تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
سرخط خبرها

اضافه حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی همراه با حقوق دی‌ماه از روز سه‌شنبه (۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۱) پرداخت می‌شود + جزئیات

  • کد خبر: ۱۴۴۰۸۴
  • ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
  • ۱۳۴
اضافه حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی همراه با حقوق دی‌ماه از روز سه‌شنبه (۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۱) پرداخت می‌شود + جزئیات
حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از روز سه‌شنبه ۲۰ دی‌ماه و براساس حروف الفبا‌ به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، پرداخت حقوق دی‌ماه حدود ۴‌میلیون بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین‌ اجتماعی از روز سه‌شنبه بیستم دی‌ماه آغاز خواهد شد و حقوق این گروه بر اساس حروف الفبا تا تاریخ سی‌ام دی‌ماه واریز خواهد شد.

همچنین با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح نیز این افزایش محاسبه و واریز می‌شود.

گفتنی است با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح تأمین‌ اجتماعی از آبان‌ماه، قرار است تا پایان امسال معوقات ماه‌های گذشته از سال جاری نیز به حساب بازنشستگان این سازمان واریز بشود‌ و این ماه معوقات حقوق خردادماه به حساب این بازنشستگان واریز خواهد شد.

آغاز پرداخت معوقات بازنشستگان سطوح تأمین‌ اجتماعی

افزایش سالانه مستمری بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی در سال جاری، داستان پر‌فراز‌و‌فرودی داشت و حالا که موضوع با تحقق خواست بازنشستگان سایر سطوح به سرانجام رسیده، مروری بر آنچه در این ایام گذشت، نشان‌دهنده تلاش بی‌وقفه مسئولان در دولت، مجلس و سازمان تأمین‌ اجتماعی در این مدت و نیز پیگیری‌های کانون‌های بازنشستگان برای افزایش قابل توجه مستمری پرداختی به همه سطوح بازنشستگان و مستمری‌بگیران است.

طبق تصریح ماده ۱۱۱ قانون تأمین‌ اجتماعی، حداقل مستمری پرداختی به افراد واجد شرایط دریافت مستمری کامل در هر سال (مشتمل بر مستمری ازکارافتادگی کلی، مستمری بازنشستگی و مجموع مستمری بازماندگان) نباید کمتر از حداقل حقوق تعیین‌شده از سوی شورای عالی کار برای کارگران مشمول قانون کار باشد. علاوه بر آن طبق تصریح ماده ۹۶ قانون تأمین‌ اجتماعی، سازمان تأمین‌اجتماعی مکلف است میزان همه مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و مجموع مستمری بازماندگان را در فواصل زمانی که حداکثر از سالی یک بار کمتر نباشد، با توجه به افزایش هزینه زندگی با تصویب هیئت وزیران به همان نسبت افزایش دهد.

امسال و بعد از تعیین میزان افزایش سالانه حداقل دستمزد کارگران مشمول قانون در شورای عالی کار در روز‌های پایانی اسفند‌ماه سال ۱۴۰۰، فرایند تدوین پیشنهاد سازمان تأمین‌ اجتماعی درباره میزان و چگونگی افزایش مستمری بازنشستگان و سایر مستمری‌بگیران این سازمان، در اولین روز‌های کاری بعد از تعطیلات نوروزی با مشارکت و همکاری اعضای هیئت‌مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران آغاز شد.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی، در پانزدهم فروردین‌ماه و اولین روز کاری بعد از تعطیلات نوروز با شرکت در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان کانون‌های بازنشستگی تشکیل شد، از افزایش منصفانه مستمری بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ خبر داد و پس از برگزاری چندین جلسه با نمایندگان بازنشستگان، پیشنهاد هیئت‌مدیره سازمان تأمین‌ اجتماعی درباره افزایش حقوق سالانه بازنشستگان، هفتم اردیبهشت‌ماه براساس مفاد مواد ۹۶ و ۱۱۱ قانون تأمین‌ اجتماعی و با درنظر‌داشتن مفاد مصوبه شورای عالی کار، از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌ به هیئت‌وزیران ارسال شد.

اما با ابلاغ مصوبه هیئت دولت درباره افزایش مستمری بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی در ۱۵ خرداد‌ماه، مشخص شد که در هیئت‌وزیران پیشنهاد سازمان تأمین‌ اجتماعی که مشتمل بر افزایش ۵۷.۴‌درصدی حداقل مستمری‌ها و نیز افزایش ۳۸‌درصدی به‌علاوه رقم ثابت ۵۱۵‌هزار تومان سایر سطوح مستمری‌ها بود، با تغییراتی همراه شده است.

سازمان تأمین‌ اجتماعی پس از ابلاغ این مصوبه، بلافاصله افزایش مقرر را در حقوق حداقل‌بگیران و سایر سطوح مستمری‌بگیران از همان خرداد‌ماه اعمال کرد و حقوق خرداد‌ماه آنان با اعمال افزایش مقرر محاسبه و پرداخت شد و مابه‌التفاوت ماه‌های فروردین و اردیبهشت نیز در ماه‌های تیر و مرداد به بازنشستگان و مستمری‌بگیران پرداخت شد، اما از همان روز ابلاغ مصوبه پانزدهم خرداد‌ماه هیئت وزیران، سازمان تأمین‌ اجتماعی فارغ از جاروجنجال‌های رسانه‌ای، پیگیری اصلاح این مصوبه را آغاز کرد و با دستور رئیس‌جمهور به معاون اول برای بررسی مجدد موضوع افزایش مستمری بازنشستگان و همچنین پیگیری‌های نمایندگان مجلس، امید‌ها به اصلاح این مصوبه افزایش یافت.

نقطه پایانی این ماجرا‌ اما زمانی اتفاق افتاد که با تلاش‌های انجام‌شده، هیئت وزیران اختیارات خود درباره تصمیم‌گیری در زمینه میزان افزایش مستمری بازنشستگان سایر سطوح را به وزرای عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی واگذار کرد و در نهایت، در ۲۷‌مرداد‌ماه در نشست کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تأمین‌ اجتماعی که در شهر بندرانزلی برگزار شده بود، از تصمیم وزرای عضو هیئت‌امنای سازمان تأمین‌ اجتماعی درباره اعمال مصوبه شورای عالی کار در زمینه افزایش سایر سطوح غیراز حداقل مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی خبر داده شد.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی، در این نشست اعلام کرد که احکام جدید این دسته از بازنشستگان در شهریور‌ماه صادر و حقوق شهریور‌ماه آنان براساس افزایش ۳۸‌درصد به‌علاوه رقم ثابت ۵۱۵‌هزار تومان محاسبه و پرداخت خواهد شد.

