سرخط خبرها

پخش سریال «مدیرکل» و «بله آقای وزیر» از امشب شنبه، ۱۷ دی ۱۴۰۱ + ساعت پخش

  • کد خبر: ۱۴۳۹۹۹
  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
  • ۲
پخش سریال «مدیرکل» و «بله آقای وزیر» از امشب شنبه، ۱۷ دی ۱۴۰۱ + ساعت پخش
۲ سریال طنز «بله آقای وزیر» و «مدیرکل» از امشب شنبه، ۱۷ دی از تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، «بله آقای وزیر» عنوان سریالی کمدی است که به کارگردانی سیدنی لوتر بای ساخته شده است. این سریال که هجو سیاسی به شمار می‌آید محصول انگلستان است و از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱ و ۵۰ دقیقه پخش می‌شود.

سریال «بله آقای وزیر» مجموعه‌ای طنزگونه است که در آن یک وزارت‌خانه ساختگی به نام «وزارت امور اداری» و شخصی به نام وزیر در رأس آن است. وزیر با طرح‌ها و ایده‌های بلندپروازانه‌ای وارد کار می شود غافل از اینکه نظام اداری و کارمندانی که در این دستگاه جا خوش کرده اند همه نوع کاری می کنند تا بقای خود را تضمین کنند و در این راه در کسوتی دلسوزانه به وزیر نزدیک می شوند اما آنچه که حاصل می شود نتیجه معکوسی بر جای می گذارد.

پخش سریال «مدیرکل» و «بله آقای وزیر» از امشب شنبه، ۱۷ دی ۱۴۰۱ + ساعت پخش

همچنین سریال «مدیر کل» از شنبه، ۱۷ دی ماه هر روز ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه به روی آنتن می رود.

«مدیر کل» با نام کامل (خاطرات مدیرکل) نام مجموعه تلویزیونی کمدی تولید سال ۱۹۹۵ سوریه است. این سریال داستان پزشکی است که وزیر به او پیشنهاد می کند مدیرکل یک شرکت دولتی شود. او ابتدا قبول نمی کند اما با پافشاری خانواده و اطرافیان بالاخره قبول می کند و ...

زنده‌یاد حسین عرفانی، شهلا ناظریان، نصرالله مدقالچی، افشین زینوری، اصغر افضلی، مهدی آرین‌نژاد، منوچهر والی‌زاده، مینو غزنوی، پرویز ربیعی، آزیتا میراحمدی، علیرضا باشکندی، رویا خلیل آذر، سعید مقدم‌منش، محمدعلی دیباج، زنده‌یاد کیکاووس یاکیده ، نگین کیانفر، ناصر احمدی، همت مومیوند، سیامک اطلسی، غلامرضا صادقی، ابراهیم شفیعی و امیرعباس پیام بخشی از جمع صداپیشگان این سریال هستند.

سریال «مدیر کل» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود. بازپخش این سریال ساعت ۲۴ خواهد بود.

منبع: تسنیم

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Iran
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
0
0
قابل توجه مدیران دولتی، درسته سریال طنز و کمدی هست اما غیرت مدیران پاکدست را بنمایش میکشد و دراصل قراربود قانون جمهوری اسلامی برمبنای دین اسلام پایه گذاری واجراشود و هیچکس هیچکس هیچکس بدون خط قرمز از امکانات بیت المال برای مصارف شخصی حتی یک ریال برداشت اضافه برحقوق عادلانه نداشته باشد اما چه شدکه این همه فساد اقتصادی جامعه راگرفته،ازخودم میپرسم اگر میدانستیم درآینده اینهمه فساد اقتصادی، فرهنگی، فحشاء و لابیگری و فاصله طبقاتی وکاهش ارزش پول ملی پیش میآید بازهم انقلاب میکردیم؟ هرچند بنده فقط 9نه سالم بود اما جوابم منفیه و چون هیجکس انتظار چنین روزهایی را نداشت، نمیدانم اما آنانکه سن و سال بیشتری دارندمیگویند همه کشورها درقبال ایران مخروبه بوده اند اما الان برعکس شده است. واقعا چرا؟ آیا دین اسلام انسان را بسخت زندگی کردن میکشد تا انسان را بیازماید؟ اگر چنین است چرا مروجین دین اسلام در رفاه و آسایش هستند، یعنی جهنم و بهشت و آزمون فقط برای مستضعفین است، درد دل یک مستاجر وایثارگر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
0
0
چرا دیگه پخش نمیشه؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->