وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم
سرخط خبرها

معاون دادستان مشهد: بازداشتی‌های اخیر را به حضور در باشگاه‌های ورزشی ملزم می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۴۳۸۲۲
  • ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
معاون دادستان مشهد: بازداشتی‌های اخیر را به حضور در باشگاه‌های ورزشی ملزم می‌کنیم
معاون دادستان مشهد با اشاره به اتفاقات اخیر کشور گفت: برخی از افرادی که در ناآرامی‌های اخیر دستگیر شدند ورزشکار بودند و از دل باشگاه‌ها وارد اغتشاشات شدند، اما بسیاری از ورزشکاران دارای منش و روش پهلونی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، اسماعیل رحمانی در نشست رؤسای هیات‌های ورزشی استان برای ساماندهی باشگاه‌های ورزشی و رفع مشکلات و آسیب‌های ناشی از فعالیت باشگاه‌های غیر مجاز تاکید کرد: چرا باید خروجی برخی باشگاه‌های ما افرادی باشند که مرتکب جرم و هنجارشکنی می‌شوند؟ آیا دلیل آن به جز کوتاهی کردن متولیان امر است؟ اگر مسئول هوشیار باشد هرگز خروجی ها حتی در موارد اندکی نیز این چنین نخواهد بود، کمااینکه عوامل متعددی از جمله امور اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، فضای مجازی و... نیز موجب عملکرد هنجار شکنانه از سوی جوانان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از معیارهای ورزش اخلاق است، بیان کرد: باید در باشگاه‌های ما نسبت به تعالی روح جوانان اهتمام ورزند. انتظار ما از روسای هیات‌ها این است که به فکر تربیت مدیران موفق آینده کشورباشند که این امر مه از حضور فیزیکی در میدان جهادی فراتر است.

معاون دادستان مشهد افزود: با جوانان و نوجوانانی که دستگیر شده و فرزندان ما هستند چه کنیم؟ دشمن همین را می‌خواهد تا نوجوان گمراه شده سال‌ها در زندان بماند، اما برای به آب زدن نقشه‌های دشمن تدابیری در دستور کار قرار دادیم، برای حدود ۸۰ درصد از افرادی که بازداشت شدند، قرار تعلیق تعقیب صادر خواهد شد.

رحمانی ادامه داد: تا امروز برای عده معدودی این قرارصادر شده و برای عده‌ای دیگر نیز صادر خواهد شد. قرار بر این شد که تعدادی از بازداشت شدگان را پس از صدور قرار تعلیق تعقیب به حضور در باشگاه‌های ورزشی الزام کنیم، و روسای هیات‌های ورزشی می‌توانند آنان را بازاجتماعی کرده و به جامعه تحویل دهند و دستگاه قضا در کنار آن‌ها خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->