در نهایت طبق وعده مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، حقوق شهریور‌ماه بازنشستگان با اعمال افزایش مستمری سایر سطوح پرداخت شد و‌ حقوق مهرماه و آبان‌ماه و آذرماه بازنشستگان همراه با معوقات افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت پرداخت شد‌ و حال این ماه هم‌زمان با پرداخت مستمری دی‌‌ماه، مابه‌التفاوت ماه خرداد نیز پرداخت می‌شود و ‌بقیه معوقات نیز تا پایان سال پرداخت می‌شود.

در ادامه حتما بخوانید

تاریخ واریز حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه کارگران + جدول

حداقل حقوق بازنشستگان در سال آینده (۱۴۰۲) اعلام شد

اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۹
محمدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
3
40
سلام لطفل درست تيتر بزنيد
اولا اين معوقه ششماه پيش هست نه افزايش حقوق
ثانيا لفظ بازنشستگان مغلطه آميز است كه شامل كليه بازنشسته ميشود در صورتيكه به درصد كمي تعلق گرفته نزديك به ٩٠٠ هزار نغر. نه ٤ ميليون بازنشسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
5
35
سیدجان ۲۵درصدخودمان راکه حق الناس ۲ساله شده بدهید.وام نزول نمیخواد بدی.حق اولادوعائله مندی۱۰درصداست مثلاشمامدیرعامل ونماینده ماهستید..حق خودمان رانمیدهید.صحبت وام میکنید؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
بنیانگذار‌این‌
حسین جانباز
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
یجمله اگه عدالتی هست بداد بازنشستهای حداقل بگیر تامین اجتماعیها برسید اگه نیست انقدر مسولان حرف مفت وچرتو پرت نگن چون خیلی دروغگو هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
7
43
بله دولت فقط به کارمندان و بازنشستگان خودش افزایش حقوق و همسانسازی میده ولی ما بازنشستگان تامین اجتماعی باید همش برای گرفتن حقمون فریاد بزنیم 10 ماه از سال گذشت هنوز 25%همسانسازی 1400 و افزایش آن در 1401 وضعیتش مشحص نیست چه برسه به همسانسازی 1401 . چرا اینقدر تبعیض میزارید. حقوق کارمندان وزارت بهداشت و درمان و سازمان غذا و دارو و دانشکده ها رو چند بار در سال افزایش میدید و تازه حق ویژه بهشون میدید و حقوق بازنشستگان دولتی رو چند بار متناسب سازی میکنید . ولی ما بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز منتظریم تا 25 درصد باقیمانده سال 1400 رو بگیریم و تازه بعدش افزایش سال 1401 و خدامیدونه که چقدر باید منتظر همسانسازی 1401 باشیم
خدایا بداد ما بازنشستگان تامین اجتماعی برس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
ناشناس محترم با عرایض جنابعالی موافقم بعلاوه اینکه موقع اضافه کردن حقوق بازنشستهای تامین اجتماعی کارگر حساب میشوند ولی موقع پرداخت عیدی کارمند محسوب میشودند شدیم شترمرغ و خبر نداشتیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
3
13
آقای رجایی نمایند مجلس نترسید از اینکه اگر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اجرا شود آنان بچه های خود را به خارج بفرستند وجای برخی آقازاده‌ها ومسولین نجومی بگیر راتنگ کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
2
17
یه صد بار دیگه هم بنویسید حقوق دوزار اضافه شد اضافه شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
3
9
چرا کسی به فکر بازنشسته تامین اجتماعی نیست چرا اینقدر تفرقه مسئولان محترم وقت رای گرفتن اونقدر شعار دادن واز عدالت حرف زدن ما هم باورمون شد پس عدالتتون کجاست
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
1
9
این موضوع را میدونستیم ، هر وقت سازمان تامین اجتماعی ۲۵ درصد باقیمانده همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را شروع به پرداخت کرد ، آن موقع خبر مهمی است اعلام نمایید.
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
1
5
هنوزخواسته ما محقق نشده افزایش۳۸ درصدی بایدبرمبنای باقیمانده۲۵درصدباقیمانده همسانسازی انجام شودکه حدود۲۲ماه ازمعوقه آن میگذرد وهمچنان خواهان آن هستیم
واین معوقه پرداختی علی الحساب است
حسین دانکو
United States of America
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
2
21
درآمد یک نگهبان توالت از حقوق مستمر بگیر تامین اجتماعی بیشتر است لااقل شرمنده زن و بچه نیست
اصغر موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
2
15
چقدر حوصله و وقت دارید حرف تکراری میزنید
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
3
8
از مجلس و رئییس بیمه اشکر میشود
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
2
6
خودشونومسخره کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
2
8
اینقدر نگه مصوبه این پول شد که اضافه کردن حقوق ما ۵روز کفایت میکند
ناشناس
Netherlands
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
1
8
چرااخبار جعلی وتاریخ کذشته انتشار میدهید اینهمه اخبار درمملکت هست شما چسبیدید به چندر غاز حقوق باز نشسته ها خدا ؟؟؟؟؟ کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
2
6
یک سوال طی نوشته ها ارسالی بازنشستگان تامین اجتماعی یک نفر هم از عملکرد مدیریت منتصب دولت به صندوق صددرصد کارگری راضی نبودن پس این مسولین برای چه کسی کار میکنند ما که از عملکرد گلمندیم واقعا عجیب است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
3
4
همه ماهه باید قصه نکبت بار اتفاق افتاده در ارتباط با افزایش حقوق بازنشستگان که دولت فخیمه انقلابی ببار نشاند را این رئیس و آن سرپرست نقل کنند تا رزومه برایشان باشد .... با خجالت بکشید !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
