سرخط خبرها
| کد خبر: ۱۴۴۵۵۷ | ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ | دریافت تصاویر

عکس‌های هوایی از جاده‌های دورافتاده در دل طبیعت

به لطف عکس‌های هوایی تماشایی کوین کراتگارتنر، می‌توانیم ببینیم که چگونه جاده‌ها از طبیعت عبور می‌کنند و با محیط اطراف خود سازگار می‌شوند. عکس‌های کوین کراتگارتنر با الهام از جاده‌ها و مسیرهایی که در طول سفرهایش با آنها مواجه شده است، نگاه به جاده‌هایی دارد که ما را به هم متصل می‌کند.

عکاس آلمانی معمولاً از هلیکوپتر و هواپیماهای کوچک برای پروژه‌های عکاسی هوایی خود استفاده می‌کند؛ اما این سفر طولانی برایش متفاوت بود. این بار او برای گرفتن زاویه مناسب برای هر شات، از پهپاد استفاده کرد تا مناظر مسحورکننده‌تر به‌نظر برسند. یک وسیله نقلیه تک در مرکز جاده تنها عنصر ثابت در این مناظر مختلف است.
از آنجایی که دیدن جزئیات دقیق جاده‌ها و محیط اطراف این جاده‌های دورافتاده در ماهواره تقریباً غیرممکن بود، کوین زمان زیادی را روی زمین صرف به پرواز درآوردن پهپاد خود کرد تا مناسب‌ترین مکان‌ها را برای عکسبرداری پیدا کند.
کوین از این روش منحصر‌به‌ فرد نشان دادن جهان برای ارسال پیامش استفاده می‌کند. او می‌گوید.
امیدوار است این اثر نشان دهد که بشر چگونه مسیرهای ارتباطی را حتی در دورافتاده‌ترین نقاط جهان ایجاد کرده است. این جاده‌ها همزیستی بین طبیعت و انسان را نشان می‌دهند و نمای کلی ناشناخته‌ای از مناطقی که امروز به آن‌ها دسترسی داریم به ما می‌دهند.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->