ظریف حمله موشکی اسرائیل به خاک ایران را «آتش‌بازی » خواند ماجرای حادثه امنیتی در بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس چه بود؟ وزارت خارجه وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد در سفارت ایران در فرانسه چه می‌گذرد؟! (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزرای خارجه گروه ۷ خواستار همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی شدند دوباره غیرت ملت، دوباره شور قیام | راهپیمایی نمازگزاران مشهدی در حمایت از عملیات «وعده صادق» برگزار شد + فیلم سازمان ملل: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد راهپیمایی مردم ایران در حمایت از عملیات «وعده صادق» آیت‌الله علم‌الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است | سه خطای محاسباتی در سنجش توفیق عملیات «وعده صادق» رئیسی: عملیات «وعده صادق» نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به رفح فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان واکنش نشان داد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) عضو دفتر رهبر انقلاب: برخی مسئولان بدلیل کار‌های بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه طعنه وزیر امنیت داخلی اسرائیل به گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان نتانیاهو دست به دامن انگلیس و آلمان شد واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان| تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز رای گیری برای بزرگ‌ترین انتخابات جهان در هند روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک آژانس اتمی: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است
سرخط خبرها

ماجرای حقوق ۳۳ میلیونی دختر عضو شورای شهر تهران چه بود؟+ عکس

  • کد خبر: ۱۴۵۲۵۹
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
  • ۴
ماجرای حقوق ۳۳ میلیونی دختر عضو شورای شهر تهران چه بود؟+ عکس
بررسی فیش حقوقی دختر عضو شورای شهر تهران نشان می‌دهد وی ماهیانه ۱۰ میلیون بیشتر از سایر روسای دفتر اعضای شورای شهر تهران حقوق دریافت کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، چند روزی است که فیش حقوقی ۲۶ میلیون تومانی دختر یکی از اعضای شورای شهر تهران منتشر شده است، فیشی که نشان می‌دهد یک دهه هشتادی با کار در دفتر مادر خود پس از کسر کسورات ماهیانه ۲۶ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان دریافت می‌کند.

مبلغ خالص پرداختی حقوقی که در این فیش آمده نشان می‌دهد صاحب آن در ماه آذر مبلغ ۲۶ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان دریافت کرده است، دریافتی که تحت عنوان کار در دبیرخانه شورای شهر تهران، اما با کار در دفتر مادر وی پرداخت می‌شود.

اما با مشاهده فیش حقوقی این دختر جوان می‌توان متوجه شد که نواقص بسیار زیادی در آن وجود دارد و مواردی که در فیش حقوقی وی نوشته شده با میزان عملکردش در تناقض است.

ماجرای حقوق ۳۳ میلیونی دختر عضو شورای شهر تهران چه بود؟+ عکس

بر اساس آنچه که در این فیش آمده است این خانم مدت ۶ روز تعطیل کار داشته است، اما در ماه آبان هیچ روز تعطیلی جز ۴ جمعه وجود نداشته و ۲ روز تعطیل کار اضافه‌تر در فیش او نوشته شده است. (که البته می‌تواند مربوط به ۲ روز کار در روز‌های پنجشنبه باشد.)

همچنین بر اساس فیش حقوقی صادره ۱۵۰ ساعت اضافه کار برای دارنده فیش لحاظ شده است، اگر بخواهیم میزان اضافه کار یک کارمند را محاسبه کنیم و ساعت کار را مطابق با قانون در نظر بگیریم متوجه می‌شویم که این میزان اضافه کاری که در فیش حقوقی آمده حاکی از آن است که صاحب آن تمامی ۵ شنبه‌های ماه را به مدت ۸ ساعت سرکار رفته است و مابقی روز‌ها نیز حداقل ۵ ساعت بیشتر و پس از ساعت اداری یعنی تا ساعت ۲۱ در حال کار بوده است.

با همین محاسبه اضافه کاری که در فیش حقوقی دختر رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران لحاظ شده است، مبلغ ۸ میلیون و ۶۵۳ هزار تومان تحت عنوان اضافه کاری و مبلغ ۲ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان تحت عنوان تعطیل کاری به وی پرداخت شده است.

اما نکته حائز اهمیت این است که محل خدمت صاحب این فیش حقوقی نجومی، دبیرخانه شورای شهر تهران ذکر شده است، اما دبیرخانه در روز‌های تعطیل هیچ فعالیتی ندارد و لذا برای آن نباید اضافه کاری و تعطیل کار لحاظ شود.

پاداش میلیونی و رتبه بالای

همچنین نکته جالب این است که دارنده فیش مبلغ ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از کارفرمای خویش یعنی مادرش پاداش دریافت کرده است. در فیش حقوقی این خانم علاوه بر پاداش، بهره‌وری و مزد گروه نیز لحاظ شده است؛ بر اساس آنچه در فیش حقوقی ذکر شده مبلغ ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان تحت عنوان بهره‌وری و ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تحت عنوان مزد گروه برای یک ماه به این خانم پرداخت شده و این به معنای آن است که برای دارنده فیش رتبه بالای کارمندی نیز در نظر گرفته شده است.

بررسی این فیش حقوقی نشان می‌دهد جمع پرداخت‌ها در یک ماه به دختر نرگس معدنی پور مبلغ ۳۳ میلیون و ۹۸ هزار تومان بوده که با جمع کسورات خالص پرداختی وی به ۲۶ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان رسیده است.

نکته قابل توجه این است که دارنده این فیش حقوقی که ریاست دفتر مادر خود را برعهده دارد متولد دهه ۸۰ است و بر این اساس نمی‌تواند دارای مدرک کارشناسی ارشد باشد تا بتواند حقوق بیشتری دریافت کند.