مدیران دولت بنفش شما که متاسفانه کماکان در تامین اجتماعی هستند ۸۸ هزار میلیارد تومان این سازمان کارگری را بدهکار و همه ساله وعده همسان سازی و پرداخت مستمری بر مبنای نرخ تورم را بوق و کرنا می کردند..
بازنشته
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
3
1
با سلام. بنده در 6 اذر ماه 401 از دانشگاه ازاد. اسلامی. با زنشست. شدیم متاسفانه افزایش تامین 38 درصد شامل نا نشد. باهمان حقوق حداقلی حکم زدند تقا صا مندیم این افزایش هم برای. بازنشسته های اذر ماه اعمال شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
1
5
پس ۲۵ درصد چه شد آقای مدیر عامل این را که خودمان می دانیم حرفی دیگر ندارید همین را خبر می نویسید راجع به ۲۵ درصد خبر خوب بدهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
من که حقوقم مال ۶روزه ۵۵۰۰ت میلیون
سپهر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
1
7
الهی درد و بلای بازنسسته ها و معوقاتشون بخوره تو سرشما با این خبرای فوق فوق تکراری تون که بوی لاش مرده میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
همش دروع خسته شدیم .فوقشم اصافه کنن حقوق وده برابر جنسا گرون میشه .پیازکیلو یی 50تومن ب کی بگی اخه حقوق واصافه با این گرونی ها برا چندروز کفاف میده فکراساسی کنیدپدرمون دراومد اجاره نشینی وگرونی..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
2
7
به حساب کی واریز شده ؟؟؟؟؟
ناشناس
Spain
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
1
6
علی بهاری با سلام لطفا از بازنشسته های محترم میخوام که پی گیر همسان سازی را فراموش نکنید وخیلی جدی از دولت و مدیر عامل تامین اجتماعی بخواهید خیلی جدی بخواهیم که باید باید هر چه زودتر مساله همسان سازی دو سال را اقدام نمایند در مقابل این همه گرانی و تورم چرا حق قانونی مارا نمی دهید چرا به فکر بازنشسته ها نیستید چرا برای همه چیز دارید ولی وقتی به ما می رسه ندارید لطفا هرچه زودتر زودتر به این مساله رسیدگی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
1
7
ما ک دیگه نمیرونیم چی بگیم نه توانی برا کار داریم نه هیچ خدا حق مارو از حلقومتون بکشه
رشوند
United States of America
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
1
7
دولت هیچ کمکی به بازنشستگان کاگری تامین اجتمایی نکرده
تامین اجتمایی هم حق ماراضایع میکند ده ماه از سال گذشته ۲۵درصد مارانمی دهد ظلم نیست چیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
2
8
۲۵ درصد باقی مانده کجاست
حسین جانباز
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
2
4
بداد حداقل بگیرهای تامین اجتماعی برسید با ۵۹۰۰
بخدا بگدای مارا رسوندید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
3
6
سلام.چرا بازنشسته یا ازکارافتاده کلی. تامین اجتماعی .با یک بازنشسته دیگر حقوقش اضافه شده فرق بذارند.مثلا یکنفر بازنشسته سی سال منابع طبیعی با یک بازنشسته بیست و پنج ساله شرکت نفت فرق می‌کنه کارمند بازنشسته منابع طبیعی با سی سال بیمه پنج میلیون با افزایش میگیره وکارگربازنشسته شرکت نفت با بیست پنج سال چهارده میلیون تومان آخه این کارشون درسته پدر سوخته ها همسازی یعنی چی
حسین
Germany
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
3
6
خسته نباشید زحمت کشیدید با این گرانی در کشور سطح فقر بالا رفته فکری برای گرانی مردم بکنید
ودود
Netherlands
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
2
3
حلال و حرام رو قاطی کردین بول مارو نمیدین ولی بجاش به کارمندان دولت میدین و کارمندان دولت نون حرام بر سرسفره ی حوانوادشون میبرن این میشه لقمه حرام ،
مهتاب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
3
سلام من یه کارگر جوشکاری بودم برج ۸ آبان ماه بازنشست شدم پایه حقوقی زدن ۴۲۰۰ سه فرزند دارم کل دریافتیم شده ۵۳۰۰ با این پول یک هفته نمتونم سر کنم خدا خوش نمیاد والله
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
1
همه اش ظلم‌ و تبعیض .بسه دیگه خجالت بکشید تو این احوال که خط فقر بالای سی میلیون هست چندر غاز حقوق میدید و جالبه یک معوقه ده ماه پیش را هم با هزار منت واریز میکنید.با پراید ۳۰۰ میلیونی و حقوق به قول خودتان ۶ تومن چحور زندگی کنیم؟واقعا اگر مسلمانید و میخواهید عدالت برقرار باشه این عدالت هست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
1
مدیر محترم کل تامین اجتماعی بازنشستگان تامین اجتماعی کارگری آیا شما به دولت ابلاغ کردید ما بازنشستگان تامین اجتماعی کارگری موقع تعین دستمزد باید وزیر کار تعیین کند پس مشخص شد ما اینجا کارگر هستیم ولی در موقع پرداخت عیدی پایان سال دولت که حق دخالت در کل بازنشستگان تامین اجتماعی کارگری را ندارد بابت عیدی ما را کارمند میکند وعیدی کارمندی میدهد آقای مدیر کل شما وظیفه دارید دولت را راهنمایی کنید که ما اوال سال کارگر هستیم ولی پایان سال کارمند هستیم موقع عیدی دادن اگر ما کارمند هستیم چرا بازنشستگان کشوری ولشکری و کارمندان و کارمندان را متناوب سازی در دو روز در مجلس انجام شد ولی متناوب سازی تامین اجتماعی کارگری هنوز بلاتگلیف است دولت حق دخالت به اصل وبازنشستگان تامین اجتماعی کارگری را ندارد ولی دولت به کل بازنشستگان تامین اجتماعی کارگری عیدی کارمندی پرداخت میکند شما وظیفه دارید دولت را راهنمایی کنید واز دخالت در امور کارگران خواری کند نه ایکه دولت ومجلس باهم حق وحقوق بازنشستگان تامین اجتماعی کارگری را پایمال کنند شما مدیر کل هم هیچ اعتراض یا توضیح از دولت نخواهید پس اگر شما نمی خواهید پیگیری کنید لطف کنی استعفا دهید چون از تمام حق وحقوق مدیر کلی استفاده میکنید ولی هیچ گونه حرکتی