کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

پنج چهره ویژه در بازار نقل‌وانتقالات لیگ‌برتر

  • کد خبر: ۱۴۵۴۸۳
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
پنج چهره ویژه در بازار نقل‌وانتقالات لیگ‌برتر
ستاره‌های فوتبال ایران برای بازار نقل و انتقالات زمستانی آماده می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با پایان دیدار‌های مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران، به‌نظر می‌رسد حالا سرمربیان شانزده تیم لیگ‌برتری تمرکزشان را روی تهیه فهرست نقل‌وانتقالاتی تیمشان گذاشته‌اند و امیدوارند با جذب بهترین بازیکنان و مازاد اعلام‌کردن بازیکنانی که به کمک تیمشان در نیم‌فصل نخست نیامدند، بتوانند در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشند و روز‌های خوبی را تجربه کنند. دراین‌بین، چند بازیکن خبرساز احتمال دارد به چهره‌های ویژه نقل‌وانتقالات زمستانی تبدیل شوند.

ناامیدی مظاهری از طلایی‌پوشان

دروازه‌بان سابق استقلال با امید و انگیزه‌های زیادی در نقل‌وانتقالات زمستانی فصل گذشته به سپاهان پیوست و توانست در تیم تحت هدایت محرم نویدکیا به دروازه‌بان شماره‌یک تبدیل شود. مظاهری کارش را در لیگ بیست‌ودوم هم در نقش گلر اول سپاهان آغاز کرد، اما عملکرد پرفرازونشیب او باعث شد ژوزه مورایس درخواست جذب دروازه‌بان بدهد و با پیوستن پیام نیازمند به سپاهان، مظاهری به دروازه‌بانی نیمکت‌نشین تبدیل شد تا دروازه‌بان باتجربه طلایی‌پوشان اصفهانی به در‌های خروجی باشگاه نزدیک و به یکی از چهره‌های ویژه بازار نقل‌وانتقالات زمستانی تبدیل شود.

یزدانی گرفتار در ترافیک دفاعی آبی‌ها

مدافع بلندقامت استقلال در چهار بازی گذشته توانسته است به خط دفاعی آبی‌پوشان پایتخت بازگردد و بعد از حدود سیصد روز دوباره برای استقلال به میدان برود. یزدانی از ابتدای فصل شرایط حضور در ترکیب استقلال را داشت، اما در ترافیک خط دفاعی تیمش گیر کرده بود تا اینکه با مصدومیت عارف غلامی و محمدحسین مرادمند، ریکاردو ساپینتو راهی به‌جز اعتماد به یزدانی نداشت. باتوجه‌به بازگشت قریب‌الوقوع غلامی و مرادمند، به‌نظر می‌رسد بار دیگر مدافع بلندقامت استقلال به بازیکنی نیمکت‌نشین تبدیل شود و همین مسئله باعث شده است احتمال جدایی سیاوش یزدانی از استقلال قوت بگیرد و حتی گفته می‌شود که سپاهان و تراکتور هم به‌دنبال جذب او هستند.

پایان همکاری پاتوسی و نکونام

هافبک آفریقایی فولاد خوزستان بعد از پایان جام‌جهانی دیگر برای تیمش به میدان نرفته است تا پرونده دوران پرماجرای او در فولاد بسته شود. گفته می‌شود آلومینیوم اراک جدی‌ترین مشتری پاتوسی در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه است، اما انتخاب‌نشدن تیم جدید از سوی پاتوسی نشان می‌دهد او همچنان منتظر مذاکره با سایر تیم‌ها هم بوده است تا درنهایت تصمیم نهایی‌اش را بگیرد. در مجموع باتوجه‌به شم خوب بازی‌سازی و عملکرد خوبش در استقلال و فولاد، پاتوسی یکی از بازیکنان ویژه حاضر در بازار نقل‌وانتقالات به‌شمار می‌آید.

قاسمی‌نژاد به‌دنبال روز‌های درخشان گذشته

قاسمی‌نژاد فصل گذشته بمب نقل‌وانتقالات فوتبال ایران بود و استقلال و پرسپولیس برای جذب او مناقشه داشتند، اما حالا دیگر پیشنهاد سرخابی‌های پایتخت را روی میز خود نمی‌بیند و بعد از گذراندن یک دوره ناموفق در استقلال و سپس گل‌گهر، به‌دنبال کسب یک تجربه جدید است تا بلکه بتواند دوران رؤیایی حضورش در پدیده را تکرار کند. مهاجم باتجربه و سی‌وشش‌ساله گل‌گهر هنوز درخواست جدایی خود را ارائه نکرده است، اما بعید به‌نظر می‌رسد با درخواست او مخالفت شود. اکنون گفته می‌شود چند تیم از جمله آلومینیوم اراک خواهان جذب قاسمی‌نژاد هستند و بعید نیست همکاری دوباره رحمتی و قاسمی‌نژاد شکل بگیرد.

منشا، دوران بدون گل آقای گل

آقای گل فصل گذشته لیگ‌برتر فوتبال ایران، نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌ودوم را بدون به‌ثمررساندن گل به پایان رساند. محمد ربیعی، سرمربی مس، صحبت جالبی را درباره آینده منشا مطرح کرد و گفت که به‌نظر می‌رسد برای احیای دوباره به کسب تجربه‌ای جدید نیاز دارد و اگر باشگاهی خواهان اوست، برای دریافت رضایت‌نامه یا انجام معاوضه با باشگاه مس رفسنجان وارد مذاکره شود. سرمربی مس با این صحبت به‌نوعی چراغ سبزش را برای جدایی مهاجم نیجریه‌ای تیمش نشان داد تا آقای گل لیگ بیست‌ویکم هم به یکی از چهره‌های خبرساز نقل‌وانتقالات زمستانی تبدیل شود. باید دید مقصد بعدی او کدام تیم خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->