آخرین خبرها از پرونده ربایش «یسنا»، دختر کلاله‌ای | ۴ متهم دستگیر شده‌اند آخرین خبر‌ها از وضعیت مناطق سیل‌زده خراسان‌ جنوبی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمدید زمان مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ بی‌ثباتی در کارخانه انسان‌سازی! انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر چطور با مصرف کافئین دچار مسمومیت می‌شویم؟ تشخیص زودهنگام بیماری‌های کبد را جدی بگیرید ۵ راه حل خانگی درمان مسمومیت | روش‌هایی که برای درمان مسمومیت معجزه می‌کنند چگونه در گرما از پا‌ها مراقبت کنیم؟ هلال احمر از امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان کشور خبرداد بارش باران و لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی (۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهادت یکی دیگر از مرزبانان در بانه سد دز پُر شد | احتمال افزایش خروجی سد دز وجود دارد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آزادراه تهران شمال مسدود شد + علت (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقوع سیل در شبستر آذربایجان شرقی + فیلم (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

انفجار بر اثر نشت گاز ۲ کشته و ۴ زخمی در بوکان برجای گذاشت

  • کد خبر: ۱۴۵۰۹۱
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
انفجار بر اثر نشت گاز ۲ کشته و ۴ زخمی در بوکان برجای گذاشت
فرماندار بوکان پنجشنبه شب اعلام کرد: این حادثه دقایقی قبل در یک منزل مسکونی در کوچه‌های بهار در خیابان ورزش بوکان روبه‌روی میدان فوتبال وحدت این شهر و بر اثر نشت گاز شهری روی داد.

به گزارش شهرآرانیوز، انفجار گاز شهری در بوکان باعث تخریب سه واحد مسکونی، کشته شدن ۲ کودک و زخمی شدن چهار نفر دیگر شد.

فرماندار بوکان پنجشنبه شب در این خصوص گفت: این حادثه دقایقی قبل در یک منزل مسکونی در کوچه‌های بهار در خیابان ورزش بوکان روبه‌روی میدان فوتبال وحدت این شهر و بر اثر نشت گاز شهری روی داد.

باباخان اسکندری افزود: در این حادثه یک واحد ساختمانی به طور کامل تخریب شده و به ۲ واحد مسکونی دیگر در مجاورت آن بیش از ۷۰ درصد آسیب وارد شده است.

وی اضافه کرد: ماموران آتش نشانی بوکان با حضور در محل تاکنون اجساد ۲ کودک را از زیر آوار بیرون آورده و چهار نفر مجروح نیز که ساکن در ساختمان های همجوار بودند، برای مداوا به مراکز بیمارستانی در بوکان منتقل شدند.

وی اظهار کرد: سه نفر هم در زیرزمین این خانه زیر آوار مانده اند که به تماس های تلفنی جواب می دهند و تلاش برای بیرون آوردن آنان ادامه دارد.

طبق اعلام شاهدان محلی احتمال دارد دیگر اعضای این خانواده هنوز در زیر آوار باقی مانده باشند و بر تعداد کشته شدگان و مجروحان این حادثه اضافه شود.

بوکان با ۱۸۰ هزار نفر جمعیت دارای چهار ایستگاه آتش‌نشانی با ۴۰ نفر نیرو در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->