از طرف موی کل تامین اجتماعی کارگری دیده نمیشود اگر دولت پول نداشت شهریور ماه حقوق نمایندگان مجلس را ۵۰ در صد افزایش داد متناوب سازی کارمندان بازنشستگان کشوری ولشکری و کارمندان را افزایش داد و۲۰ در صد حقوق نیروی انتظامی را افزایش داد متناوب سازی تامین اجتماعی دوسال بلاتگلیف است دولت به کارگر رسید فکر بوجه افتاد قبلی ها بوجه احتیاج نداشت چرا دولت به حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی کارگری را پایمال میکند و مدیر کل تامین اجتماعی کارگری بدون هیچ اقدامی ساکت نشته واز دخالت در امور کارگران به دولت اعتراض نمیکند که ما اول سال کارگر هستیم پایان سال کارمند آقای مدیر اگر شما هم نمی خواهید پیگیری کنید لطف استعفا ندهید تا ما یک مدیر کل که پی گیر مسله های بارگزنشستگان تامین اجتماعی کارگری هست را انتخاب کنیم بندها را ۳۵ سال سابقه و سختی کار امسال ۷ م تومان حقوق میگیرم شما یک ماه میتوانید زندگی کنید آقای ریس جهمور وریش مجلس با ۷ م حقوق زندگی میکنند یا عیدی ۱۶۰۰ هر تومن تومنی واقعان تورم خوراکی ۳۰۰ الا۴۰۰ در صد افزایش دارد دولت برای سال آینده ۲۰ در صد افزایش را مطرح میکند واقعان ما بازنشستگان تامین اجتماعی کارگری دیگر تحمل ادامه زندگی در این شرایط را نداریم یا دولت دست از دخالت برمی دارد یا ما بجای صدر بار شرمنده خانواده ها زمان یک بار میمیریم در خیابان ما بمیریم بهتر است با این ذلت و خواری رهایی پیدا کنیم این زندگی نیست مرگ تدریجی است هستند یا ما امسال مثل ستل های گذشته نیست تکلیف را روشن کنید یا پیگیر مطالبات هستید یا نه آیا از طلبه ها در شرکت نفت یک نمی ظهر میخواند ماهی ۴۵ م تومن همه امکانات ومالیات هم نمیدهند و بازیگران هم مالیات نمیدهند مدیران ارشد عالی هم مالیات نمیدهند ولی ما کارگران قبل از دریافت حقوق مالیا ت کسر شده است این عدالت ریس جهمور بود یا مبارزه با فساد ریس مجلس بود تکلیف حق وحقوق کارگران را آقای مدیر شما مسولید مدیر کل شدن پیگیری هم باید بکنید فقط در اتاق مدیر کل نشستن نیست پی گیر ی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
3
فقط یه خربار حرف مفت،،الان خط فقر شده ۱۵میلیون بازنشسته بدبخت حقوقش ۵یا۶میلیون بعداینا مثلا میخوان یک میلیون اضاف کنن هزارجور بهونه تراشی ونبود بوجه کافی وغیره اینا براخودشون ودور وریاشون پول هنگفت هست اما برا بازنشسته نیست این یعنی بی عدالتی ، وبرا رد گم کردن وسرگرم کردن این بازنشسته ها هزاریک جورحرفهای الکی تو گوگل وغیره میذارن وبه ریششون میخندند اخه مگه ایران با این همه ثروت چرا نباید کارگروبازنشسته هاش مثل کشورای همسایه تورفاه باشن قطر کویت بحرین امارات عربستان وغیره نفت دارن خوب ماهم داریم چرا پول نفت به جیب شهرونانشون وکارگروبازنشسته وهمه میره اما ما توفقر باید دست وپا بزنیم این یعنی بی عدالتی
افسون
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
سمیه خانم این خبرحدیدنیست وافزایش حقوق هم جدید نیست ازبیخبری تکراری مینوبسید.خبرهست مال شمانیست
جانباز دربدر
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
خوب برای جلب نظر این کارهای صدمن ی غاز انجام میدن وگرنه چه اضافه حقوقی اینها معوقه ای هست که با جویدن خرخره ما داده شده با پاره کردن گلوی خود در کف خیابانها گرفته شده وامصیبت از دست شماها برای ی تیتر زدن 50صفحه توضیح میدهید آخرهم اون مطلبی که باید بگوئید نمی گوئید مثل عیدی بازنشسته ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
خبرنگار شهرارانیوز خبر اضافه حقوق اشتباه است این این معوقاتی که دولت در اوایل سال قصد داشت با زیر پا گذاشتن قانون آن را به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت نکند است خبرت را اصلاح کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
سلام اینکه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هرماه پرداخت می شود که اطلاعات جدید ی نیست راجع به مطالبات انها مثلا 25% باقیمانده چه خبری دارید. یا مثلا همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین به کجا رسیده است.؟!
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
مگه کار خارق‌العاده آیی میکنید که تیتر میزنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
سلام ۳۵سال بیمه ۶میلیون حداقل بگیر یعنی چی کو همساز سازی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
1
من ک یکی ازاین مستمربگیر بازمانده هستم چیزی ازاضافه حقوق ندیدم ازهرکس ک میشناسم مپیرسم میگ ن افزایش نداشتم ن حداقل بگیر شایداونا ک حقوقشان نجومی باشه افزایش داشتن ن مای بدبخت باحقوق ۲وپونصد یا سه تومن خداخیرتون نده ان شالله
ان شالله نفرینمون بدرقه ی راهتونه
علی ملیح
France
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
مثلاً این «خبر» بود؟ شما اصلاً ویژگی‌های یک خبر را می‌دانید؟ شما یک مطلب که مربوط به شش ماه گذشته است را منتشر کرده‌اید و اسمش را گذاشتید «خبر»؟
لطفاً این بندوبساط به‌اصطلاح خبررسانی‌تان را جمع کنید و از انتشار خبرهای سوخته و بی‌خاصیت اجتناب کنید.
امثال شما بنگاه‌های خبررسانی آنلاین، مصداق بارز سر کار گذاشتن‌اید. برای شما و خودم متأسفم. برای شما که این‌قدر مردم را نادان تصور می‌کنید و برای خودم که در کشوری زندگی می‌کنم که امثال شما، نام خبرنگار و بمگاه خبررسانی‌اش را یدک می‌کشبد.
کربلایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
6
4
ما بازنشستگان فرهنگی چی؟
اضافه حقوق ما و معوقه ما چی ؟همش تامین اجتماعی !!!
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
اینقدر تیتر تأمين اجتماعي رو باور نکنید خبری نیست ...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
