جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

اکران آنلاین فیلم‌های فخیم‌زاده، کیمیایی و سامان مقدم

  • کد خبر: ۱۴۴۶۵۷
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
اکران آنلاین فیلم‌های فخیم‌زاده، کیمیایی و سامان مقدم
اکران آنلاین سه فیلم ایرانی «تجارت» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «پارتی» به کارگردانی سامان مقدم و «همنفس» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سه فیلم ایرانی «تجارت» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «پارتی» به کارگردانی سامان مقدم و «همنفس» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده به صورت اینترنتی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

درام «تجارت» ساخته مسعود کیمیایی و به تهیه کنندگی مرتضی شایسته محصول سال ۱۳۷۳ داستان پدر و پسری است که بعد از سال‌ها دوری همدیگر را ملاقات می‌کنند. پدر که در زندگی خانوادگی‌اش شکست خورده است، از دیدن اوضاع خوب فرزندش خوشحال می‌شود، اما خیلی زود مشکلات عجیب و غریب زندگی او آشکار می‌شود.

در این فیلم کریستینا سیمون، فرامرز قریبیان و پولاد کیمیایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«پارتی» فیلمی به کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی مرتضی شایسته است. در چکیده داستان این فیلم آمده است: امین حقی، مدیرمسئول نشریه‌ای است که مطالب آن به مذاق خیلی‌ها خوش نمی‌آید. او از جلوی دفتر روزنامه سوار ماشین ناشناسی می‌شود، بعد از شکنجه در یکی از جاده‌های اطراف شهر رها می‌شود و این اتفاق سرآغازی است برای درگیری‌های سیاسی که زندگی او را تغییر می‌دهد.

مهدی خیامی، علی مصفا و هدیه تهرانی جمعی از بازیگران این فیلم هستند.

«همنفس» فیلمی به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده و تهیه کنندگی مرتضی شایسته محصول سال ۱۳۸۲ است. این فیلم داستان مردی به نام بهروز است که تازه از بیمارستان روانی مرخص شده، او با شیرین که از همسرش جدا شده است، ازدواج می‌کند و زندگی عادی خود را آغاز می‌کند، اما برادر بهروز عکس او را به عنوان گمشده در روزنامه چاپ می‌کند و سابقه بیماری روانی او را برای اطرافیان فاش می‌کند.

مهدی فخیم‌زاده، ناصر آقایی و رویا نونهالی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

این آثار در پلتفرم فیلم‌نت قابل مشاهده هستند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->