ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حاشیه‌های اولین شهرآورد مشهدی‌ها/ ازدعوا‌های خانوادگی تا اخراج

  • کد خبر: ۱۴۳۸۸
  • ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
حاشیه‌های اولین شهرآورد مشهدی‌ها/ ازدعوا‌های خانوادگی تا اخراج
صفر تا صد اولین شهرآورد مشهدی‌ها، دیداری که با وجودی که گل نداشت، اما پر از صحنه‌های جذاب و البته خبرساز بود.
مرتضی اخوان - دربی همشهری‌های لیگ دسته سوم فوتبال روز گذشته در حالی برگزار شد که ۲ تیم مهاجرنوین و نگین سناباد مشهد برای بهبود شرایط خود در جدول به هر ۳ امتیاز این بازی نیاز داشتند، اما دست آخر به تساوی بدون گل رضایت دادند تا امتیاز‌ها تقسیم شود. دیداری که با وجودی که گل نداشت، اما پر از صحنه‌های جذاب و البته خبرساز بود، از هیاهوی داوری و دعوا‌های خانوادگی ۲ تیم همشهری، تا اخراج، موقعیت‌های گل و ضربه پنالتی که به هدر رفت. همه این‌ها در حالی بود که بازی زیر بارش تند برف و باران عصر دیروز مشهد برگزار شد و به همین دلیل جز چند نفر معدود تماشاگر دیگر‌ی نداشت.

نبرد برای فرار
۲ تیم از همان ابتدای بازی تلاش می‌کردند با ارسال توپ‌های بلند (شما بخوانید زدن زیر توپ) از زمین آب‌گرفته و نامساعد ورزشگاه پیر و اشتباهات احتمالی فرار کنند. نگینی‌ها و مهاجرنوینی‌ها در جدول هم شرایطی دارند که هردو در اندیشه فرارند، فرار از سنجاق شدن به قعر جدول و فرار به سوی بالانشینی و افزایش بخت‌های صعود بزرگ.

سوت‌هایی از جنس دردسر
در بازی دیروز داوری یک پای اصلی درگیری‌ها و حواشی بود. داور جوان این مسابقه تمام توانش را به کاربسته بود تا از شر جو بازی خلاص شود، اما بی‌تجربگی امانش را بریده بود و در سوت‌هایش اطمینان نبودو به همین دلیل بازی خیلی زودتر از حد تصور از دست داور جوان در‌رفت! شاید مهم‌ترین صحنه‌ای که مدیریت بازی و سوت‌ها را از داور گرفت به پنالتی تیم نگین سناباد مربوط می‌شود، جایی که با زمین افتادن بازیکن مشکی و قرمز درون محوطه جریمه، داور جوان در نقطه پنالتی را نشان داد. اگرچه پنالتی علی مقصودی برای نگین به گل ننشست تا داور یک نفس راحت بکشد! اما از آن صحنه به بعد، دیگر هر سوت داور جنجال بود و به هم ریختن نیمکت ۲ تیم! هر بارداور جوان سوت می‌زد، تمام نیمکت تیم متضرر وسط میدان بودند و اخراج داوود دانش‌دوست، کمک‌مربی نگین سناباد این شرایط را به مراتب بدتر کرد.

بزن‌بزن وسط زمین، بحث کنار زمین
اعتراضات به سوت‌های داور، دربی در هوای سرد را آرام‌آرام به یک نبرد گرم فیزیکی در میانه میدان بدل کرد تا جایی که بازیکنان ۲ تیم نه در یک صحنه بلکه بار‌ها وسط زمین از خجالت همدیگر درآمدند. با وجود این، اوضاع بیرون زمین و روی نیمکت ۲ تیم بهتر نبود. اگرچه علی هاشمی، سرمربی نگین سناباد، و نزار موسوی، سرمربی مهاجرنوین، با یکدیگر درگیر نشدند، کمک‌هایشان تا توانستند با یکدیگر به جر و بحث پرداختند. این بحث‌ها حاشیه و تنش را به دل زمین و درگیری بازیکنان می‌کشاند تا جایی که درست سرپرست مهاجرنوین، مشغول جر و بحث لفظی با داوود دانش‌دوست، کمک‌مربی نگین سناباد، بود بازیکنان ۲ تیم درون زمین به جان هم افتادند درگیری فیزیکی و آغاز شد.
 