باسلام بنده سال۸۹بازنشسته شدم ان موقع حقوقم ۶۰۰۰۰۰تومان بودوبا ان پول میشد سه عددسکه کامل خریداری کرد یعنی سکه صدوهفتاد هزار تومان بود الان حدود ۱۰میلیون میگیرم ولی نصف سکه هم نمیتوانم بخرم ودرنهایت هزینه کالا ها بسیار بالا هست ایا بعداز سی سال کاروزحمت حال وضع ما باید این باشد من الله توفیق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
3
لطفا در تیتر که می‌زنید دقت کنید بعضی از باز نشستگان چرا دقت نمی‌کنید آیا اینها حق الناس نیست یا معتقد به این مسئله نیستید
ر س ع
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
4
کدوم اضافه حقوق اگه بلد نیستی مطلبی ننویس این اضافه حقوق باید اول سال پرداخت میشد کشیده شده تا اخر سال بنویس تامین اجتماعی با حقه وکلک هنوز بطور کامل حقوقهارا پرداخت نکرده از بازنشسته ها وام‌گرفته داری قسطهایش را پرداخت میکند
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
1
3
چرا نشر میدهید در انتظار بررسی صفر و همچنین غیر قابل انتشار هم صفر.من که پیامم را نوشتم و آمد که ارسال با موفقیت انجام شد.با این حساب یعنی ارزشی برای کاربران قائل نیستید.
متاسفم براتون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
1
3
باسلام واقعا این خبرهای فسیل شده چیه که هر روز میزارید ی چیز مفید نشر بدید نه این خبرهای صدمن ی غاز گوگل معدن چیزهای مفید هست نه اینکه یک خبر رو صدبار به عناوین مختلف وبی معنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
1
9
با سلام و عر ض ادب معوقات برای کشوری و لشکری کاملا پرداخت کردین ولی مستمر بگیران بیچاره تامین اجتماعی رو فقط فروردین و اردیبهشت را پرداخت کردین از خرداد تا به حال پرداخت نکردین که هیچ همسان سازی ها را هم پرداخت نکردین نمی‌دانیم این پولها به کجا می‌رود که نمیتونین حق و حقوق ما را بدهید ما آبرو دار هستیم خودتان یک روز از حقتان عقب نمی‌افته چون حقوقهای نجومی میگیرید فقط وجدان خود را در نظر بگیرید و پول حلال سر سفرهاتان ببرید بگذارید ناله نفرین مستمر بگیران و آه آنها شما را می‌گیرد خدایی وجو داره
سام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
مقصر خودمان هستیم. اگر بجای واریز حق بیمه به تامین اجتماعی، همان مبلغ را به شرکتهای بیمه دیگر می‌دادیم الان ۷۰ _۵۰ درصد بیشتر دریافتی داشتیم و هم تا آخر عمر بیمه تکمیلی رایگان.‌
انگار میخوان صدقه بدهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
2
سلام ضمن خسته نباشید
بازنشستگان که مرداد ماه ۱۴۰۱بازنشسته شند چرا ۵۱۵هزار تعلق نمی گیرد
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
1
4
جرا هی حرفه‌ای تکراری ثمر را تکرار و وعده‌اي سر خرمن میدید با روح وروان مردم بازی می‌کند خجالت بکشید
ایرج
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
1
5
باعرض سلام خدمت دوستان اخه یک ادم عاقل باسواد توتامین اجتماعی پیدا نمیشه به یک سوال ماچواب بده اخه مسلمان یک خانواده 4نفره میتونه با5تومن زندگی کنه بعدش دولت ادعامیکنه زیر10میلیون زیرفقره چرا اینقدردروغ میگید سازمانی که مالک حقوقی وحقیقی ماهستیم چراباید دولت دخالت کنه چرا حکایت ان طرف هست وقتی ادم بابانداشته باشه به شوهرنه نه میگه بابا یاعلی مدد
عباس باغستانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
8
دولت با این گرونیها فقط فشار روی خانواده های کارگر وکم درآمد میاره کاش حقوق ما هم به دلار حساب میشد نه ریال هروز به بهانه دلار اجناس گرون میشند فقط ما داریم له میشیم خدآ باعث وبانیش را از روی زمین محوش کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
تو روحت
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
2
با سلام... سازمان پر افتخار تامین اجتماعی اینهمه ولخرجی نکنید خجالت زده شدیم هر جا سخن از اعتماد میشه مثل درمانگاه تخصصی یا بیمارستان با امکانات فراوان تامین اجتماعی میدرخشد.. داروخانه میریم تمام داروهای اصلی را میدهد اصلا مشابه ندارن تازه داروهای خارجی هم می‌دهند هزینه عینک را کامل میدهند البته یه عینک آفتابی هم رایگان میدهند رفتار خوب و برگزیده ماموران بیمه هم جای قدردانی دارد از حقوق زیادی که دیگر هیچ. بازنشسته حتما نصف حقوقش پس انداز میشه هر فصلی به یک مسافرت داخل یا خارج میرود باز هم بگویم ...ترقی تروق ..صدای چی بود داشتم خواب قشنگ اابته غیر ممکن و غیر واقعی می‌دیدم حیف که بیدار شدم
رها
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
با سلام
یه حقوق به منت و به زور دولت میدین اااا
هر چی گوگل را باز میکنم بازنشستگان بازنشستگان.بابا هر کی ندونه میگن ایا چقدر حقوق و تسهیلات میده دولت
به بنده خداها هی اعلام میکنن
نقل یارو درونمان خودمان را کشته بیرونمان ملت را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
بسه دیگه حالمون بهم خورد اینقدر الکی افزایش حقوق چندر غازی را هر روز در سرفصل گوگل می‌زنید، ۹ ماه از سال گذشته دولت عرضه نداشته معوقات را یکجا پرداخت کند. حقوق زیر خط فرق اینقدر گفتن نداره.
1
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
لطفا این روز نامه ها اینترنت را ببندید چقدر مزخرف می نویسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
1
خسته نشدین اینقدر تکراری مینویسینیه چیز جدیدتر بگین
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
سلام من مهر ماه امسال کارمند آموزش و پرورش با بیمه تامین اجتماعی با 33سال و29 روز سابقه کار که برام حکم زدن حقوق و مزایای اینجانب را 5 میلیون و300 زدن که به گفته شما کمتر از حداقل حقوق هم هست آخه این انصافه شما خودتون می‌توانید زندگی کنید بایک خانواده 4 نفره چرا به داد ما نمیرسیدالتماس تفکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
