ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

هلال احمر: راه‌آهن درخواستی برای امدادرسانی به مسافران محبوس‌شده در قطار مشهد به تهران نداشته است

  • کد خبر: ۱۴۵۱۲۴
  • ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
هلال احمر: راه‌آهن درخواستی برای امدادرسانی به مسافران محبوس‌شده در قطار مشهد به تهران نداشته است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: اداره‌کل راه‌آهن درخواستی برای امدادرسانی به مسافران محبوس‌شده در قطار مشهد به تهران نداشته است.

گروه مشهد | شهرآرانیوز، پس از بحران قطار قم به مشهد در روز گذشته، مجددا قطار مشهد به تهران شب گذشته در ایستگاه تپه سلام مشهد به دلیل نقص فنی متوقف شده و مسافران حدود ۹ ساعت در قطار محبوس شده‌اند. یکی از مسافران این قطار ضمن انتقاد از عدم رسیدگی و توجه مسئولان عنوان کرده است که با شماره ۱۱۲ نیز تماس گرفته شده، اما جواب و توجهی دریافت نکرده‌اند.

محسن ذاکریان در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص عدم ورود هلال احمر برای نجات مسافران محبوس شده در قطار مشهد به تهران بیان کرد: به دلیل اینکه حوادث ریلی در نقاط خاصی قرار دارد، اینگونه نیست که پس از گزارشات مردمی به صورت مستقیم ورود کنیم. برای حوادث جاده‌ای و برای رهاسازی خودرو با گزارش مردمی ورود می‌کنیم، اما حوادث ریلی به دلیل اینکه متولی خاص خودش را دارد باید با هماهنگی دستگاه مربوطه خودش انجام شود.

وی ادامه داد: گزارشات مردمی را به دستگاه مربوطه منعکس می‌کنیم. برای ورود عملیاتی هلال احمر باید مدیریت بحران و دستگاه مربوطه درخواست کند که چنین درخواستی از هلال احمر صورت نگرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: پس از پیگیری این موضوع از مرکز EOC هلال احمر استان متوجه شدیم که تنها مورد درخواست کمک راه‌آهن از هلال احمر در ۲۴ ساعته گذشته، تامین پتو برای ایستگاه راه آهن مشهد در شب گذشته بوده است. در سایر موارد اداره‌کل راه آهن استان تاکید بر این داشته که در حال راه‌اندازی و حل مشکل قطار مشهد به قطار است و درخواست کمکی از هلال احمر استان صورت نگرفته است.

ذاکریان تاکید کرد: در جریان توقف قطار‌ها و محبوس شدن مسافران در قطار بوده‌ایم، اما ورود ما زمانی است که دستگاه مربوطه درخواست کمک کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->