گوشی تاشوِ BlackView HERO 10 ماه آینده می‌آید اندروید به‌زودی می‌تواند سلامت حافظه گوشی را نشان دهد مشکل عجیب صفحه‌نمایش‌، چند گوشی‌‌ دیگر سامسونگ را هم درگیر کرد + عکس وزارت اقتصاد از شروع فروش اینترنتی دارو از ماه آینده خبر داد هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود
سرخط خبرها

بالاخره واتساپ قابلیت «پیام به خود» را به صورت رسمی به این پیام‌رسان اضافه کرد

  • کد خبر: ۱۴۶۴۸۶
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
بالاخره واتساپ قابلیت «پیام به خود» را به صورت رسمی به این پیام‌رسان اضافه کرد
مدت‌ها بود که واتس‌اپ روی قابلیتی مانند Saved Messages تلگرام کار می‌کرد که امکان چت با خود را ساده‌تر می‌کند. این قابلیت که «Message Yourself» یا پیام به خود نام دارد، حالا در اختیار کاربران قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز - برای استفاده از این ویژگی، باید به منویی بروید که مخاطبین را برای چت انتخاب می‌کنید. در بالای این لیست نام شما با عبارت You به چشم می‌خورد و با انتخاب آن می‌توانید شروع به گفتگو با خودتان کنید. اگر در بالای لیست مخاطبین این حساب وجود نداشت، با جستجوی You می‌توانید آن را پیدا کنید.
دیجیاتو نوشت: واتس‌اپ با ویژگی «Message Yourself»، قابلیتی مشابه Saved Messages تلگرام را در اختیار کاربران قرار داده است.

در واتس‌اپ می‌توانید بدون این قابلیت و با روش‌های دیگری هم برای خودتان پیام ارسال کنید، اما ویژگی جدید این کار را بسیار ساده‌تر می‌کند.

در جدیدترین به‌روزرسانی واتس‌اپ حالا قابلیت Message Yourself وجود دارد که با انتخاب آن، اسم حساب کاربری‌تان با یک You روبه‌روی آن به نمایش گذاشته می‌شود. شما می‌توانید مانند Saved Messages تلگرام با آن کار کنید. با این ویژگی امکان گفتگو با خودتان وجود دارد و می‌توانید در دستگاه‌های مختلف به آن دسترسی داشته باشید.

برای استفاده از این ویژگی، باید به منویی بروید که مخاطبین را برای چت انتخاب می‌کنید. در بالای این لیست نام شما با عبارت You به چشم می‌خورد و با انتخاب آن می‌توانید شروع به گفتگو با خودتان کنید. اگر در بالای لیست مخاطبین این حساب وجود نداشت، با جستجوی You می‌توانید آن را پیدا کنید.

این قابلیت در جدیدترین نسخه واتس‌اپ وجود دارد و همانطور که گفتیم، هر پیامی که در این قسمت ارسال شود، در سایر دستگاه‌ها هم قابل دسترسی است؛ بنابراین اگر لینکی برای خودتان روی گوشی یا سیستم ارسال کنید، در دستگاه دوم می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->