگر به وجود آید. شهید سلیمانی یک استثنا نیست، بلکه یک مکتب و روش است.

وی گفت: شهید سلیمانی در عین اینکه بار سنگین جبهه مقاومت را بر دوش داشت و امنیت منطقه را حفظ کرد، ‌فقط به این جبهه کفایت نکرد و به تمام جبهه‌ها توجه داشت. شهید سلیمانی زادگاه خودش را فراموش نکرد. او سعی می‌کرده از هر خوبی سهمی داشته باشد. هر‌کدام از ما اینجا هستیم تا ببینیم چگونه باید راه او را ادامه دهیم. برای ادامه‌دادن راه شهید سلیمانی باید اول عقاید و ایمان را خود را حفظ کنیم. ایمان ما باید آن‌قدر استوار باشد تا اگر در میان مخالفان قرار گرفتیم، به هیچ وجه نلغزد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->