برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

«او نزد من آمد» فیلم افتتاحیه جشنواره برلین ۲۰۲۳ شد

  • کد خبر: ۱۴۴۸۸۷
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
«او نزد من آمد» فیلم افتتاحیه جشنواره برلین ۲۰۲۳ شد
فیلم سینمایی «او نزد من آمد» با نقش‌آفرینی «پیتر دینکلیج» و «آن هاتاوی»، فیلم افتتاحیه هفتاد و سومین جشنواره برلین لقب گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، هفتاد و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۳ با اولین نمایش جهانی فیلم آمریکایی «او نزد من آمد» افتتاح می‌شود، یک کمدی رمانتیک ساخته «ربکا میلر» با بازی مجموعه‌ای از ستاره‌های بین‌المللی که شامل «پیتر دینکلیج»، «ماریسا تومی»، «جوآنا کولیگ»، «برایان دارسی جیمز» و «آن هاتاوی» می‌شود.

این کمدی لذت‌بخش درباره عشق، داستان‌های جذاب از شخصیت‌هایی در کلان شهر عاشقانه و شلوغ نیویورک را به هم می‌پیوندد.

خلاقیت آهنگسازی به نام «استیون لادم» (پیتر دینکلیج) تمام شده و او نمی‌تواند موسیقی اپرای خود را تمام کند. او به دستور همسرش پاتریشیا (آن هاتاوی) که قبلاً درمانگر او بود، به جستجوی چیزی الهام‌بخش می‌پردازد اما آنچه او کشف می کند بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور آن را داشته است.

فیلم سینمایی «او نزد من آمد» به عنوان یکی از فیلم‌های غیررقابتی و در بخش نمایش‌های ویژه برلیناله به روی پرده می‌رود.

«ماریته ریسنبیک» و «کارلو چاتریان» مدیران جشنواره فیلم برلین در این باره گفتند: «بسیار خوشحالیم که این جشنواره را با یک کمدی قدرتمند افتتاح می‌کنیم که بر اساس چالش‌های روزمره جامعه غربی است. شخصیت‌هایی که توسط «ربکا میلر» طراحی شده‌اند و توسط بازیگران خارق‌العاده تجسم یافته‌اند و به جای هدایت شدن توسط آنچه جامعه به آنها دیکته می‌کند، از الهامات لحظه‌ای پیروی می‌کنند».

«ربکا میلر» پیش از این در سال ۲۰۱۶ با فیلم «طرح مگی» در بخش پانوراما و در سال ۲۰۰۹ نیز با فیلم «زندگی خصوصی پیپا» در بخش مسابقه اصلی حضور داشت.

هفتاد و سومین جشنواره فیلم برلین از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ فوریه (۲۷ بهمن تا ۷ اسفند) در کشور آلمان برگزار می‌شود و امسال «کریستین استوارت» ریاست هیات داوران بخش اصلی را بر عهده دارد و «استیون اسپیلبرگ» هم خرس طلایی افتخاری جشنواره دریافت خواهد کرد. 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->