عجیب والا مستمری بگیران حداقل بگیر با ۵میلیون حقوق از گرسنگی نمیرن واقعا خودتون میتون با ۵میلیون ۳۰ رور زندگی کنید
فتانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
یعنی حقوق حداقل بگیران تامین اجتماعی اضافه نمی‌شود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
مگرمهم است کدام اضافه ماکه ندیدیم حق ناس راخداازحلقومشون بکشه
طاهری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
اضافه حقوق ؟! نخیر این معوقات شش ماه نخست سال است که در اواخر سال پرداخت میشود. سال جدید هم باید شش ماه با گرانی .‌‌بی‌پولی و حسرت بگذرانیم تا معوقات فروردین ماه را در مهر ماه بگیریم. محض رضای خدا حتی یکسال هم نشد که این چندر غازها را درست و به موقع واریز کنند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
باید یک‌ سایت مخصوص فروش فرش و یزره طلای زن و بچه و لوازم دیگه که بازنشستگان برای گذر از چند ماه اول سال راه‌اندازی کنیم. امسال نوبت فروش کلیه هست ولی هیچکس کلیه ۶۰ سال کارکرده را نمی‌خرد !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
تورم.۲۰۰در..۱۰۰.زیاد.شدن.حقوق.۵۰.در.۱۰۰.اخه.مسلمان.....با۱۸۰۰۰۰۰.میشه.زنده.ماندپس.این.همسان.سازی.ینی....چه.
ایوب نجف پور
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
1
فکر‌کنم‌شما خبر نگارها‌مریض هستید همیشه تیتری که می زنید با موضوع بسیار متفاوت‌هست‌و همیشه اخابار بیات شده و تکراری رو الکی با عنوانی تازه تیتر می زنید این یک‌نوع مرض و سادیسم هست مثل همین تیتر که نوشتی اضافه حقوق بازنشستگان‌با‌حقوق ۲۰ دی ماه داده مس شود اخه‌ مریض این‌موضوع چند ماه انجام‌می شه و تا اسفند ادامه داره و ربطی به افزایش تازه نداره بس بس دردغ تیتر زدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
برای خودشون زود تند سریع اقدام بشه بقیه مستمری بگیران که به کتفشون حق ما این نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
0
ففط زر مفت بزنید اضافه حقوق چی مال چند ماه میشه منت سرمون نزارین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
0
لطفا حقوق بازماندگان را افزایش دهید.. حداقل 2 برابرش کید
اخه با5 تومان خودتون میتونین زندگی کنید خداییش؟؟؟؟
بهمنیی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
0
سلام متاسفم برای وزیر تعاون ریس جمهور ووزیرانش ونمایندهای ما تو کانونها... شرم باد برشما من مستمری بگیرم با5800 باچهارنفر چکارکنم. این تذهبان اگه دین ندارید لاعقل آزاده باشید. من یک دستم قطع هست چطور شکم اینها راسیر کنم. حقوق ما حقوق سربازی هم نیست. وای برشما.... خدا از شما نگذره 25،درصد چکارکردین
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
0
عالیست موفق باشید
علی ازخراسان جنوبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
0
سلام بنده حکم سال 1400،بررسی کردم4700تومان بودبردم به رئیس شعبه محل نشان دادم وگفتم آقای رئیس حکم 1400من 4700هست چرا4میلیون پرداخت میکنم علت چیه مشکلش کجاست بعدازدقیقه دوباره بررسی کردم دیدیم حکم من به 4میلیون برگشت اینجابودبه هرجامراجعه کردم استان، حراست، بازرسی، وهرکجافکرمیکردم نتیجه خواهم ولی دریغ ازیک پاسخ قانع کنند درطول سال برای یک بازنشسته بدبخت 8400رقم بالایی هست این درصورتی هست که از15برج به بعدبرای پول نان به مشکل میخورندبچه های تامین اجتماعی
علی ازخراسان جنوبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
0
سلام. چرابرای بازنشسته هاتامین اجتماعی کسی 30سال بیمه پرداخت باکسی 10سال یک حقوق میگیرندبنده 30سال 8ماه چندروز جانبازی وجبهه هم قبول نمیکنندشعبه محل یک حقوق میگیرم چرا، چرا، چرا، چرا؟؟؟؟؟؟؟
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
0
شوهرم تو کار گذاری تامین اجتماعی کار میکنه ۱۴ساله هنوز شرکتیه و هر روز میگن میخوان بندازنش بیرون با یه بچه و بی خونه چند روز پیش کلاس داشتن براشون اونجا گفتن کلر گران ساختمانی باید ۵۰۰۰۰نفرشون حذف بشه چون دولت گفته برا سال آینده باید همین مقدار جذب کنید اینام دارن با نامردی کارگرای بدبختو به هر بهانه ایی حدف میکنن شوهرم میگه میرم میبینم هیچی نداره تو این سرما مرده بیکاره چطور دلم بیاد گزارش بدم که قطعش کنن.اینا برای اینکه تو اخبار جار بزنن ۵۰۰۰هزار کارگر رو بیمه کردیم دارن بیمه شده های قبلی رو قطع میکنن کسیم خبر نداره
وحیدنورافگن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
0
1401/10/20باسلام خدمت جناب آقای دکتر قالیباف ووزارت کار تعاون تامین اجتماعی بنده سه تا بچه دارم دونفر هم خودمان میشه پنج باحقوقی به ما میدهید آیا میشه زندگی کرد پول آب برق گاز تلفن اجاره خانه آخه ما هم ادممیم به خدا قسم گرفتاریم به ماهم رحم کنید با تشکر
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
1
0
حقوق واریز شده ولی تا این ساعت عقب افتادگی واریز نشده
آیلین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
0
یعنی خدا هرگز نخاهد بخشید مسئولینی را که با تورم هزار درصد هنوز حقوق بازنشیتگان را زیر صفر درصد در نظر گرفتم بدانیدکه شماهم فرزند دارید و روزی پشیمان خاهید شد خط فقر بیست میلیون تومان است بعد شما برا خانواده سه نفری چهار نفری پنج میلیون تومان میزنید نان حلال سر سفره شما جایی ندارد نانتان حرام است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
0
حقوق این ماه پرداخت شد،اما معوقه سوم راپرداخت نکردن،رفتم ازشعبه سئوال کردم گفتند،معلوم نیست کی پرداخت کنن
ابطحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
0
سلام حقوق دیماه واریز شده امروز صبح اما تفاوت افزایش خرداد، سرمایه‌گذاری رفته واریز نشده ؟ اقاجان این یعنی چی ،یعنی فقط حرف پفت تحویل داده شد ماه قبل با نیم ساعت فاصله تفاوت واریز شده یا شاید هم این بانک رفاه است که کارکنانش در اصفهان تعلل می کنند وباز هم قابل‌توجه بازرسی بانک درشعب اصفهان .باتشکر شهرارانیوز همین لحظه واریزشد حتما بازرسیبانک باید توجه بیشتری به شعب داشته باشد .انشاالله.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
0
سلام بر روسای سه قوا شما تورم مهار کنید ار اول امسال پراید ناقابل چند شد حقوق خدایی رسول بر مبعنای تورم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
0
با سلام.بفکر معلولین در ناجا ونیروهای مسلح باشید گناه دارن
فرشته یزدانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
0
با سلام منم ۵۵۰۰ میگیرم مریضی ام اس هم دارم و یک زن سرپرست هم هستم مستاجر هم هستم شما خودتون قضاوت کنید آیا میشود زندگی کنیم ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
1
خوب کار کاسبی راه انداخته اید
ناشناس
Germany
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
0
بخدا دیگه خسته شدیم تیتر تکراری دروغهای تکراری این چ وضعیتی برای ما درست کردین اقای نماینده ای ک حقوق میگیری تو سازمان تامین اجتمایی چرا از حق ما بازنشسته ها دفاع نمیگنی ؟ چرا باید حقوق همه بازنشسته ها هرسال اضاف میشه غیراز ما این همه تبعیض چرا ؟ ما با نخردمونی هرماه پولمون دادیم تو صندوق تا یک پس اندازی باشه برای روزهای ناتوانیمان الان همان روز است که دیگه توان کار کردن نداریم پس کو ؟ این بی عدالتی هرروز همه چی قیمتش بالا میره از خوارکی تا پوشاک تا وسایل منزل غیراز حقوق ما بازنشسته های تامین اجتمایی اخه خودتون خدایی بگین با ۵۵۰۰ چطور میشه زندگی کرد در صورتیکه ما پسر و دختر مجرد با سن بالا داریم ایا اینها نمیخاهن ازدواج کنن فقط بچه های شما هستن که باید سروسامان برسن ؟ بچه های ما انسان نیستن ما که الان وقت استراحتمون هس باید بشینیم غصه بی پولی وغصه بچه هامون بخوریم نه خدا خوش میاد و نه بنده خدا خواهشن یه فکری اساسی برامون بکنید
زمستان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
0
هنوز معوقات سال 1401 را نپرداختن/ میخوان اضافه حقوق سال 1402 که نیومده را بپردازن؟!!!!! جل الخالق
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
1
معوقه خردادم خیلی کم ریختن 780000تومان باید 2200000واریز میشد لطفا پیگری شود ......
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
0
خدا روزیتون رو ببره الهی
سعسدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
1
سلام این اضافه حقوق ها اگر زیاد بشه که نمیشه چرا شامل حال بازنشستگان ۱۴۰۱ نمی شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
آقایان حقوق آقازاده هارواضافه میکنن به اسم بازنشسته ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
0
0
سلام خداوکیلی به دادمابرسیدبادومیلی‌ون یانصدچه کنم بخدادیگس کمرلرزشدست ریه هام خرابه پسر۳۸ ساله عقب افتاده دارم همسرم ناراحتی قلبی داره خداوکیلی مراراهنماکنید
ناشناس
Lithuania
۰۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
0
0
شماها که هرروز دروغاتون بزرگ و بزرگتر میشه
تا دیدین مستمری ها و باز نشسته ها برای اعتراض به خیابانها اومدن شروع کر دین به وعده های دروغین که افزایش حقوق بود تا الان نه اضافه حقوقی پرداخت شده نه معوقات دی ماه هم خبری نمیشه متاسفم واسه همتون
ناشناس
Lithuania
۰۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
1
1
شماها که هرروز دروغاتون بزرگ و بزرگتر میشه
تا دیدین مستمری ها و باز نشسته ها برای اعتراض به خیابانها اومدن شروع کر دین به وعده های دروغین که افزایش حقوق بود تا الان نه اضافه حقوقی پرداخت شده نه معوقات دی ماه هم خبری نمیشه متاسفم واسه همتون
محمد
Canada
۰۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
0
0
باسلام خسته نباشید لطف کنیدان پول بیمه ازکارگران گرفتید حساب کنید به مابدهید
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
0
0
امیدواریم با توجه به واریز بدهی دولت به صندوق تامین اجتماعی این سازمان بتواند برای افزایش توان خرید کسری ۲۵ درصدی افزایش حقوق سال ۱۴۰۰ بازنشستگان را اعمال کند تا در تسهیل روال عادی زندگی آنها نقشی ایفا کرده باشد.
کارگر ساده ساختمانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
0
0
پنج میلیون هشتصد هزار تومان با سی و پنج سال کار کارگاه خیلی خیلی کم داریم ولی مددجویان اعصاب روانی که گواهینامه رانندگی ماشین و موتورسیکلت وکارت پایان خدمت سربازی دارند تازه بیمه تامین اجتماعی بهزیستی کشور استفاده می‌کنند و هیچگونه پروندۀ بستری شدن در تیمارستان روانی قرصهای روانی ندارند بین کارگران زحمتکش با این شیادان فرقی ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
0
0
شما‌که‌اینقدر‌اعتراض‌دارین‌پس‌چرا‌خاموشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
0
0
شما‌که‌اینقدر‌اعتراض‌دارین‌پس‌چرا‌خاموشید.روشن‌بشین.پس
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
0
0
حقوق خودمون رو 23 واریز میکردن 1 روز ازش گذشته هنوز واریز نکردن بعد شما میگی میخان معوقات و افزایش حقوق بدن
pesare13
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
0
0
چرا حقوق روز ۲۳ام حرف (ب) هنوز واریز نشده ..
pesare13
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
0
0
کسی خبر داره چرا حقوق هارو واریز نکردن ؟؟؟
بالو
