قطع ۶۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز در طرقبه - شاندیز خراسان رضوی دل پردرد بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از اجرای حداقل‌های قانونی | حداقل‌هایی که با هزینه‌های مسکن و درمان هم‌خوانی ندارد قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهار سرسبز به بورس بازگشت | جهش ۷۷ هزار واحدی شاخص کل (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) شبکه برق ایران، روسیه و آذربایجان به‌زودی به یکدیگر متصل می‌شود سازمان هواپیمایی: خرید جت‌های خصوصی برای عموم آزاد است حباب سکه در اولین روز اردیبهشت ماه چقدر است؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین باشگاه کشاورزی شهری ایران در مشهد چهارساله شد عرضه اموال منقول در نخستین مزایده ۱۴۰۳ اموال تملیکی خراسان رضوی نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود افزایش ۳۲ درصدی صادرات خراسان رضوی طی سال گذشته نگاهی به وضعیت ردیف بودجه پروژه‌های آبی مشهد در سال ۱۴۰۳ | ۲۲۷ میلیارد تومان روی کاغذ قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست
سرخط خبرها

سال آینده شاخص گازرسانی در خراسان رضوی به ۱۰۰ درصد می‌رسد

  • کد خبر: ۱۴۶۷۶۹
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
سال آینده شاخص گازرسانی در خراسان رضوی به ۱۰۰ درصد می‌رسد
رییس بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: شاخص گازرسانی در این استان با عملیات در حال اجرای گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های این استان تا پایان سال آینده به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدعلی شریفی روز یکشنبه در یازدهمین اجلاس رسمی دوره ششم شورای اسلامی استان خراسان رضوی افزود: هم اکنون ۹۹ درصد شهر‌های استان خراسان رضوی گازرسانی شده اند و تنها یک شهر مرزی باجگیران در حال گازرسانی است.

وی ادامه داد: همچنین اکنون تمامی روستا‌های واجد شرایط یا گازرسانی شده اند و یا در حال گاز رسانی هستند که گازرسانی شهر‌ها و روستا‌های خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۲ به صددرصد می‌رسد.

افزایش بیش از هزار برابری مشترکان گاز خراسان رضوی

رییس بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی نیز گفت: گازرسانی از سال ۱۳۵۳ در مشهد شروع شد که تعداد مشترکان گاز این شهر در آن سال‌ها هزار و ۲۳۴ مشترک بود که این عدد امروز با رشد بیش از هزار برابری به یک میلیون و ۳۴۳ هزار مشترک رسیده است.

شریفی افزود: هم اکنون شرکت گاز خراسان رضوی در مجموع دارای ۲ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۵۵۳ مشترک است.

وی ادامه داد: منابع تامین گاز استان‌های خراسان بزرگ پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد است که بخشی از گاز آن از طریق ذخیره سازی و بخشی از شبکه سراسری تامین می‌شود، تولید گاز در این پالایشگاه حدود ۳۵ میلیون متر مکعب است.

شریفی با بیان اینکه مصرف گاز خراسان رضوی در بحران سرما طی هفته اخیر ۷۱ میلیون متر مکعب بود، ادامه داد: این بحران با اعمال محدودیتی‌هایی در مصرف گاز و تعطیلی مراکز آموزشی و تجاری، دورکاری ادارات و همراهی مردم مدیریت شد و اکنون مشکلی در بحث گاز نداریم.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از قطعی گاز ادارات در بحران‌های مشابه مقرر شد، ادارات به سمت سوخت جایگزین بروند و مجهز به سیستم دوگانه سوز شوند.

رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی همچنین به بحران سرما و قطعی گاز و آب برخی مناطق استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: یکی از شهرستان‌هایی که در این بحران دچار مشکل شد شهرستان تربت جام بود که با درایت و همراهی مردم، مدیریت مدیران و نیرو‌های مردمی و جهادی و مسوولان استانی و کشوری، این بحران به خوبی مدیریت شد.

سپاه قلب تپینده جمهوری اسلامی ایران است

رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی همچنین در ابتدای این اجلاس طی سخنانی با محکوم کردن قطعنامه اخیر پارلمان اتحادیه اروپا مبنی بر تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران قلب تپنده جمهوری اسلامی ایران است و برگرفته از تشکیلات مردمی و در راس آن قانون اساسی است.

دکتر موسی الرضا حاجی بگلو با بیان اینکه جای تاسف دارد برای کشور‌هایی که دم از دفاع از حقوق بشر و دموکراسی می‌زنند، اما از این مفاهیم مطلع نیستند، افزود: اعضای شورای اسلامی استان خراسان رضوی حمایت قطعی خود از سپاه پاسداران را اعلام کرده و قدردان زحمات آنان است.

رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت: قطعا دشمن با اینگونه اقدامات و قطعنامه‌ها نمی‌تواند در مقابل کشورمان بایستد و ایران اسلامی قطعا پاسخ این افراد و کشور‌های مزدور را خواهد داد.

حاجی بگلو با اشاره به ناآرامی‌های اخیر افزود: دشمن در محاسبات خود اشتباه کرد و فکر کرد با دامن زدن بر اغتشاشات و ناآرامی‌ها و اعلام اینکه این نظام کارش دیگر تمام است و امسال دیگر راهپیمایی ۲۲ بهمن را نخواهد دید، می‌تواند پایه‌های این نظام را سست کند و آن را از میان بردارد، در حالیکه این نظام و انقلاب هنوز پا برجاست و پا برجا نیز خواهد ماند.

وی تاکید کرد: لذا با توجه به موارد ذکر شده از اعضای شورای اسلامی استان خراسان رضوی می‌خواهیم مراسم‌۲۲ بهمن امسال را به صورت ویژه در شهرستان‌های استان برگزار کنند و مردم را برای رقم زدن حماسه‌ای دیگر دعوت کنند.

پیگیری مصوبه وزیر نفت مبنی بر اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای خط انتقال گاز به تربت جام، قبوض رایگان نیلشهر تربت جام، تقویت لوله گاز نیلشهر از ۱۰ اینچ به ۱۲ اینچ، بحث برگشت پول خرید المنت‌ها و چراغ ها، تشویقی برای پرسنل اداره گاز شهرستان تربت جام و نیلشهر از مهمترین محور‌های سخنان رسول رحمانی نماینده شهرستان تربت جام و عضو هیات رییسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی نیز در این اجلاس بود.

یازدهمین اجلاس رسمی دوره ششم شورای اسلامی استان خراسان رضوی با حضور رییس و اعضای این شورا در مشهد برگزار شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->