انتخاب قانونی بود

به گفته مشاور رسانه‌ای نرگس معدنی پور عضو شورای شهر تهران بر اساس آئین نامه‌های داخلی شورای شهر تهران هر نماینده با ورود به مجموعه شورا می‌تواند یک نفر مسئول دفتر و یک راننده را جذب نماید که مورد وثوق و اعتماد کامل عضو باشد، هیچ منعی هم برای جذب این افراد از بین اقوام و نزدیکان عضو وجود ندارد و افراد به عنوان مسئول دفتر در هرکدام از دفاتر علاوه بر آشنایی به اصول دفتری و کامپیوتری، باید امین و بسیار قابل اعتماد باشند.

مسئول دفتر ۱۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرد

پس از انتشار این فیش حقوقی نیز مهدی چمران رئیس شورای شهر گفت: افراد باید بر اساس تحصیلات، جایگاه حقوق بگیرند شاید این فرد باید پست هم داشته باشد، اما اگر شرایط دریافت پست را نداشته باشد، پست داده نمی‌شود، اما افرادی که مسؤول دفتر هستند حدود ۱۵ تا ۱۶ میلیون حقوق دریافت کنند.

چمران تصریح کرد: بر اساس تصمیمات گرفته شده فیش حقوقی این خانم ماه آینده اصلاح می‌شود و بر اساس جدولی که در شورا وجود دارد باید حقوق و مزایا دریافت کند.

مطابق با گفته رئیس شورای شهر تهران نرگس معدنی پور ۱۰ میلیون تومان بیش از سایر رؤسای دفاتر اعضای شورای شهر به دختر خود حقوق و مزایا داده است و حال باید منتظر ماند و دید تا چه زمانی نرگس معدنی پور عضو شورای شهر تهران در رابطه با پاداش ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی و اضافه کار حدود ۱۱ میلیونی که به دختر خود داده است توضیح خواهد داد.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
1
1
جناب آقای چمران تعجب آور است حضرت عالی صحبت از حقوق عقب افتاده میکنید کجای فیش کلمه ای بابت معوقه نوشته شد؟ وهمچنین مگر مادر ایشون حقوق را مشخص می‌کند؟مگر شورا شهر حسابدار یا کارگزینی ندارد که هرکس برای خودش حقوق تایین کند؟نتیجه میگیریم که امثال مادر ایشون یا دیگر اعضا با سوابق بیشتر یا یا مدرک بالاتر چه بسا حقوق بیشتر از ۱۰۰میلیون بگیرند ؟!پس آن کفن پوشانی که دم از حقوقهای نجومی می‌زدند کجا رفتند ؟از کفن پوش خبری نیست؟دستگاههای ذیحساب و بازرسی و غیره کجا هستند ؟ماجرای حقوق های نجومی چند سال پیش و دستگاههای که آن روز فریاد زدند چی شدند ؟یا اینکه همه سکوت کردند و خواب زمستانی رفتند؟البته تو این شرایط بد اقتصادی و ول بشو اقتصادی مبلغ بالای نیست ولی چرا نباید همسان سازی شود ؟مقایسه ای بفرمایید با حقوق قانون کار که امروز ه زیر خط فقر زندگی می‌کنند طبق قانون کار با چه مدرک تحصیلی و سوابق کاری باید این مبلغ دریافت شود ،آیا برای خودتان جای سوال ندارد؟جناب آقای چمران این داستان‌ها برای مردم عادی شد که به بهانه حقوق معوقه سرپوش بر واقعیت مسئله گذاشته شود خیر جناب چمران این مسئله هم مانند داستان غرب و مهاجرت و غیره برای فرزندان ملت خوب نیست و حرام است اما برای مسولان و فرزندان و غیره واجب است، این هم از همان ماجرها هست
س.م
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
0
1
بیخود کردن که همچین پاداش و حقوقی گرفتن

خدا نگذره از این زالوها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
0
0
لطفا بیشتر از این ملت مظلوم ایران را خشمگین و ناراحت نکنید چون این خانم طبق فیش حقوقی هیچ معوقه نداشته است من کتابدار با 25 ساله در ارشاد و سپس در نهاد با ورو دلیسانس کتابداری در فیش 9 میلیون میباشد
ناشناس از شورا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
0
1
لطفا از آقای چمران درخواست شود درب شورای شهر را برای راستی آزمایی به روی خبرنگاران با شرف باز کند
این دختر خانم / ژن خوب یکی از چهل و پنجاه نفری است که با این تیم ولایی به پرسنل شورای شهر اضافه شده اند.
این صرفا و صرفا فیش حقوق این چهل و پنجاه نفر است ، به آن اضافه کنید؛ کارانه ماهانه ، شارژ بن کارت، پاداشهای ماهانه و سه ماهه و... و.. که رقم دریافتی این چهل و پنجاه نفر را به بیش از دو برابر این مبلغ فیش می رساند.
البته به اضافه پاداش معادل سه ماه حقوق پایان سال / عیدی و چند سکه بهار آزادی نیز باید به این ارقام اضافه شود.
جهت مزید اطلاع این مسبوق به سابقه است و در ادوار مختلف این تکرار و موارد جدید اضافه شده . لطفا توجه داشته باشید از لحاظ فنی و حسابداری این ارقام در فیش حقوق منتشر شده نمی تواند صرفا برای یک شخص خاص در نظر گرفته شود.
البته این ارقام پرداختی نجومی سالهاست در بعضی از وزارتخانه ها و سازمان ها دولتی و خصولتی نیز رایج و معمول شده است مثل سازمان سرمایه گذاری وزارات دارایی ، سازمان مالیاتی ، سازمان خصوصی سازی ، اموال تملیکی ، ذیحسابی و...
آقای زاکانی ، آقای رییسی کجاست عدالت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->