ثبت ۳۱۰ هزار نفرساعت خدمت شهرداری در روز‌های اخیر

  • کد خبر: ۱۴۵۴۹۸
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
ثبت ۳۱۰ هزار نفرساعت خدمت شهرداری در روز‌های اخیر
سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد‌ با بیان اینکه از ابتدای شروع بارش برف در روز سه‌شنبه هفته گذشته و پس از حاکم‌شدن سرمای شدید در شهر، ۶۲۰۰ نیروی پاکبان شهرمان خدمت‌رسانی‌های ویژه‌ای را در شهر انجام دادند، اظهار کرد: این نیرو‌ها به‌صورت آماده‌باش در ۳ شیفت کاری فعال بودند و در این ۵ روز بیش از ۳۱۰ هزار نفر‌ساعت خدمت‌رسانی از سوی این کارگران به مردم مشهد انجام شده است.

داود لطیفی‌ در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، ادامه داد: با توجه به بهتر‌شدن وضعیت جوی شهر و کاهش سرما، خودرو‌های نمک‌پاش از چرخه ‌کاری حوزه خدمات شهری شهرداری مشهد حذف شده است. در این ۵ روز ۳۰ هزار ساعت فعالیت توسط خودرو‌های عملیاتی شهرداری انجام شده است.

وی با اشاره به شارژ مجدد ۷۵۴ باکس شن و نمک شهر گفت: همچنین انبار‌های نمک مناطق در حال شارژ‌شدن هستند و این اقدام با همکاری سازمان عمران شهرداری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری در حال انجام است.

لطیفی گفت: در راستای حفاظت از محیط زیست، شن و نمک موجود در شهر هم از روز شنبه در حال جمع‌آوری است و این شن و نمک برای استفاده مجدد در عملیات زمستانه انبار خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز فرایند عادی‌سازی وضعیت شهر نیز گفت: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته، از ‌شنبه خودرو‌های جاروب و جدول‌شوی شهرداری به منظور پاک‌سازی معابر شهر فعال هستند و از روز گذشته نیز عملیات پاک‌سازی المان‌های ترافیکی و تابلو‌های فانوسی معابر شهر در راستای برگشتن شهر به حالت عادی در حال انجام است.

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در روز‌هایی که سرمای شدید در شهر حاکم بود، عملیات جمع‌آوری زباله‌های شهر بدون توقف انجام شد.

وی گفت: خوشبختانه در راستای کمک به نیرو‌های حوزه خدمات شهری، نیرو‌های فضای سبز نیز با همدلی و همراهی خود در کنار نیرو‌های بسیج ادارات و شورای اجتماعی محلات به کمک آمدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->