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
0
0
سلام هنوز حقوق بازنشسته های کارگری امروز ۲۴ دی پرداخت نشده چرا .همسر بازنشسته کارگری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
0
0
چرا برای منی ک پنج میلیون خرد ای حقوقمه مستاجر بی سرپرست یتیم دار حداقلی بگیر چندروز از ماه میشه پولم تموم میشه با یک میلیون پانصد اجاره میدم ب اون خدای ک اگ میپرستید قسمتون میدم ب دادمون برسید اصافه حقوق چرا بما نمیدید حقوقمونو توگرانیا زیاد کنید ی لحظه خودتون بذارید جای ما میتونید بااین پنج میلیون زندگی کنید تورو ب اون خدا ب دادمون برسید
بازنشسته گ
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
0
0
آیا با حقوق دی ماه ۱۴۰۱ معوقه ی خرداد پرداخت شده؟ کسی اطلاعی داره؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
0
0
ما همیشه 23 واریزی داشتیم 24هم رفته کسی خبر نداره چرا هنوز حقوقا رو واریز نکردن
بیاتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
0
0
چرا حقوق روز ۲۳ام حرف (ب) هنوز واریز نشده
سیدبدبخت بیگاره باسه معلول
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
چرامارا عزیت میکنید اگرقیامتی باش جلوی تخت پیامبر سر پل سراط جلوی همی شمارا میگیر باید زن وبچی مپ بدن که بخون امام حسین قسم سه سال گوشت گوسفند نخریدم دو سال سال است گوشت گاو نریدنکردم شش ماه است گوشت مرغ نخریدم میوه چیزهتای که مردم میخورند من اسمش یادم رفتت چون پنج میلیون پانصدتومان حقوقم گهار میلیون کرای خون میدم اگرخدا ازشما گذشت من ان ندارو قبول ندارم چون خیلی عادله ازسرتان نگزرد بدادمن برسد
آریا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
1
0
چرا حقوق رو واریز نکردن حرف ت 24 هر ماه میریختن
قدرت الله بابایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
0
0
حقوق دیماه حرف (ب)هر ماه بیست سوم واریز میشد چرا واریز نشده علت چیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
0
0
علت پرداخت نشدن حقوق مستمری بگیران در دی ماه چیست ..چرا حقوقا پرداخت نشدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
0
0
امروز ۲۵ م دی هست حقوق من واریز نشده.چرا؟
،؟
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
0
0
امروز 25 هستش چرا هنوز حقوق دیماه 1401 رو پرداخت نکردن،؟
،؟
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
0
0
سلام امروز 25 هستش چرا حقوق دیماه 1401 هنوز نریختن؟ لطفا پیگیری کنید
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
0
0
مستمری دی رو چرا تامین اجتماعی پرداخت نکرده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
0
0
سلام چرا حقوق دی ماه واریز نشده
هزارتا بدبختی داریم
مگه چقدره که هنوز واریز نکردن؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
0
0
والا حقوق ما را ۲۴ میریختن الان ۲۶ هست خبری نیست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
0
0
سلام.
حقوق ما ۲۴ واریز میشد هنوز واریز نشده ماهه قبل هم ۱۰۰هزار تومن کم کرده بودن
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
0
0
چرا حقوق دی ماه 1401 واریز نشده؟
لطفاً پیگیری کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
0
0
حقوق چراد۲۶ دی واریز نشده چس مسقال پول میدن چرا انقدر اذیت میکنن همرو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
0
0
سلام ما ۲۵ می‌گرفتیم ولی برای ما را نریختن ایا برای کسی ریختن تورا خدا جواب بدهید ایا میریزند ماراضیم فقط سر وقت بریزند لااقل بدهکار نشیم جواب بدهید ایا میریزند
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
0
0
چرا حقوق دی ماه واریز نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
0
0
چرا حقوق دی ماه باز نشسته ها هنوز پرداخت نشده ۲۵دی پرداخت می‌شد امروز ۲۶ دی ماه هست هنوز پرداخت نشده چرا؟
حسین جانباز
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
0
0
اخه این حقوق حداقل بگیرها تامین اجتماعی که امسال اضافه کردن ۵۸۰۰ شده جواب این تورومی که بوجود امده را میده .بخدا کلیه مسولان نمیتونن حداکثر سه روز طاقت بیارن توقع دارن ماها یکماه زندگی کنیم لشکری کشوری همه زیاد شد بالای نه ملیون این عدالت نیست.خدا از شما نمیگذره
حجت جوینده
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
0
0
الاسلام من درسال نودو۳سه بابست دو سال نیم باکارسخت زیان که در مجموع سی پنج سال پرداختی بیمه داشتم ودوسال خوردی بیمه اختیاری اداره بیمه شعبه بازنشستگی مرابا حسب۳۵ سال محاسبه ولی حعوق بند رابرحسب اختیاری حساب نمود هردومورد را بنف سا زمان ونتوانسم قانع کنم باتوجه به این که سال۶۱ خدمت رفتم تا ۶۳ موج خففئ به من اسابت کرد که صورت برایم ردنشده بست مآهبست روز که ۱۵ ماه دا و
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
0
0
حقوق بازنشستگی همه ارگان ها اضافه شده بعد این همه تاخیر تو پرداخت انتظار افزایش داشتیم ولی متاسفانه همون بود
ناشناس
Germany
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
0
دو هفتصد مستمری میگیرم اونم اخر ما ۳۰ دومن کرایه خونه هفتصد پول آب و برق و گاز ی چیزم روش میزارم این مملکت اسلامیتون با این همه طلا فقط برای شما شده ک ب قشر کم درامد زور بگید
Jyrandeh
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
0
چرا حقوق براساس حروف واریزنشده. ۲۵ م نریختن امروزه که ۲۶ م هم گذشت هنوزنریختن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
0
0
این جانب حقق ۲۴صد است چکر کنم یفکر بهحال مابکنید مچکر میشم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->