 
لیگ دسته سه فوتبال کشور/ مسابقه مهاجرنوین و نگین سناباد لیگ دسته سه فوتبال کشور/ مسابقه مهاجرنوین و نگین سناباد لیگ دسته سه فوتبال کشور/ مسابقه مهاجرنوین و نگین سناباد لیگ دسته سه فوتبال کشور/ مسابقه مهاجرنوین و نگین سناباد لیگ دسته سه فوتبال کشور/ مسابقه مهاجرنوین و نگین سناباد لیگ دسته سه فوتبال کشور/ مسابقه مهاجرنوین و نگین سناباد لیگ دسته سه فوتبال کشور/ مسابقه مهاجرنوین و نگین سناباد لیگ دسته سه فوتبال کشور/ مسابقه مهاجرنوین و نگین سناباد لیگ دسته سه فوتبال کشور/ مسابقه مهاجرنوین و نگین سناباد لیگ دسته سه فوتبال کشور/ مسابقه مهاجرنوین و نگین سناباد لیگ دسته سه فوتبال کشور/ مسابقه مهاجرنوین و نگین سناباد لیگ دسته سه فوتبال کشور/ مسابقه مهاجرنوین و نگین سناباد لیگ دسته سه فوتبال کشور/ مسابقه مهاجرنوین و نگین سناباد
 

دستی که شکست، آمبولانسی که آمد
یکی از اتفاقات دربی مهاجرنوین و نگین سناباد شکستن دست بازیکن باتجربه مهاجرنوین بود. بر اثر یک برخورد شدید بین ۲ بازیکن از ۲ تیم در میانه زمین، دست عادل سرشار شکست و این بازیکن با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. نکته عجیب در این صحنه آن بود که داور ابتدا خطای سرشار، بازیکن مهاجرنوین، را گرفت، اما با دیدن شکستن دست این بازیکن، تصمیم خود را برگرداند و خطا را به سود مهاجرنوین اعلام کرد!

بی‌تجربگی به تیر خورد!
همه درگیری‌ها و حواشی این دیدار می‌توانست با روییدن گل در چند صحنه، پایان خوشی برای این دربی رقم بزند. از صحنه در رفتن توپ از دستان گلر باتجربه نگین، مسعود سحرخیز، که در یک‌قدمی دروازه توپ را جلو پای مهاجم مهاجرنوین انداخت بگیرید تا توپی که در دقیقه ۹۰ به تیرک دروازه برخورد کرد، توپی که روی شوت قادر پورحمزاوی و دفع ناقص گلر نگین سناباد جلو پای نیما بازوبندی، مهاجم مهاجرنوین، افتاد، اما او در کمال ناباوری توپ را به تیرک کوبید!

مربیان شاکی از داور پراشتباه
در پایان بازی، سرمربیان هر ۲ تیم به عملکرد داور به‌شدت معترض بودند. علی هاشمی، سرمربی نگین سناباد، در این باره گفت: «داور برای هر ۲ تیم بد بود. سوت‌ها را برعکس می‌زد و تمرکز را از بازی گرفته بود. ما در ۳ بازی قبل هم از داوری متضرر شدیم. در بازی با بیرجند گل صد‌در‌صد ما را در حالی که ۲ مدافع روی خط دروازه بودند آفساید اعلام کردند.» نزار موسوی، سرمربی مهاجرنوین، از هاشمی عصبانی‌تر است. او گفت: «داور سوت‌های ۶۰ به ۴۰ را به سود حریف می‌زد. دست بازیکن ما شکست، اما به بازیکن حریف به خاطر حرکت خشنش حتی کارت زرد هم نداد! بازیکن حریف تعمدا توپ را به سمت داور شوت می‌زند و به نوعی به داور حمله‌ور می‌‎شود، اما داور از کنار این صحنه می‌گذرد!» هاشمی و موسوی با امیدواری به آینده می‌نگرند. هاشمی اظهار کرد: هنوز اول فصل است و ۱۴ بازی دیگر باقی مانده است. موسوی هم معتقد است هنوز شانس‌های زیادی برای رسیدن به بالای جدول دارند.

وضعیتی که بحرانی‌تر شد
با همه کش و قوس‌ها، داور جوان بعد از ۵ دقیقه وقت اضافه سوت پایان را به صدا درآورد تا خستگی دربی گرم در هوای سرد تختی به تن ۲ تیم بماند. با این نتیجه، تغییر چندانی در جایگاه جدولی مهاجرنوین و نگین سناباد به وجود نیامد. مهاجرنوین با این تساوی چهارامتیازی شد و در جدول، اگرچه تا پله پنجم بالا آمد، فاصله امتیازی‌اش با صدرنشین و تیم دوم بیشتر شد. نگین سناباد هم با ۲ امتیاز به قعر جدول چسبیده است و به نظر می‌رسد باید از همین حالا به فکر بقا باشد تا صعود!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->