آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب
سرخط خبرها

ورود سامانه بارشی به نقاط مختلف کشور از اواسط هفته (۲۵ دی ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۵۵۴۵
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
ورود سامانه بارشی به نقاط مختلف کشور از اواسط هفته (۲۵ دی ماه ۱۴۰۱)
کارشناس هواشناسی گفت: سازمان هواشناسی کشور نسبت به نفوذ سامانه بارشی و پیامد‌های آن به برخی استان‌های کشور هشدار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فریبا گودرزی گفت:  بارش باران، گاهی رعد وبرق ، وزش باد و برف کولاک   فردا به  استان بوشهر، سه شنبه  به نیمه غربی خوزستان، جنوب اصفهان، یزد، شمال كرمان، جنوب خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و چهارشنبه به شرق هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی نفوذ می کند.

 به گفته کارشناس هواشناسی، این سامانه آثار مخاطره آمیز همچون لغزندگی جاده‌ها و اختلال در عبور و مرور با خودرو شخصی، احتمال آبگرفتگی محلی و محدود در معابر، کاهش دید، یخ زدگی در نواحی سردسیر، کولاک برف در محورهای کوهستانی، احتمال خسارت به صنعت کشاورزی و احتمال اختلال در ناوگان حمل و نقل در پی دارد.

او می گوید: توصیه می شود در زمان فعالیت سامانه از سفرهای غیر ضروری و فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب شود. به همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ و سوخت کافی در هنگام سفرهای ضروری با خودرو الزامی است.

همچنین تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از سرما و یخبندان در کشاورزی، آمادگی شهرداری‌ و سازمان‌های امدادی برای مقابله با برف، یخبندان و مه در جاده‌ها و لایروبی کانال‌ها و آبروها توصیه می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->