پیش‌بینی قیمت دلار در روز چهار‌شنبه (۲۹ مرداد ۱۴۰۴) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه برای روز چهارشنبه (۲۹ مرداد ۱۴۰۴) از کجا طلای آب شده بخریم؟ راهنمای کامل و امن برای سرمایه‌گذاری در طلای آنلاین در ایران ۲۲ میلیون خودروی فرسوده در کشور تردد می‌کنند | تردد ۲.۴ میلیون موتورسیکلت فرسوده در تهران وزیر نیرو: هر هفته بیش از ۱۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در کشور افتتاح می‌شود بررسی قیمت امروز خودرو‌های خارجی و مونتاژی (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) | قیمت‌ها افت کرد بررسی قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) | بازار خودرو بدون مشتری سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها: یارانه سه دهک تا پایان سال حذف می‌شود | نظام تامین اجتماعی جایگزین پرداخت یارانه شود برگزاری سومین کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان خراسان رضوی مهلت بخشودگی جرائم مالیات بر ارزش افزوده امروز (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) به پایان می‌رسد ماجرای ویدئو جنجالی از مرز روتک و قاچاق سوخت به پاکستان چیست؟ +فیلم سبزپوشی بورس دوام نیاورد | افت ۱۹ هزار واحدی بازار سهام (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) آخرین فرصت برگشت ارز جاماندگان اربعین آغاز ساخت مسکن استیجاری از ماه آینده | پرداخت آورده متقاضیان پایین درآمدی توسط دولت قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) | دلار افت کرد گام اول حمایت از بورس، ثبات اقتصاد کلان است نه تزریق پول بانک‌های تهران شنبه (یکم شهریور ۱۴۰۴) تعطیل هستند | اسامی شعب کشیک اعلام می‌شود توزیع بیش از ۱۱۰۰ تن کالای اساسی در شهرستان مشهد مقدس آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس ایام شهادت امام رضا (ع) تخصیص ۱۳۵۰ تن آرد سهمیه‌ای برای مراسم عزاداری دهه آخر صفر ۱۴۰۴ در مشهد صعود قیمت طلا در مشهد (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) خانواده‌های خراسان رضوی جزو ۱۰ استان با کمترین سرانه درآمد در کشور | زندگی سخت در سایه درآمد کم بورس شنبه (یکم شهریور ۱۴۰۴) تعطیل شد؟ خرما در دهه آخر صفر در مشهد چقدر قیمت دارد؟ (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) نیاز به واردات گازوئیل به صفر رسید وزیر اقتصاد: تک‌نرخی‌شدن ارز در دستورکار است گمرک مقررات جدید واردات خودرو سال ۱۴۰۴ را ابلاغ کرد خرید و فروش ملک یا خودرو در چه صورتی مشمول مالیات می‌شود؟ پیش‌بینی بورس سه‌شنبه (۲۸ مرداد ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

مشکل صدور کارت‌های سوخت رفع شد؟

  • کد خبر: ۱۴۵۷۶۰
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
مشکل صدور کارت‌های سوخت رفع شد؟
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از رفع مشکل تولید کارت‌های سوخت خبر داد و گفت: تا پایان دی، تولید همه ۹۰۰ هزار درخواست باقی‌مانده کارت‌های سوخت انجام می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، علی‌اکبر نژادعلی با بیان وارداتی بودن «چیپست» موجود در بدنه کارت‌های سوخت اظهار کرد: انحصار تولید این بخش از بدنه کارت سوخت، در اختیار چند کشور محدود است و شرکت‌های واردکننده آنها نیز به مشکل برخوردند؛ به همین علت، تولید کارت‌های سوخت با تأخیر همراه شد. فریمی که چیپست روی آن سوار می‌شود، در کارگاه‌های داخلی تولید و پس از تبدیل به کارت‌های خام، شخصی‌سازی کارت‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امسال حدود ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار درخواست صدور کارت سوخت داشتیم که حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار عدد مربوط به خودروهای نوشماره و ۲ میلیون بقیه، مربوط به کارت‌های هوشمند سوخت المثنی بود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تأکید بر اینکه اکنون مشکل تأمین کارت‌های خام رفع شده و روند تولید کارت هوشمند سوخت، به روند عادی خود بازگشته است، گفت: از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار درخواست ثبت‌شده، تولید ۹۰۰ هزار کارت سوخت باقی‌مانده است که امیدواریم تا پایان دی‌ماه، تولید آنها نیز انجام شود.

نژادعلی ادامه داد: کارت‌هایی که تاکنون تولید شده‌اند، به نشانی افراد ارسال می‌شوند، اما در این فرآیند نیز مشکلاتی مانند وجود نشانی اشتباه در مرحله صدور سند خودرو وجود دارد. این کارت‌ها، به باجه‌های معطله پست بازمی‌گردند و هم‌وطنان می‌توانند با مراجعه به سامانه epolice.ir یا post.ir متوجه شوند کارتشان در چه مرحله‌ای قرار دارد.

وی بیان کرد: گاهی کارکنان پست تا دو مرحله به منزل متقاضی دریافت کارت سوخت مراجعه می‌کنند، اما مالک کارت سوخت حضور ندارد که باز هم کارت به باجه‌های معطله پست ارجاع داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره علت بومی‌سازی نشدن مجموعه تراشه‌های موجود در بدنه کارت‌های سوخت توضیح داد: یک موضوع فناوری تخصصی است و امیدواریم با همراهی شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی بتوانیم این فرآیند را نیز بومی‌سازی کنیم، این شرکت‌ها در گذشته نیز بسیاری از تجهیزات مربوط به سامانه هوشمند سوخت را بومی کرده‌اند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->